[quote]Do pań sprzątających się nie wypowiadam, bo na to jakoś nie patrzyłem. Pani przy kasie na górze - dość miła. Pani od szatni - nie miła.
Natomiast ta, co jest w barku... to jest porażka!
Kupiłem raz frytki, po 5 minutach moja dziewczyna też chciała więc zamowiłem a ona "Nie mogłes zamawiac wszystkiego naraz?!"[/quote]
Przecież pani z barku jest siostrą naszego posła pana Łatasa, widocznie sądzi że pracując tam poświęca się dla innych.
Byłem, zobaczyłem, pływałem.
Nie wiem komu i w jakim celu zależy na złej opinii myślenickiego basenu, ale wszystkie negatywne komentarze, to całkowite kłamstwo.
Począwszy od pracowników - wszystkie panie bardzo miłe i uśmiechnięte, przez czystość wody i samego basenu.
Jedyne do czego mogę się przyczepić, to moja kondycja (czyt. jej brak :) ), która na pewno szybko ulegnie poprawie, bo zamierzam regularnie odwiedzać basen.
Pozdrawiam.
zależy Kaper czy byłeś i widziałeś inne baseny - szczególnie obsługę jeśli nie to nie masz porównania
dla mnie też poziom obsługi jest żenujący ale zapewne wynika to ze złego zarządzania no cóż "jaki Pan..."
strasznymi jestescie wszyscy "światowcami" jesli chodzi o wizyty na innych basenach.ja też bywam i do głowy nie przyszłoby mi oceniać ludzi w sposób,który tu sie prezentuje
dla mnie zenujacy to jest poziom i forma waszych wypowiedzi, ciągłe malkontenctwo i "wycieczki" osobiste do konkretnych osób,ktore po prostu budza niesmak.
na szczescie kazdy moze robic i chodzic gdzie chce a ja jedyne co przestane odwiedzac to to forum,gdzie nie pisze sie nic dobrego na prawie ZADEN temat!
p.s.dla tych,ktorzy pewnie znow zechca to skomentowac- nie jestem w zaden sposob zwiazany z basenem- oprocz tego,ze niekiedy tam bywam-a obsludze zycze naprawde duzo cierpliwosci....
a mnie dziwi tylko jedno???
przejdźcie się na basen choćby w weekend lub wieczorami
masa ludzi,dużo przyjezdnych- właściwie same rejestracje krakowskie i wiele innych
skoro tu brudno,drogo i niemiło to co przyciąga tu tych ludzi?przecież mają bliżej wiele innych obiektów o podobno lepszym standardzie i obsłudze?
może sie mylę, ale to nasze myślenicke myślenie....dla mnie to mówi samo za siebie ;-))
obsługa jest porównywalna do obsługi busów myślenickich !!!!!
czy to źle że przynajmniej niektórzy chcą żyć i bywać według dobrych standardów ?????
zamiast bronić prymitywne zachowania powinniśmy wszyscy wymagać od wszystkich i wtedy byłby ład i porządek !!!
a.... zapomniałem jestem w Polsce ...
Od kiedy otworzyli basen, jestem jego stałym klientem, jak i rodowitym Myśleniczaninem. Jeżeli o mnie chodzi, to nie mam zastrzeżeń do obsługi basenu. Natomiast mam zastrzeżenia co do niektórych jego klientów. Ostatnio chciałem z moim dzieckiem zamówić coś w bufecie, niestety zauważyłem że jedna osoba zajmuję trzy krzesła, myśląc że bufet to szatnia i nie zważając na innych klientów stojąc, rozkładają swoje rzeczy na wolnych krzesłach, a przy tym nic nie zamawiały,a bufet moim zdaniem jest dla zamawiających, tak więc musieliśmy spożyć posiłek na stojąco!!! z czego moje dziecko było bardzo niezadowolone.
Co do szacunku- łatwo go zdobyć wśród ludzi, wystarczy mieć szacunek do nich i do ich pracy, a za nim kogoś skrytykujemy zastanówmy się kilka razy. Czytając ten temat na forum, mam wrażenie że ktoś celowo wznieca nagonkę na basen, na ludzi na nim pracujących, a może tak mu się nudzi, że nie ma co robić i radość znajduję w krytykowaniu innych.
