Forum » Myślenice

ŚCIGACZE W MYŚLENICACH

  • 21 kwi 2011

    Wie ktoś co z gościem który we wtorek na ul. Kazimierza Wlk. uderzył w golfa?? Nie wyglądało to dobrze.

    Cytuj
  • 22 kwi 2011

    Niestety w stanie krytycznym leży w szpitalu ;/

    Cytuj
  • 22 kwi 2011

    Podobno nic powaznego:)
    bardziej bym sie obawial o stan tego co mial wypadek w Mogilanach... bo tam juz bylo dosc powaznie ale slyszalem ze jechal z dosc duzo predkoscia

    Cytuj
  • 22 kwi 2011

    [quote=gość: ...] Podobno nic powaznego:)
    bardziej bym sie obawial o stan tego co mial wypadek w Mogilanach... bo tam juz bylo dosc powaznie ale slyszalem ze jechal z dosc duzo predkoscia [/quote]
    W Głogoczowie yamaha na drugim biegu pojedzie szybciej niż mz na maxie

    Cytuj
  • 27 kwi 2011

    Może warto przeczytać ???? (znalezione w internecie)

    Ostatnio na wielu samochodach coraz częściej zobaczyć można naklejkę "patrz w lusterka, motocykliści są wszędzie".
    Mimo że jestem kierowcą z wieloletnim stażem i mogę się pochwalić dyplomem wyższej uczelni, mam jednak duże problemy ze zrozumieniem tego przesłania.
    Tak - przyznam się od razu - nie jestem motocyklistą. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do wiatru we włosach i robali w zębach. Mam jednak kilku przyjaciół, którzy od lat jeżdżą na dwóch kółkach - jeden ma dniepra, inny ściągnął sobie ze Stanów wymarzonego harleya. Kiedyś, przy piwie, prosiłem ich, by w racjonalny sposób wytłumaczyli mi, o co chodzi autorom takich nalepek. I wiecie co? Po kilku kolejkach zgodnie doszliśmy do wniosku, że akcja ma jedynie charakter informacyjny - ostrzega przed głupotą sporej części motocyklistów...