Forum » Myślenice

Poród w myślenickim szpitalu i wszystko co z nim związane

  • 3 kwi 2017
    anka12345 napisał/a:

    kwiatek83 co w tym dziwnego, że chce się dowiedzieć? Jestem zielona w tej kwestii, liczę na pomoc życzliwych osób. Ty jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz.

    Każde forum Pani zaśmieca swoją cesarką na życzenie, to już obsesja jest, myśli Pani że ktoś napisze- ten i ten dr bierze w łapę . Skoro Pani ma dobrego lekarza i On nie widzi przeciwwskazań do porodu siłami natury to w czym problem? Niech sobie Pani nie myśli że cc jest takie idealne -swoje też trzeba odcierpieć. Sama rodziłam przez cc i wiem co piszę. Ale to już pani sprawa! A może po prostu Pani chce jakiemuś lekarzowi udowodnić że bierze łapówki, bo to trochę dziwne że Pani tak namolnie chce dane lek który robi cc na życzenie, a nie zapyta ,nie powie swoich wątpliwości swojemu lekarzowi. Od dłuższego czasu Pani o tym pisze, więc albo chce Pani zebrać o lekarzach dane i je komuś przekazać dalej, albo faktycznie ma Pani obsesje, ale w takim razie radziła bym udać się do jakiegoś psychiatry z takim wypadku gdy się Panicznie boi Pani porodu sn wypisze stosowne oświadczenie dla ginekologa, a Pani zamiast siedzieć na necie uda się w tak ładną pogode na spacer dotleni siebie i dziecko. pozdrawiam:)

    20 2 Cytuj
  • 3 kwi 2017

    KOBIETA1990- nie oczekuję, że ktoś mi tutaj będzie rzucał nazwiskami. Nie o to chodzi. Chciałbym się tylko dowiedzieć mniej więcej np. czy kwestia wynagrodzenia dla lekarza to przed czy po i proszę, aby Pani na priv podały mi takie inf. Dlaczego robimy wokół tego taki temat tabu? To trochę dziwne.

    2 14 Cytuj
  • 4 kwi 2017

    Jaką położną polecacie do opieki po porodzie w ramach NFZ?

    Cytuj
  • 4 kwi 2017

    Panią Wiolę Stręk.

    6 11 Cytuj
  • ania 4 kwi 2017
    anka12345 napisał/a: