Forum » Myślenice

Lodowisko

  • 6 gru 2010

    takie lodowisko=to dobra inwestycja również:) ja bym była bardzo zaaaa takim szaleństwem po lodzie:)

    2 Cytuj
  • 6 gru 2010

    Niem lodowiska ? Najlepiej zwalić na strażaków

    1 Cytuj
  • 11 gru 2010

    bylo by milo gdyby pogoda dopisala i mozna by bylo pojezdzic juz w tegoroczne swieta!

    1 Cytuj
  • 16 gru 2010

    Rzeczywiście nikt mądry nad tym nie pomyślał. Swoją drogą to ramach poszerzania dostępności i atrakcyjności naszej strefy wolnego czasu można było wg mnie zbudować jakieś sztuczne odkryte lodowisko na Zarabiu (np w pobliżu hali). Osobiście uważam, że w swoim czasie można to było zbudować zamiast niedostępnej dla przeciętnego Kowalskiego strzelnicy. Myślę, że nie brakłoby chętnych

    2 Cytuj
  • 16 gru 2010

    p.s. swoją drogą jest spory mróz i mogłoby jakieś powstać nawet poprzez wylanie wody przy jakiejś szkole. Z drugiej strony nie znam się na przepisach ale teraz każdy obiekt musi mieć jakiegoś gospodarza czy opiekuna bo gdyby ktoś np z własnej winy zrobił sobie na nim krzywdę to nasze obecne roszczeniowe społeczeństwo zaraz szukałoby dobrego prawnika, który żądałby odszkodowania od właściciela takowego. (ustawa o bezp. osób korzystających z urz. sport itp). No cóż, szkoda że nie am już tych dawniejszych spontanicznych społecznych inicjatyw

    1 1 Cytuj
  • 16 gru 2010

    Dolne boisko przy steku obecnie calkowicie nieuzywane moglo by stac sie duzym lodowiskiem na ktore z cala pewnoscia przychodzila by spora rzesza ludzi. Temperatura ponizej 0 ma sie utrzymac przez dlugi czas wiec ciekawie by bylo gdyby cos z tym fantem bylo zrobione. Jeszcze kilka lat temu przy kazdej szkole organizowana byla taka inicjatywa a obecnie zeby jakkolwiek pojezdzic na lyzwach trzyba liczyc sie z kosztem 25zl.

    2 Cytuj
  • 9 sty 2011

    mamy wiosnę ale zima myślę, że jeszcze wróci. oto ciekawy przykład z niedalekiego miasta hokeja, że jak chcieć to móc:)

    1 1 Cytuj
  • 9 sty 2011