Całkowicie popieram stanowisko Papieża. Jeśli ktoś uważnie czyta zrozumie sens treści jego wypowiedzi. Proponowane drogi serwisowe w takim układzie są co najmniej niepoważne i nieprzemyślane. 3,5 m szerokości i brak skomunikowania się z drogą zbiorczą za ich pośrednictwem to nieporozumienie. miejscem w którym można się skomunikować i tym samym wjechać na drogę główna to granica Jasienica -Bysina. Łącznik pewny na dzień dzisiejszy z droga to na wysokości kołowni. Droga zbiorcza nigdy nie obsłuży przyległych terenów do drogi a tym bardziej serwisówki. Jeżeli miałyby powstać tereny budowlane będzie musieła powstać droga dodatkowa na którą w Bysinie już nie ma miejsca. Lokalizacja obecnie proponowanej drogi przez umig jest zupełnie nie przemyślana. Jasli już proponują i droga na odciążyć od tranzytu dlaczego tak bardzo dociąża Bysinę i biegnie blisko domów??? Obawiam się,że projekt był rysowany z za biurka a teraz lokują sie w teren. Co do zebrania w Bysinie w marcu nie debaty uważam go za zbędne, ponieważ monolog ograniczony czasowo to nie wyjście do społeczeństwa, ale pokazanie władzy dodam, ze pozornej. Jeśli ktoś sądzi, że mieszkańcy 400 osób zostało ułaskawionych monologiem nie zawsze prawdziwych i niedopowiedzianych argumentów ze strony burmistrza to się pomylił. Co do kwestii klasy drogi lokalnej to radzą zapoznać się z ustawami o usytuowaniu i parametrach dróg publicznych, a następnie przesądzać zasadność i stanowisko wypowiedzi.
mam pytanie - czy wiadomo coś w temacie "budowy obejścia zachodniego"? niby mieli coś poprawiać, podnosić i nic - cisza. za domem tylko "wielkie dziury" mi zrobili.
obejścia nie będzie, ostatnia zima i niedawna powódź rozwiewa wątpliwości, najpierw trzeba zreperować to co jest czyli zniszczone drogi zapomnijcie o kokosach za działki...
to nic nie będą robić, nawet planów nie będą zmieniać, tyle larum o nic... może i dobrze zdrowsi będziemy, bo szpital mam nadzieje że zaraz szlag trafi
zgadza się. na projekcie klotoidy zakonczy sie temat obejścia i do widzenia pa. klotoida tylko zgarnie kase za plany. obejścia nie będzie a przynajmniej zostanie zawieszone na parę długich lat, przecież woda narobiła strat astronomicznych, podobno straty w skali całej polski to 10 MILIARDÓW NOWYCH ZŁOTYCH także budować nie będzie za co.
Mam taką cichą nadzieję - wobec strat popowodziowych, że na rondo k/Strażnicy również kasy zabraknie !
Oby jeszcze na nowe siedzisko gryzipiórków powiatowych nie wystarczyło !
A skąd wiecie, że pieniędzy braknie skoro obejście zachodnie jest zgłoszone do sfinansowania przez tzn. Strategie Rozwoju Transportu Województwa Małopolskiego na lata 2013-2030. Tak więc nie sądzę, aby zakończyło się to projekcie.
Gdyby kogoś interesowało to teoretycznie "poprawiony" (praktycznie to chyba bez zmian) projekt drogi zachodniej wraz z oddziaływaniem na środowisko znowu jest do wglądu :]
Jeśli jest ktoś zainteresowany to można wnioskować do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji Budowa obwodnicy zachodniej Myślenic do 21 dni. Myślę, że warto skorzystać z tej możliwości
Witam, osoby zainteresowane mogą zapoznać się z raportem oddziaływania na środowisko dla "obejścia zachodniego" w magistracie. Można oczywiście wnioskować do czego zachęcam.
Całkowicie zgadzam się z vbys, to przykre, że ktoś wymyślił aby zniszczyć piękne tereny i środowisko, zabrać ludziom ziemię - ma być wykupiona jako grunty rolne-po to aby wybudować obwodnicę,która odciąży kilkukilometrowy odcinek i wprowadzi "tranzyt" w wąską i krętą drogę prowadzącą przez Jasienicę.Nie wspominam juz o kosztach budowy. Tranzyt nie musi iść przez Myślenice, niech duże pojazdy jeżdżą przez Jawornik, Rudnik, albo Głogoczów, Krzywaczka.
