Forum » Myślenice

Lekarze specjaliści, wizyta domowa, prywatna, opinie

  • 19 maj 2015

    Ciekawe inf tu są ale doktor Mrowiec naprawdę się panoszy i nie wiem dlaczego przyjmuje na godziny, osobiscie nie lęczę dzieci u niego ale bywając w przychodni spotykam niesmaczne sytuacje pacjentów

    2 3 Cytuj
  • ela 19 maj 2015

    dziękuje:)

    Cytuj
  • 22 maj 2015

    Witam, czy ktoś mógłby mi polecić chirurga, który przyjmuje prywatnie w Myślenicach? Mam do usunięcia 3 kaszaki na głowie a na NFZ usuwają pojedynczo i w dodatku gola włosy. Proszę o pomoc

    2 Cytuj
  • 22 maj 2015
    Annaaa napisał/a:

    witam
    mam pytanie bo juz naprawde nie wiem co mam o tym mysleć. A mianowicie chodzi mi o to czy lekarz rodzinny ma obowiazek wypisać mi lekarstwo ze znizką w przypadku kiedy mam zdiagnozowane schorzenie, jestem leczona u lekarza specjalisty /diabetolog/oraz kilkukrotnie dostarczałam lekarzowi rodzinemu zaświadczenie od specjalisty jakie leki przyjmuję ? Pani diabetolog twierdzi, iż rodzinny musi wypisać w takiej sytuacji leki ze znizką natomiast ten wypisuje na 100% mówiąc, iz tylko diabetolog może wypisywać ze znizką. Do diabetologa chodze raz na kilka miesięcy i dlatego brakuje mi leków . Błędne koło.
    Podobnie sprawa ma sie z antybiotykami, moja pani doktor rodzinna P. wszystkie wypisuje na 100% twierdząc, iz tylko tak może bez dodatkowych badań - dodam tylko, iz nie chodzi mi o antybiotyki w porzypadku kataru lecz w przypadku np. anginy czy zapalenia oskrzeli. Cięzko mi uwierzyć, że płacąc ubezpieczenie nie moge liczyć na znizkę na leki. Jak to jest? Ktos wie? Pomocy!