Forum » Myślenice

BASENY W MYŚLENICACH - kryty, odkryty - ceny, godziny otwarcia

  • 16 kwi 2010

    bardzo czesto korzystam z basenu i sauny i nie zauwazylem takich niedociagniec jak niektorzy tu pisza o wiele bardziej zainteresowal bym sie ludzmi ktorzy przychodza na basen bo im kultury to dopiero brakuje

    mowie o kozaczkach z dziewczynkami co mysla ze wszystko moga sie bujaja i nie potrafia nawet butelki po sobie do kosza wyrzucic a ode mnie to spali by po lisciu

    ratownicy basenu pracy za wiele nie maja a jak tzeba to staraja sie pomoc

    1 1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    Ja też często korzystam z basenu oraz sauny i nie widzę tam żadnych niedociągnięć.
    Panie z obsługi zawsze służą pomocą i są miłe. Nie wiem co Ty Ewka wypisujesz za bzdury jeśli coś Ci się nie podoba to zgłoś to do kierownictwa albo wpisz się do księgi skarg i zażaleń a nie wygaduj takich głupot pod osłoną internetu.

    2 1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    obsługa basenowa dorwała się do klawiatury ...
    Z tego co wiem to na obsługę były nawet skargi w MOKiS i co z tego jak układ jest układ !!!!

    1 2 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    zawsze na obsluge pracujaca w miejscach publicznych sa jakies skargi.taka natura pracy z klientem.bez tego nie istnialyby miejsca takie jak basen i wiele innych miejsc uzytecznosci publicznej.zreszta tam gdzie istnieja skargi dla rownowagi sa zawsze jakies pochwaly- na szczescie,bo w innym wypadku w zadnym z podobnych miejsc nie daloby sie normalnie pracowac.

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    znaczy sie,ze jak ktoś nie ma zastrzeżeń to musi być z obsługi??
    dobre!

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    a ja uważam że panie kasjerki i panie na dole w szatni są bardzo miłe i w porządku ,co do reszty można mieć małe zastrzeżenia ,a jeżeli chodzi o czystość to ok!

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    racja panie w barku raczej się nie przepracowują,natomiast chyba nie chciałbym być na miejscu pań na dole i w kasie

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    z niesmakiem przeczytałem różne wpisy tym swoistym Hyde Park. Pisanie o braku kultury ze strony personelu basenu są krzywdzące. Jestem częstym gościem pięknego basenu i czynnie przynajmniej 2 razy pływam.Jeśli coś przeszkadza to brak kultury u młodych ludzi. Ktoś przed którym jest jeszcze tyle do zrobienia oburza się ,że zwrócono mu uwagę żeby buty wyczyścił. a steki przekleństw które niejednokrotnie słyszałam to jest super.Jak ktoś chce coś wpisać to przez chwilę niech pomyśli czy rzeczywiście umie się posługiwać ogólnie przyjętymi normami przyzwoitości

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    Przypadkowo znalazłem się na pływalni krytej w Myślenicach. Kameralny obiekt wewnętrznie i zewnętrznie bardzo fajny. Uśmiechnięty personel, fachowa obsługa, nawet dowiedziałem się gdzie mogę kupić najlepsza kaszankę w mieście. Czysto na basenie i w kawiarni. Gratuluję władzom lokalnym i również Myślenickiemu Domu Kultury, który rządzi pływalnią w sensie administracyjnym, co z niemałym zdumieniem przyjąłem do wiadomości. Muszę to opowiedzieć w Sieradzu. Niech kultura wszędzie panuje.Nawet w ulubionej przeze mnie siłowni

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    Akurat to, że MOKIS rządzi basenem świadczy tylko o tym, że jest źle (czyli basen na siebie nie zarabia, skoro podłączają go pod budżet oświaty). Natomiast co do obsługi, bo o tym jest wątek, to nie przesadzajcie. Nie wymagajcie od kobiety zarabiającej 1000 zł żeby się jeszcze uśmiechała i życzyła wszystkim na odchodne miłego dnia. Z tego co ja zauważyłem jak jest luźniej to jest ok. Natomiast jak się zjadą dzieciaki ze szkoły, albo ludzi mnóstwo, to rzeczywiście bywa różnie. Z tym, że nie różni się to nijak od innych firm czy to w Myślenicach, czy w innych miastach i jestem w stanie to zrozumieć. To samo jest w Urzędzie Skarbowym, to samo w Gminie. Ta sama kobieta przy okienku raz wydaje się typową biurwą, a raz z uśmiechem pomaga.

    1 1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    Ja tez nie widzę powodu do narzekań na obsługę. Zastanawiam się tylko dlaczego na dużym basenie wolno pływać bez czepka. Bardzo rzadko zdarza się to na basenach pływackich. Mnie , mówiąc szczerze trochę to odrzuca ....

    2 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    jest wiele problemów na naszym basenie - których nie ma na innych basenach
    ale z tego co widzę krytyka nie jest mile widziana więc nie będę się rozpisywać :)
    ewka olej to :) ja już zmieniłem basen !

    1 Cytuj
  • 16 kwi 2010

    Zobaczcie jak wygląda i zachowuje się obsługa na innych basenach, a dopiero potem piszcie jak to jest świetnie na pływalni w Myślenicach. Może wówczas zrozumiecie dlaczego tak dużo ludzi przestało tutaj przyjeżdżać. I proszę pamiętać, że basen jest dla ludzi, a nie po to aby miały gdzie "pracować biedne panie".