A ja myślę że warto zastanowić się nad tym co wypisują na forum zrobić sobie rachunek sumienia zarówno obsługa jak i klienci - nigdy nie jest że wszyscy są albo źli albo dobrzy - jeśli ktoś sygnalizuje problem trzeba to przemyśleć ale pod warunkiem że dotyczy to wszystkich stron. :))
Zgadzam się z myślicielem, zanim się coś napisze nawet na forum, warto zastanowić się najlepiej kilka razy. Ludziom dobrze się pisze anonimowo, bo unikają odpowiedzialności za własne słowa. Nie obrażając nikogo, muszę niestety stwierdzić że niektóre wpisy o basenie, daleko odbiegają od rzeczywistości. Co gorsza przypominają nagonkę na niewinnych ludzi, którzy starają się dobrze wykonywać swoją pracę, nie wszyscy mają lekceważący stosunek do wykonywanych obowiązków. Odkąd powstał basen, jestem częstym jego użytkownikiem, Myślenice bardzo zyskały mając własną krytą pływalnię, to jedna z najlepszych gminnych inwestycji. Do obsługi też nie mam zastrzeżeń, a nawet jeśli komuś zdarzy się nie kiedy jakaś wpadka - to nie jest powód do "obsamarowywania" go na publicznym forum, każdy może mieć lepszy czy gorszy dzień, szczególnie jeżeli warunki do pracy niekiedy nie są najłatwiejsze, sami widzicie ile ludzi chodzi na basen, aż podziwiam niektóre osoby tam pracujące że potrafią to wszystko ogarnąć, aby klientom było lepiej. Co do dzieci na basenie, to niektóre jak to dzieci, rozrabiają niekiedy, ale to już zadanie opiekunów, by zwrócić im uwagę - oni też mają niełatwe zadanie, szczególnie nauczyciele zabierający klasy na basen.
Nie ukrywam że w przypadku poruszenia tego tematu, zabrakło jednego: Braku poszanowania dla pracy innych - zamiast tego pojawiła się nieprzyjemna nagonka, która może ma mniej lub więcej ukrytych motywów!
pani szatniarka ostatnio mówi do mnie ze ona nie będzie po mnie za kazdym razem podlogi scierac!!!!kierowniczka ta [chuda]jak zostawilem recznik na grzejniku to prawie mnie zruzgała i do tego jeszcze wyslowic się nie umie,kto takich ludzi zatrudnia?DRAMAT!!!!!!!tylko odstraszają ludzi!!!
Myślę że w każdym miejscu w którym spotykają się ludzie i jest relacja kupujący - sprzedający, kultura i szacunek muszą obowiązywać. Szefowie takich instytucji powinni "zadbać" o to aby personel/pracownicy/współpracownicy byli uśmiechnięci i zadowoleni a tym samym klient przyjęty winien być uśmiechem. Niestety w niektórych instytucjach w naszym mieście te zasady nie obowiązują. I taka refleksja mi się nasuwa - trudno zmienić otoczenie cóż trzeba zmienić siebie ;) Głowa do góry jeszcze chwila i czasy wymuszą zmianę |"postkomunistycznych naleciałości" Z poważaniem Małgorzata
mam pytanie. chcę zabrać za basen moją 7 miesięczną córeczkę. czy ratownicy są przeszkoleni jeśli chodzi o niemowlęta?? kiedy jest najmniej ludzi, bo nie chcę żeby był tłok?? i czy na miejscu można kupić pampersy do pływania?? proszę o informacje
Witam.... małe pytanie.... bo dawno nie byłem na naszej pięknej krytej pływalni,.... a wypadałoby jednak raz na jakiś czas zażyć kąpieli w wodach termalnych;) zmieniło się coś w środku przez ostatnie czasy??? jaka jest stawka za godzinę ??? obsługa miła jak zawsze??? wielkie z góry dzięki za odp
To co mnie osobiście irytuje to niezmiernie wkurzone Panie na wszystkich co wychodza po 21:45... Przecież to nie moja wina, że basen jest otwarty do 22:00!!!!
Jeszcze jedno. Zgłaszałem,że piec w saunie jest skandalicznie zabezpieczony i ktoś może się poparzyć (mi to się już przytrafiło) - ZERO REAKCJI!!!