Budowa drogi zachodniej jest bardzo potrzebna, kto wybuduje drogę zachodnią, ten rozbuduje miasto i zapisze się w historii jako wielki i mądry człowiek. Samo rozwiązanie wyprowadzenia ruchu z miasta aut osobowych i ciężarowych jest pożądane przez mieszkańców, tylko że władze robią coś zupełnie odwrotnego. Zamiast inwestować w drogę zachodnią inwestują w przebudowę starej drogi, co sprzyja umocnieniu ruchu wszystkich poj przez miasto.(budowa ronda z 40t mostami przy strażnicy w śródmieściu)jest to wbrew deklaracjom o wyprowadzeniu ruchu ciężkiego z miasta i wbrew wojewódzkiemu projektowi ochrony powietrza dla Myślenic.
[quote]Budowa drogi zachodniej jest bardzo potrzebna, kto wybuduje drogę zachodnią, ten rozbuduje miasto i zapisze się w historii jako wielki i mądry człowiek. Samo rozwiązanie wyprowadzenia ruchu z miasta aut osobowych i ciężarowych jest pożądane przez mieszkańców, tylko że władze robią coś zupełnie odwrotnego. Zamiast inwestować w drogę zachodnią inwestują w przebudowę starej drogi, co sprzyja umocnieniu ruchu wszystkich poj przez miasto.(budowa ronda z 40t mostami przy strażnicy w śródmieściu)jest to wbrew deklaracjom o wyprowadzeniu ruchu ciężkiego z miasta i wbrew wojewódzkiemu projektowi ochrony powietrza dla Myślenic.[/quote]
Budowa zachodniej drogi nie jest potrzebna,nie można niszczyć jednej części miasta kosztem drugiej, ruch w mieście samochodów osobowych i ciężarowych nigdy nie zostanie zamknięty. Uważam ,że władze dobrze robią umacniając istniejącą drogę.
Słyszałem,że linie rozgraniczające obejścia zachodniego (Powiedzmy kolokwialnie nakładka asfaltowa) ma osiągać miejscami nawet 90 metrów!!! To jakieś nieporozumienie!!! Jak ludzie mają się na to zgodzić? Dodatkowo teren ma być zbierany, a potem zagęszczany i nasypy na których będzie droga główna i dwie po bokach serwisowe do których każdy w swoim zakresie będzie się włączał(oczywiście po wydaniu zezwolenia na taki wjazd przez gospodarza drogi) :) . W niektórych przypadkach będzie to a wykonalne bo podjadzy będą naprawdę strome i cóż z tego że ktoś ma działkę jeśli chcą ją skomunikować z drogą wchłonie jej pół na dołączenie się do infrastruktury drogowej?
podobno łożą tam w płolach i cosik tam mierzo, jok nie dostone 200 tys. za mojo ziemia to mogo i pan bur mistrz równirz zapomnońć o jokichkolwik drodze
Chłopie pisz normalnie bo jeden Zdzichu wystarczy.
A odnośnie drogi to zgodnie z nowymi przepisami to chyba mogą ci po prostu wycenić sporny kawałek i na siłę odkupić, a ty ewentualnie będziesz mógł się potem sądzić, ale droga pewnie powstanie.
jo moi ziemi tak łotwo nie oddom, o któro tak cieżko wolczył, te pare grosy to mogo se wsodzić, mogo se wycenioć jok tyko chco, jo wim ilo mojo ziemio jest worto, urzędosy bedo potrzebowoć moi zgody a jeśli nie dadzo normolnych piniędzy tyko jokieś tam ochłopy aby tonim kostem wybodowoć jokoś tam autostrado to mogo co najwyżyj zbodowoć wiadukta albo estakada nod moimi porcelami
Jak to Rosjanie mówią pożyjemy , zobaczymy........ Jak ci po wybudowaniu drogi wartość twoich hektarów urośnie jak trawka na wiosnę to będziesz śpiewał hosanna i alleluja !!!!
Wesoły strażaku, a kto ci kupi ziemię i kto będzie się chciał budować wokół takiej autostrady? Jakoś nie widzę chęci budowy i zabudowy terenu wokół jakiejkolwiek obwodnicy w Polsce. A mówienie ludziom o niebotycznych wzrostach cen gruntu z racji tej obwodnicy to czysta PRL-owska propaganda. Zarobić mogą jedynie ci który przed uruchomieniem całej inwestycji wykupili tereny słysząc szept Wielkiego Brata... Tak jak to było z wysypiskiem i panem B.
