nieźle to wam uderzyła bo poza woj. krakowskie nie wychylacie nosa, widzieliście kiedyś wyprzedaże takie jak robi NEXT, PRIMARK, STYLESPORT, czy inne znane marki. Tam jak jest wyprzedaż to ceny są obniżone 50% i więcej/50% and more sale/
Jeszcze raz napisze o zasciankowości Myślenic. To samo tyczy się rynku pracy w Myślenicach. Znam przypadki że pracodawca powiedział do sprzedawczyni w swoim sklepie że tylko i wyłącznie nie zamyka tego sklepu żeby ona miała prace i żeby się cieszyła z płacy minimalnej jaką ma i więcej nie bedzię. buhahahaha
polecam salon ślubny Isabelle ,!!!
idąc od rynku mija się szkołę 1 i za skrzyżowaniem prosto i po prawej stronie jest ten salon.Panie ,które tam pracują są prze miłe.:-)
potwierdzam słowa szakala - On mówi o Wyspach ale wystarczy pojechać do krk a myślenie i mentalność ludzi zmienia się o 360 stopni. Niestety takie są "uroki" małych miasteczek.
Dla mnie strona JANA to jakaś pomyłka. Kiedy chcę się na nią zalogować pojawia się informacja o zmianie rozdzielczości na 1024x768. MAksymalna rozdzielczość NC10 tp 1024x600. Ponieważ z tego powodu nie mam możliwości wejścia na ich www nie mogę zrobić zakupów - ich strata.
na NC10 mozna uzyskac wieksza rozdzielczosc przalaczajac jedna opcje we wlasciwosciach ekranu
np. w XP (analogicznie w innych systemach)
Własciwosci Ekranu -> Ustawienia -> Zaawansowane -> Monitor -> wylaczyc opcje "Ukryj tryby, ktorych ten monitor nie może wyświetlic"
pozwala to na uzyskanie virtualnego desktopu i wlaczenie rozdzielczosci wiekszej od 1024x600 az do 2048 x 1536 wlacznie
A ja często robię zakupy w Janie on-line i jestem bardzo zadowolona. Nie rozumiem krytyki dotyczącej pory składania zamówien i dowozu. Ja nigdy nie składam zamówienia na za pięć dwunasta, daję kilka godzin wcześniej a nawet dzień. Towar dostaję świeży, z długimi terminami ważności, można dopisywać uwagi do produktu. Kto krytykuje to nie robił chyba zakupów w Almie w Warszawie. Tam to ceny sa wysokie - plus tylko taki że jest w Almie wiele towarów niszowych, których w Janie on-line nie ma. Rozumiem administratora sklepu Jan że koszty obsługi są wysokie a jeżeli nie ma tysięcy klientów on-line to nie kalkuluje się zatrudniać więcej personelu do obsługi on line. Zachęcam wszystkich do wypróbowania sklepu, sama miałam wczesnie opory, bałam się jakie mięsko mi przywiozą, jakie jarzyny. Zapewniam że jest Ok. Proponuję jeszcze wprowadzenie jakiegoś programu punktowego dla zachęty i PLEASE terminal, aby można było płacić kartą. Jest teraz taka technologia że nie powinno byc z tym kłopotu. A jeżeli boicie się że ktoś nie zapłaci itp. to moze chociaż dla stałych klientów :) p.s. i brakuje mi jeszce czekoladek na wagę, herbaty na wagę, po to muszę podjeżdzać :)
W temacie płatności kartą prosimy o cierpliwość gdyż temat jest zgłoszony i na pewno taka opcja zapłaty będzie udostępniona, jest to wygoda dla Państwa, ale także dla nas. Nie boimy się o płatność gdyż mamy zaufanie do klientów, po prostu czeka nas jeszcze sporo zmian i wszystko trzeba dokładnie analizować. Jeśli chodzi o towary na wagę typu herbaty, cukierki- obiecuję że przy następnej operacji zwiększenia asortymentu na stronie towary te będą dodane, jednocześnie dziękuje za sugestię. Państwa uwagi i spostrzeżenia są dla nas bardzo ważne, dzięki temu wiemy co trzeba zmienić lub poprawić. Jeśli chodzi o dostępność artykułów na stronie, ciężko wychwycić najbardziej pożądane przez Państwa towary, dlatego też jesteśmy wdzięczni za informowanie nas za pośrednictwem wiadomości e-mail czy też bezpośrednio u kierowcy o takich właśnie towarach. Jeszcze raz dziękujemy za sugestie i życzymy udanych zakupów.
dziewczyny... to zamawiacie zakupy na ostatni możliwy termin w danym dniu... i do dzieła... myślę że po ciężkim dniu nie odmówił by kolacji w towarzystwie kobiety ;)
nieźle to wam uderzyła bo poza woj. krakowskie nie wychylacie nosa, widzieliście kiedyś wyprzedaże takie jak robi NEXT, PRIMARK, STYLESPORT, czy inne znane marki. Tam jak jest wyprzedaż to ceny są obniżone 50% i więcej/50% and more sale/
Jeszcze raz napisze o zasciankowości Myślenic. To samo tyczy się rynku pracy w Myślenicach. Znam przypadki że pracodawca powiedział do sprzedawczyni w swoim sklepie że tylko i wyłącznie nie zamyka tego sklepu żeby ona miała prace i żeby się cieszyła z płacy minimalnej jaką ma i więcej nie bedzię. buhahahaha
szakal - nie ma już woj.krakowskiego!
polecam salon ślubny Isabelle ,!!!
idąc od rynku mija się szkołę 1 i za skrzyżowaniem prosto i po prawej stronie jest ten salon.Panie ,które tam pracują są prze miłe.:-)
no fakt małopolskie jest teraz masz racje:)
Po co tu siedzisz w tym zaścianku jedź do tego świata nikt cie tu nie potrzebuje
powtórzę jeszcze raz: MYŚLENICE TO NIE LONDYN ! ogarnij się człowieku ;-)
prawa ekonomi są wszedzie takie same tylko mentalność ludzi inna
alapatala - siedziałem, nie mieszkam już od kilku lat w Myślenicach, wyjechałem na wyspy
potwierdzam słowa szakala - On mówi o Wyspach ale wystarczy pojechać do krk a myślenie i mentalność ludzi zmienia się o 360 stopni. Niestety takie są "uroki" małych miasteczek.