No i jeszcze wkurza mnie rezerwacja torów! Raz się zdarzyło,że tzy tory były wykupione...a na pozostałych gnietli się ludzie...
zachecam do pojscia do urn...cisza wyborcza a pan kandydat na burmistrza i jego popleczniczy wyswietla sie cala noc w najlepsze.dobrze jest miec ddomniemany beton jako temat zastepczy...kielbasa wyborcza jak ta l..a;-( zenada
bo te Panie pracują za karę ... wiecznie są obrażone, dzieci za dużo, klient za późno, grupy ze szkoły... kurtki trzeba odwiesić.... ale zamiesznie - nie da się usiąść kawkę wypić, poplotkować... trzeba odreagować na kliencie ....
Szkoda że te Panie nie rozumieją, że jak się klienci obrażą to mogą pozostać bez pracy.
Na basenie brak menagera z ja..mi, który by towarzystwo ustawił do pionu !
Na basenie bywam 2-3x w tygodniu. Co do obsługi nie mam większych zastrzeżeń, każdemu zdarzają się gorsze dni. Szatnie i prysznice utrzymane w czystości niestety poza kabinami. Największy brak higieny w tym obiekcie jest po stronie klientów. Najbardziej denerwuje mnie to, iż pływający nie potrafią porządnie wziąć prysznic przed wejściem na basen. Nikogo nie interesuje czy kąpią się po basenie.
Obsługa powinna częściej sprawdzać czy klienci myją ciało przed wejściem. Poza tym pływanie w czepkach powinno być obowiązkowe.
Co do sauny- nikogo nie powinno dziwić korzystanie z niej w ręczniku, aby nie moczyć siedzisk.
Chcąc zmian proponuję zacząć od siebie. Tyle w temacie
Masakra skąd na basenie wzięli takie niemiłe, niegrzeczne Panie do obsługi ????????????
Na dzień dobry zostałem ochrzaniony, że robię ślady na świeżo wytartej podłodze !!!!
Nie rozumiem .... miałem czekać w deszczu jak posadzka wyschnie ????
Żenada ....
[quote]Do pań sprzątających się nie wypowiadam, bo na to jakoś nie patrzyłem. Pani przy kasie na górze - dość miła. Pani od szatni - nie miła.
Natomiast ta, co jest w barku... to jest porażka!
Kupiłem raz frytki, po 5 minutach moja dziewczyna też chciała więc zamowiłem a ona "Nie mogłes zamawiac wszystkiego naraz?!"[/quote]
Przecież pani z barku jest siostrą naszego posła pana Łatasa, widocznie sądzi że pracując tam poświęca się dla innych.
Byłem, zobaczyłem, pływałem.
Nie wiem komu i w jakim celu zależy na złej opinii myślenickiego basenu, ale wszystkie negatywne komentarze, to całkowite kłamstwo.
Począwszy od pracowników - wszystkie panie bardzo miłe i uśmiechnięte, przez czystość wody i samego basenu.
Jedyne do czego mogę się przyczepić, to moja kondycja (czyt. jej brak :) ), która na pewno szybko ulegnie poprawie, bo zamierzam regularnie odwiedzać basen.
Pozdrawiam.
zależy Kaper czy byłeś i widziałeś inne baseny - szczególnie obsługę jeśli nie to nie masz porównania
dla mnie też poziom obsługi jest żenujący ale zapewne wynika to ze złego zarządzania no cóż "jaki Pan..."
strasznymi jestescie wszyscy "światowcami" jesli chodzi o wizyty na innych basenach.ja też bywam i do głowy nie przyszłoby mi oceniać ludzi w sposób,który tu sie prezentuje
dla mnie zenujacy to jest poziom i forma waszych wypowiedzi, ciągłe malkontenctwo i "wycieczki" osobiste do konkretnych osób,ktore po prostu budza niesmak.
na szczescie kazdy moze robic i chodzic gdzie chce a ja jedyne co przestane odwiedzac to to forum,gdzie nie pisze sie nic dobrego na prawie ZADEN temat!
p.s.dla tych,ktorzy pewnie znow zechca to skomentowac- nie jestem w zaden sposob zwiazany z basenem- oprocz tego,ze niekiedy tam bywam-a obsludze zycze naprawde duzo cierpliwosci....
a mnie dziwi tylko jedno???
przejdźcie się na basen choćby w weekend lub wieczorami
masa ludzi,dużo przyjezdnych- właściwie same rejestracje krakowskie i wiele innych
skoro tu brudno,drogo i niemiło to co przyciąga tu tych ludzi?przecież mają bliżej wiele innych obiektów o podobno lepszym standardzie i obsłudze?
może sie mylę, ale to nasze myślenicke myślenie....dla mnie to mówi samo za siebie ;-))
obsługa jest porównywalna do obsługi busów myślenickich !!!!!
czy to źle że przynajmniej niektórzy chcą żyć i bywać według dobrych standardów ?????
zamiast bronić prymitywne zachowania powinniśmy wszyscy wymagać od wszystkich i wtedy byłby ład i porządek !!!
a.... zapomniałem jestem w Polsce ...