poprawka- konieczny jest CHODNIK! nie chodzik :) błąd słownika :)
Całkowicie popieram stanowisko Papieża. Jeśli ktoś uważnie czyta zrozumie sens treści jego wypowiedzi. Proponowane drogi serwisowe w takim układzie są co najmniej niepoważne i nieprzemyślane. 3,5 m szerokości i brak skomunikowania się z drogą zbiorczą za ich pośrednictwem to nieporozumienie. miejscem w którym można się skomunikować i tym samym wjechać na drogę główna to granica Jasienica -Bysina. Łącznik pewny na dzień dzisiejszy z droga to na wysokości kołowni. Droga zbiorcza nigdy nie obsłuży przyległych terenów do drogi a tym bardziej serwisówki. Jeżeli miałyby powstać tereny budowlane będzie musieła powstać droga dodatkowa na którą w Bysinie już nie ma miejsca. Lokalizacja obecnie proponowanej drogi przez umig jest zupełnie nie przemyślana. Jasli już proponują i droga na odciążyć od tranzytu dlaczego tak bardzo dociąża Bysinę i biegnie blisko domów??? Obawiam się,że projekt był rysowany z za biurka a teraz lokują sie w teren. Co do zebrania w Bysinie w marcu nie debaty uważam go za zbędne, ponieważ monolog ograniczony czasowo to nie wyjście do społeczeństwa, ale pokazanie władzy dodam, ze pozornej. Jeśli ktoś sądzi, że mieszkańcy 400 osób zostało ułaskawionych monologiem nie zawsze prawdziwych i niedopowiedzianych argumentów ze strony burmistrza to się pomylił. Co do kwestii klasy drogi lokalnej to radzą zapoznać się z ustawami o usytuowaniu i parametrach dróg publicznych, a następnie przesądzać zasadność i stanowisko wypowiedzi.
mam pytanie - czy wiadomo coś w temacie "budowy obejścia zachodniego"? niby mieli coś poprawiać, podnosić i nic - cisza. za domem tylko "wielkie dziury" mi zrobili.
obejścia nie będzie, ostatnia zima i niedawna powódź rozwiewa wątpliwości, najpierw trzeba zreperować to co jest czyli zniszczone drogi zapomnijcie o kokosach za działki...
to nic nie będą robić, nawet planów nie będą zmieniać, tyle larum o nic... może i dobrze zdrowsi będziemy, bo szpital mam nadzieje że zaraz szlag trafi
zgadza się. na projekcie klotoidy zakonczy sie temat obejścia i do widzenia pa. klotoida tylko zgarnie kase za plany. obejścia nie będzie a przynajmniej zostanie zawieszone na parę długich lat, przecież woda narobiła strat astronomicznych, podobno straty w skali całej polski to 10 MILIARDÓW NOWYCH ZŁOTYCH także budować nie będzie za co.
Mam taką cichą nadzieję - wobec strat popowodziowych, że na rondo k/Strażnicy również kasy zabraknie !
Oby jeszcze na nowe siedzisko gryzipiórków powiatowych nie wystarczyło !
A skąd wiecie, że pieniędzy braknie skoro obejście zachodnie jest zgłoszone do sfinansowania przez tzn. Strategie Rozwoju Transportu Województwa Małopolskiego na lata 2013-2030. Tak więc nie sądzę, aby zakończyło się to projekcie.
Gdyby kogoś interesowało to teoretycznie "poprawiony" (praktycznie to chyba bez zmian) projekt drogi zachodniej wraz z oddziaływaniem na środowisko znowu jest do wglądu :]
Jeśli jest ktoś zainteresowany to można wnioskować do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji Budowa obwodnicy zachodniej Myślenic do 21 dni. Myślę, że warto skorzystać z tej możliwości
Witam, osoby zainteresowane mogą zapoznać się z raportem oddziaływania na środowisko dla "obejścia zachodniego" w magistracie. Można oczywiście wnioskować do czego zachęcam.
Całkowicie zgadzam się z vbys, to przykre, że ktoś wymyślił aby zniszczyć piękne tereny i środowisko, zabrać ludziom ziemię - ma być wykupiona jako grunty rolne-po to aby wybudować obwodnicę,która odciąży kilkukilometrowy odcinek i wprowadzi "tranzyt" w wąską i krętą drogę prowadzącą przez Jasienicę.Nie wspominam juz o kosztach budowy. Tranzyt nie musi iść przez Myślenice, niech duże pojazdy jeżdżą przez Jawornik, Rudnik, albo Głogoczów, Krzywaczka.
gosciu piszesz brednie lepiej zniszczyć Jawornik, Rudnik, albo Głogoczów, Krzywaczka mózg ci sie lasuje
Nie piszę o niszczeniu tych miejscwości, tam drogi już istnieją i nie są tak wąskie jak na Bysinie czy w Jasienicy. Dla mnie to nie są brednie.