A JA NIE ZGADZAM SIE Z TA OPINIĄ ,ROBIE TAM ZAKUPY CODZIENNIE OD WIELU LAT I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA!!!
[quote=gość: parmistra] ...a myślenie i mentalność ludzi zmienia się o 360 stopni... [/quote]
Dziękuję za rozbawienie mnie do łez. :D
A jakie sklepy z rzeczami dziecinnymi polecacie??
Z dziecięcymi żaden ! wszędzie drogo, a jakość kiepska:(
lepiej na allegro kupić zachodnie ciuszki i to w dobrej cenie
Dla mnie strona JANA to jakaś pomyłka. Kiedy chcę się na nią zalogować pojawia się informacja o zmianie rozdzielczości na 1024x768. MAksymalna rozdzielczość NC10 tp 1024x600. Ponieważ z tego powodu nie mam możliwości wejścia na ich www nie mogę zrobić zakupów - ich strata.
polecam sklep na 3-maja, pod salonem fryzjerskim FALA. Kupiłam tam ostatnio fajny rowerek dla synka za 100 zł.
na NC10 mozna uzyskac wieksza rozdzielczosc przalaczajac jedna opcje we wlasciwosciach ekranu
np. w XP (analogicznie w innych systemach)
Własciwosci Ekranu -> Ustawienia -> Zaawansowane -> Monitor -> wylaczyc opcje "Ukryj tryby, ktorych ten monitor nie może wyświetlic"
pozwala to na uzyskanie virtualnego desktopu i wlaczenie rozdzielczosci wiekszej od 1024x600 az do 2048 x 1536 wlacznie
A ja często robię zakupy w Janie on-line i jestem bardzo zadowolona. Nie rozumiem krytyki dotyczącej pory składania zamówien i dowozu. Ja nigdy nie składam zamówienia na za pięć dwunasta, daję kilka godzin wcześniej a nawet dzień. Towar dostaję świeży, z długimi terminami ważności, można dopisywać uwagi do produktu. Kto krytykuje to nie robił chyba zakupów w Almie w Warszawie. Tam to ceny sa wysokie - plus tylko taki że jest w Almie wiele towarów niszowych, których w Janie on-line nie ma. Rozumiem administratora sklepu Jan że koszty obsługi są wysokie a jeżeli nie ma tysięcy klientów on-line to nie kalkuluje się zatrudniać więcej personelu do obsługi on line. Zachęcam wszystkich do wypróbowania sklepu, sama miałam wczesnie opory, bałam się jakie mięsko mi przywiozą, jakie jarzyny. Zapewniam że jest Ok. Proponuję jeszcze wprowadzenie jakiegoś programu punktowego dla zachęty i PLEASE terminal, aby można było płacić kartą. Jest teraz taka technologia że nie powinno byc z tym kłopotu. A jeżeli boicie się że ktoś nie zapłaci itp. to moze chociaż dla stałych klientów :) p.s. i brakuje mi jeszce czekoladek na wagę, herbaty na wagę, po to muszę podjeżdzać :)
W temacie płatności kartą prosimy o cierpliwość gdyż temat jest zgłoszony i na pewno taka opcja zapłaty będzie udostępniona, jest to wygoda dla Państwa, ale także dla nas. Nie boimy się o płatność gdyż mamy zaufanie do klientów, po prostu czeka nas jeszcze sporo zmian i wszystko trzeba dokładnie analizować. Jeśli chodzi o towary na wagę typu herbaty, cukierki- obiecuję że przy następnej operacji zwiększenia asortymentu na stronie towary te będą dodane, jednocześnie dziękuje za sugestię. Państwa uwagi i spostrzeżenia są dla nas bardzo ważne, dzięki temu wiemy co trzeba zmienić lub poprawić. Jeśli chodzi o dostępność artykułów na stronie, ciężko wychwycić najbardziej pożądane przez Państwa towary, dlatego też jesteśmy wdzięczni za informowanie nas za pośrednictwem wiadomości e-mail czy też bezpośrednio u kierowcy o takich właśnie towarach. Jeszcze raz dziękujemy za sugestie i życzymy udanych zakupów.
Market Jan dziękuje za podpowiedź.
ten pan co dowozi zakupy to niezłe ciacho nie? :))
Fajnie że obsługa Jana czyta ten wątek... i co najważniejsze analizuje pojawiające się uwagi! Oby tak dalej ;)
ten pan co dowozi!! zgaaadzam się!! ciaaaachoo!! już nie raz miałam z nim fantazje :D :D
dziewczyny... to zamawiacie zakupy na ostatni możliwy termin w danym dniu... i do dzieła... myślę że po ciężkim dniu nie odmówił by kolacji w towarzystwie kobiety ;)
spoko spoko cos wymyslimy:)