    2 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    Niestety nie zgadzam sie z waszymi opiniami , zwłaszcza Ewki kturej sie wydaje rze jest niczym ksierznia Diana a w karzde miejsce pzed kturym wkroczy powinien być ółorzony czerwony pienkny dywam .Hodze na basen bardzo czesto ,lóbie pracójonce tam panie ! som bardzo mile i oprzejme ,zwłaszcza w bófecie !! , na basenie jest naprawdę czysto !! a Ty droga Ewo nie masz szacónkó do wykonywanej pracy tyh pań.Morze czas dorosnonć ,wzionć się do jakiejś sensownej pracy ,nabrać wiencej pokory !!a nie wypisywać bzdór w internecie

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    WĘDROWIEC MASZ 100% RACJI BASEN TO NIE MIJSCE PRACY DLA "BIEDNYCH PAŃ"

    A ZÓH TO ZAPEWNE JEDEN Z KLENTÓW Z KTÓRYM OWE PANIE NAMIĘTNIE PLOTKUJĄ OBMAWIAJĄC INNYCH ZAMIAST ZAJĄĆ SIĘ SWOIMI OBOWIĄZKAMI !!!!

    BRAWA !!! DLA EWKI KTÓRA W TYM ZAŚCIANKOWYM MIASTECZKU NIE BAŁA SIĘ WYRAZIĆ SWOJEJ OPINI

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    niestety muszę zgodzić się z zarzutami ewki tu nie codzi o "czerwony dywan" ja wiele razy widziałam jak osoby pracujące w szatni wrzeszczą na dzieci
    a przecież nie wszystkie są " przeklinającymi bachorami " wiele z nich jest grzecznych i dobrze wychowanych
    przy tym owe panie szczególnie dzieci traktują jak "klientów gorszej kategorii"

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    To niech zamkną ten basen i nie będzie problemu.

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    Do pań sprzątających się nie wypowiadam, bo na to jakoś nie patrzyłem. Pani przy kasie na górze - dość miła. Pani od szatni - nie miła.
    Natomiast ta, co jest w barku... to jest porażka!
    Kupiłem raz frytki, po 5 minutach moja dziewczyna też chciała więc zamowiłem a ona "Nie mogłes zamawiac wszystkiego naraz?!"

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    Skoro jest tak źle, to czemu wylewacie smutki w eter internetu? Zamiast tego napiszcie skargę do administracji basenu. Jak się tego zbierze kilka, kilkanaście i więcej to powinno odnieść jakiś skutek :)

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    [FONT=verdana]TEXT[/FONT] skargi były i o liczne

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    basen i tak jest zastawiony gmina wzięła kredyt - więc zapewne wkrótce znajdzie się nowy właściciel i wtedy obecne problemy pójdą w siną dal ...
    Nowy zarządzający aby mieć zyski zdyscyplinuje personel - aby osiągnać standardy europejskie
    trochę cierpliwości i będzie ok.

    2 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    ludzie czy wam na dobre odbiło?niech każdy popatrzy najpierw na swoje pod nosem a potem dopiero na czyje pod lasem .ewko i wy wszyscy inni czy jesteście w porządku wobec klientów których obsługujecie w sklepach ,bankach ,urzędach przychodniach itp,czy zawsze jesteście mili i uśmiechnięci?czy nie macie gorszych dni???????????????????-a pracujecie dzięki właśnie nim,a może zaczniemy korzystać z banków w krakowie bo u nas niemiła obsługa a wtedy nasze banki pozamykają i bankowcy zostaną bez pracy ?,są banki w skawinie ,bochni ,niepołomicach,mszanie-co wy na to?

    1 Cytuj
  • Andrzej 17 kwi 2010

    Tak siedzę i czytam i czytam. Moje wrażenia z basenu też były różne raz Pani w szatni miała do mnie o coś problem, raz Pani przy kasie się nie podobałem a raz wszyscy byliśmy zadowoleni i nawet pożartowaliśmy. Każdy ma lepszy i gorszy dzień, faktem jest to że do pracy nie powinno się przenosić swoich problemów domowych, szczególnie jak ma się kontakt bezpośredni z klientem. Ostatnio byłem jakieś dwa-trzy dni temu na basenie i nie miałem się do czego przyczepić. Mam nadzieje że w następnym tygodniu trafie na tą samą obsługę :)

    1 Cytuj
  • 17 kwi 2010

    też ggg porównała basen do banku - raczej w banku nikt nie korzysta z prysznica sauny i nikt nie potrzebuje czystych kabin aby mógł w położyć swoją bieliznę
    uważam porównanie nie na miejscu
    a pozatym zgadzam się z abanczak niektóre zmiany są super a niektóre to aż się "nóż w kieszeni" pomimo ze dla wszystkich jestem miły

    1 Cytuj
  • Andrzej 18 kwi 2010

    porównanie do banków, mimo że to tylko metafora... no cóż.. zawsze można korzystać z Banków internetowo, wtedy obsługa jest zawsze idealnie miła, a spróbuj tak popływać wirtualnie :) jeszcze nie te czasy, może za jakieś 15-20 lat

    2 Cytuj

Odpowiedz