Od kiedy otworzyli basen, jestem jego stałym klientem, jak i rodowitym Myśleniczaninem. Jeżeli o mnie chodzi, to nie mam zastrzeżeń do obsługi basenu. Natomiast mam zastrzeżenia co do niektórych jego klientów. Ostatnio chciałem z moim dzieckiem zamówić coś w bufecie, niestety zauważyłem że jedna osoba zajmuję trzy krzesła, myśląc że bufet to szatnia i nie zważając na innych klientów stojąc, rozkładają swoje rzeczy na wolnych krzesłach, a przy tym nic nie zamawiały,a bufet moim zdaniem jest dla zamawiających, tak więc musieliśmy spożyć posiłek na stojąco!!! z czego moje dziecko było bardzo niezadowolone.
Co do szacunku- łatwo go zdobyć wśród ludzi, wystarczy mieć szacunek do nich i do ich pracy, a za nim kogoś skrytykujemy zastanówmy się kilka razy. Czytając ten temat na forum, mam wrażenie że ktoś celowo wznieca nagonkę na basen, na ludzi na nim pracujących, a może tak mu się nudzi, że nie ma co robić i radość znajduję w krytykowaniu innych.
A ja myślę że warto zastanowić się nad tym co wypisują na forum zrobić sobie rachunek sumienia zarówno obsługa jak i klienci - nigdy nie jest że wszyscy są albo źli albo dobrzy - jeśli ktoś sygnalizuje problem trzeba to przemyśleć ale pod warunkiem że dotyczy to wszystkich stron. :))
Zgadzam się z myślicielem, zanim się coś napisze nawet na forum, warto zastanowić się najlepiej kilka razy. Ludziom dobrze się pisze anonimowo, bo unikają odpowiedzialności za własne słowa. Nie obrażając nikogo, muszę niestety stwierdzić że niektóre wpisy o basenie, daleko odbiegają od rzeczywistości. Co gorsza przypominają nagonkę na niewinnych ludzi, którzy starają się dobrze wykonywać swoją pracę, nie wszyscy mają lekceważący stosunek do wykonywanych obowiązków. Odkąd powstał basen, jestem częstym jego użytkownikiem, Myślenice bardzo zyskały mając własną krytą pływalnię, to jedna z najlepszych gminnych inwestycji. Do obsługi też nie mam zastrzeżeń, a nawet jeśli komuś zdarzy się nie kiedy jakaś wpadka - to nie jest powód do "obsamarowywania" go na publicznym forum, każdy może mieć lepszy czy gorszy dzień, szczególnie jeżeli warunki do pracy niekiedy nie są najłatwiejsze, sami widzicie ile ludzi chodzi na basen, aż podziwiam niektóre osoby tam pracujące że potrafią to wszystko ogarnąć, aby klientom było lepiej. Co do dzieci na basenie, to niektóre jak to dzieci, rozrabiają niekiedy, ale to już zadanie opiekunów, by zwrócić im uwagę - oni też mają niełatwe zadanie, szczególnie nauczyciele zabierający klasy na basen.
Nie ukrywam że w przypadku poruszenia tego tematu, zabrakło jednego: Braku poszanowania dla pracy innych - zamiast tego pojawiła się nieprzyjemna nagonka, która może ma mniej lub więcej ukrytych motywów!
pani szatniarka ostatnio mówi do mnie ze ona nie będzie po mnie za kazdym razem podlogi scierac!!!!kierowniczka ta [chuda]jak zostawilem recznik na grzejniku to prawie mnie zruzgała i do tego jeszcze wyslowic się nie umie,kto takich ludzi zatrudnia?DRAMAT!!!!!!!tylko odstraszają ludzi!!!
....a co sądzicie o ratownikach?...