Budowa drogi zachodniej jest bardzo potrzebna, kto wybuduje drogę zachodnią, ten rozbuduje miasto i zapisze się w historii jako wielki i mądry człowiek. Samo rozwiązanie wyprowadzenia ruchu z miasta aut osobowych i ciężarowych jest pożądane przez mieszkańców, tylko że władze robią coś zupełnie odwrotnego. Zamiast inwestować w drogę zachodnią inwestują w przebudowę starej drogi, co sprzyja umocnieniu ruchu wszystkich poj przez miasto.(budowa ronda z 40t mostami przy strażnicy w śródmieściu)jest to wbrew deklaracjom o wyprowadzeniu ruchu ciężkiego z miasta i wbrew wojewódzkiemu projektowi ochrony powietrza dla Myślenic.
[quote]Budowa drogi zachodniej jest bardzo potrzebna, kto wybuduje drogę zachodnią, ten rozbuduje miasto i zapisze się w historii jako wielki i mądry człowiek. Samo rozwiązanie wyprowadzenia ruchu z miasta aut osobowych i ciężarowych jest pożądane przez mieszkańców, tylko że władze robią coś zupełnie odwrotnego. Zamiast inwestować w drogę zachodnią inwestują w przebudowę starej drogi, co sprzyja umocnieniu ruchu wszystkich poj przez miasto.(budowa ronda z 40t mostami przy strażnicy w śródmieściu)jest to wbrew deklaracjom o wyprowadzeniu ruchu ciężkiego z miasta i wbrew wojewódzkiemu projektowi ochrony powietrza dla Myślenic.[/quote]
Budowa zachodniej drogi nie jest potrzebna,nie można niszczyć jednej części miasta kosztem drugiej, ruch w mieście samochodów osobowych i ciężarowych nigdy nie zostanie zamknięty. Uważam ,że władze dobrze robią umacniając istniejącą drogę.
Słyszałem,że linie rozgraniczające obejścia zachodniego (Powiedzmy kolokwialnie nakładka asfaltowa) ma osiągać miejscami nawet 90 metrów!!! To jakieś nieporozumienie!!! Jak ludzie mają się na to zgodzić? Dodatkowo teren ma być zbierany, a potem zagęszczany i nasypy na których będzie droga główna i dwie po bokach serwisowe do których każdy w swoim zakresie będzie się włączał(oczywiście po wydaniu zezwolenia na taki wjazd przez gospodarza drogi) :) . W niektórych przypadkach będzie to a wykonalne bo podjadzy będą naprawdę strome i cóż z tego że ktoś ma działkę jeśli chcą ją skomunikować z drogą wchłonie jej pół na dołączenie się do infrastruktury drogowej?
Ta droga to jakiś chory pomysł!!!! Niech Otrowski nie realizuje swoich aspiracji naszym koszem!!
właśnie tak działa droga serwisowa- wjazd jest mozliwy na nią z każdej działki! A jeśli nei jest mozliwy- to projektuje sie w zjazd.
podobno łożą tam w płolach i cosik tam mierzo, jok nie dostone 200 tys. za mojo ziemia to mogo i pan bur mistrz równirz zapomnońć o jokichkolwik drodze
Chłopie pisz normalnie bo jeden Zdzichu wystarczy.
A odnośnie drogi to zgodnie z nowymi przepisami to chyba mogą ci po prostu wycenić sporny kawałek i na siłę odkupić, a ty ewentualnie będziesz mógł się potem sądzić, ale droga pewnie powstanie.
jo moi ziemi tak łotwo nie oddom, o któro tak cieżko wolczył, te pare grosy to mogo se wsodzić, mogo se wycenioć jok tyko chco, jo wim ilo mojo ziemio jest worto, urzędosy bedo potrzebowoć moi zgody a jeśli nie dadzo normolnych piniędzy tyko jokieś tam ochłopy aby tonim kostem wybodowoć jokoś tam autostrado to mogo co najwyżyj zbodowoć wiadukta albo estakada nod moimi porcelami
Widukt czy estakada?
Właściwie to bez różnicy, i tak Ci "bedo" sikać na głowę "zni"!
Jak to Rosjanie mówią pożyjemy , zobaczymy........ Jak ci po wybudowaniu drogi wartość twoich hektarów urośnie jak trawka na wiosnę to będziesz śpiewał hosanna i alleluja !!!!
Wesoły strażaku, a kto ci kupi ziemię i kto będzie się chciał budować wokół takiej autostrady? Jakoś nie widzę chęci budowy i zabudowy terenu wokół jakiejkolwiek obwodnicy w Polsce. A mówienie ludziom o niebotycznych wzrostach cen gruntu z racji tej obwodnicy to czysta PRL-owska propaganda. Zarobić mogą jedynie ci który przed uruchomieniem całej inwestycji wykupili tereny słysząc szept Wielkiego Brata... Tak jak to było z wysypiskiem i panem B.