Myślę że w każdym miejscu w którym spotykają się ludzie i jest relacja kupujący - sprzedający, kultura i szacunek muszą obowiązywać. Szefowie takich instytucji powinni "zadbać" o to aby personel/pracownicy/współpracownicy byli uśmiechnięci i zadowoleni a tym samym klient przyjęty winien być uśmiechem. Niestety w niektórych instytucjach w naszym mieście te zasady nie obowiązują. I taka refleksja mi się nasuwa - trudno zmienić otoczenie cóż trzeba zmienić siebie ;) Głowa do góry jeszcze chwila i czasy wymuszą zmianę |"postkomunistycznych naleciałości" Z poważaniem Małgorzata
Ps. Pani Kierownik Basenu bardzo miła :)
mam pytanie. chcę zabrać za basen moją 7 miesięczną córeczkę. czy ratownicy są przeszkoleni jeśli chodzi o niemowlęta?? kiedy jest najmniej ludzi, bo nie chcę żeby był tłok?? i czy na miejscu można kupić pampersy do pływania?? proszę o informacje
Ratownicy przystojni generalnie...
Witam.... małe pytanie.... bo dawno nie byłem na naszej pięknej krytej pływalni,.... a wypadałoby jednak raz na jakiś czas zażyć kąpieli w wodach termalnych;) zmieniło się coś w środku przez ostatnie czasy??? jaka jest stawka za godzinę ??? obsługa miła jak zawsze??? wielkie z góry dzięki za odp
do ostafinek21-IP Sprawdź sobie na stronie MOKiS -u Myślenice
To co mnie osobiście irytuje to niezmiernie wkurzone Panie na wszystkich co wychodza po 21:45... Przecież to nie moja wina, że basen jest otwarty do 22:00!!!!
Jeszcze jedno. Zgłaszałem,że piec w saunie jest skandalicznie zabezpieczony i ktoś może się poparzyć (mi to się już przytrafiło) - ZERO REAKCJI!!!
No i jeszcze wkurza mnie rezerwacja torów! Raz się zdarzyło,że tzy tory były wykupione...a na pozostałych gnietli się ludzie...
Hmmm... jaki z tego wniosek ?
Trzeba ten beton roz...kruszyć. Po prostu nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich stanowiskach nasłani przez NIEODPOWIEDNICH ludzi!
Zachęcam do pójścia do URN !
Żeby coś zmienić trzeba iść zagłosować.
zachecam do pojscia do urn...cisza wyborcza a pan kandydat na burmistrza i jego popleczniczy wyswietla sie cala noc w najlepsze.dobrze jest miec ddomniemany beton jako temat zastepczy...kielbasa wyborcza jak ta l..a;-( zenada
bo te Panie pracują za karę ... wiecznie są obrażone, dzieci za dużo, klient za późno, grupy ze szkoły... kurtki trzeba odwiesić.... ale zamiesznie - nie da się usiąść kawkę wypić, poplotkować... trzeba odreagować na kliencie ....
Szkoda że te Panie nie rozumieją, że jak się klienci obrażą to mogą pozostać bez pracy.
Na basenie brak menagera z ja..mi, który by towarzystwo ustawił do pionu !
Na basenie bywam 2-3x w tygodniu. Co do obsługi nie mam większych zastrzeżeń, każdemu zdarzają się gorsze dni. Szatnie i prysznice utrzymane w czystości niestety poza kabinami. Największy brak higieny w tym obiekcie jest po stronie klientów. Najbardziej denerwuje mnie to, iż pływający nie potrafią porządnie wziąć prysznic przed wejściem na basen. Nikogo nie interesuje czy kąpią się po basenie.
Obsługa powinna częściej sprawdzać czy klienci myją ciało przed wejściem. Poza tym pływanie w czepkach powinno być obowiązkowe.
Co do sauny- nikogo nie powinno dziwić korzystanie z niej w ręczniku, aby nie moczyć siedzisk.
Chcąc zmian proponuję zacząć od siebie. Tyle w temacie
Masakra skąd na basenie wzięli takie niemiłe, niegrzeczne Panie do obsługi ????????????
Na dzień dobry zostałem ochrzaniony, że robię ślady na świeżo wytartej podłodze !!!!
Nie rozumiem .... miałem czekać w deszczu jak posadzka wyschnie ????
Żenada ....