[quote=lukasz zgr]witam ja tesz jestem zatym żeby zrobic klasy 1 do 903 żeby było sprawiedliwie.[/quote] na suc hym faktycznie przemyślimy klasy, ale nie więcej niż 2 np. do 900 i od 900. Na placach jeżdżenie subarką lub długim evo niekoniecznie jest zaletą.
Skoro jest tyle maluszków to dobrze by było im zrobić klasę, a z czterołapami spoko sobie poradzimy:):):) Na suchym 4WD nie daje dużej przewagi, a na takich ciasnych próbach nadmiar mocy to chyba nawet trochę przeszkadza (niestety nie dane mi było jeszcze pojeździć 300 konnym potworem, to nie mam w tym względzie wiedzy i doświadczenia). Jak będzie śnieg (od piątku zapowiadają delikatne opady) może być trochę gorzej, ale jak pokazaliśmy na pierwszych zawodach da się!:)
Mam nadzieję, że to co napisałem nie urazi nikogo, proszę to traktować jako lekko wypowiedzianą sugestię, a nie "próbę dołożenia komuś"
również wydaje mi się, że jeśli będzie sporo maluszków to czemu kierowcy nie mają rywalizować z równym sobie przeciwnikiem. Ale to tylko jeśli będzie ich na tyle dużo, żeby to miało sens. Potem w tabeli i tak widać kto czym jechał. Coś wymyślimy, wilk musi być syty a i owca cała :)
A więc mówisz Viv, że planujesz większą imprezę na maj? Troszkę mało będę miał czasu, żeby uzbierać kasę i skombinować na jakieś autko do rajdowania. Toledasa mi trochę szkoda (chociaż mówią, że szkoda to umrzeć), wszak mam zamiar jeszcze nim trochę się powozić, ale jak trzeba będzie, to się go kolejny raz zaprzęgnie do sportowej pracy. Już nie mogę się doczekać i trzymam kciuki, żeby się udało. Mam nadzieję, że zaciśnięte kciuki nie przeszkodzą w pracy, którą trzeba będzie włożyć.
Pozdrawiam
Raxon zapewniam Cię , że na tych drogowych m niej zniszczysz zawieszenie niż na placu np. koło Coopera. Oczywiście o ile sam (odpukać) nie zniszczysz późnym hamowaniem ;)
odpukać, odpukać, to zbyt późne hamowanie, wszak mówią,że w rajdach wygrywa ten kto hamuje najpóźniej, są też tacy, co wychodzą z założenia, że jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to znaczy, że jedziesz za wolno
[quote=Civic]UWAGA UWAGA UWAGA Zatem zapraszamy w niedzielę 14-03 na godzinę 10:00 na plac cementowni Mark-Pol, ul.Kazimierza Wlk. 218
Program :
8:00 spotkanie grupy , przygotowanie i zabezpieczenie trasy
9:15 otwarcie listy zgłoszeń chętnych do prób poślizgu kontrolowanego
9:15 kontrola dopuszczenia i rozpoczęcie przejazdów testowych
10:00 planowany pierwszy startujący przejazd 1
11:30 planowany pierwszy startujący przejazd 2
13:00 zakończenie przejazdów, podsumowanie wyników, wręczenie dyplomów
[/quote]
małe sprostowanie : wystarczy jak spotkamy się na miejscu o 8:30 (!!!). Nie ma tam wiele pracy z zabezpieczeniem. Kto może niech jednak profilaktycznie wrzuci łopatę do śniegu do bagażnika. Lepiej przegarnąć niż ubić na kostce.
naprawie :) ja tam tylko pokazywał co trzeba odkręcać, a nooo i sztartowałem kluczykiem :D . Komisyjnie zostało stwierdzone, że jakby nie sufit wiaty to pompa wspomy spokojnie robi ciśnienie na 5m w górę :D
[quote=T4D3k]Vivaldi a jakie są jeszcze autka na liście oprócz 8 "WRC" ??[/quote]
generalnie wszystkie co zawsze : Astra GSI,Audi A4,Clio,Honda Civic,Mazda RX-7,Peugeot 106,Punto 2,Suzuki Swift,Toledo,Toledo,Golf 2 Rally,Evo 8,Impreza STI,Impreza STI
[quote=Vivaldi]naprawie :) ja tam tylko pokazywał co trzeba odkręcać, a nooo i sztartowałem kluczykiem :D . Komisyjnie zostało stwierdzone, że jakby nie sufit wiaty to pompa wspomy spokojnie robi ciśnienie na 5m w górę :D[/quote]
wyjaśniając, bo pewnie nikt nie wie o co chodzi. Naprawialiśmy u Valdiego pompę wspomagania kierownicy w Hondzie. Wyszło jak wyszło, kierownica się kręci, nawet trochę lepiej jak przed naprawą. Więc zaliczamy pit stopa do udanych :) Ale olej który wywaliło pod ciśnieniem z układu z pod maski był wszędzie. Wiata, komora silnika, szyba, ubrania, oczy usta.... i kto wie gdzie jeszcze.... Było wesoło, mi trochę średnio :)
UWAGA , REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY :
Tym razem na suchym (mam nadzieje, że zejdzie do 10:00 na sucho jak nie to łopatami z rana) aby nie powiedzieć , że ulegliśmy :D lobby 126P tworzymy dwie klasy do 999 i od 1000ccm. Na suchym walka się zdecydowanie wyrówna od poj.1000ccm w górę.
Zamknięcie listy zgłoszeń o godz. 15:00. Oczywiście chętni na miejscu , po badaniach , także zostaną dopuszczeni, chodzi o porządek w aktach i na starcie.
Organizatorzy spot 8:30, proszę nie zapomnieć kamizelek a nawet większą ich ilość.
bydziemy z pstrykmaszyna :) dzis bylem obadac teren i jesli pogoda bedzie w miare (znaczy jak nie bedzie walilo zabami), to bedziemy pokibicowac tak, jak bylismy na zimowym kreciolku ;)
taaa jest źle, za oknem zima na całego! Miało być po suchym! Mokra kostka a nie mówiąc o pokrytej śniegiem jest bardzo śliska, będzie trzeba uważać....
marudzisz, będzie po mokrej kostce. Nie booooj. Ja na ten przykład od tygodnia na letnich i mi się miska śmieje, że hamulcowania nie ma :D ale daje rade.
[quote=lukasz zgr]witam ja tesz jestem zatym żeby zrobic klasy 1 do 903 żeby było sprawiedliwie.[/quote] na suc hym faktycznie przemyślimy klasy, ale nie więcej niż 2 np. do 900 i od 900. Na placach jeżdżenie subarką lub długim evo niekoniecznie jest zaletą.
dlaczego trzeba zapinać pasy !!!! http://file.qip.ru/file/122204002/86e6ef/9c903eeb_vipal_s_avto.html
Skoro jest tyle maluszków to dobrze by było im zrobić klasę, a z czterołapami spoko sobie poradzimy:):):) Na suchym 4WD nie daje dużej przewagi, a na takich ciasnych próbach nadmiar mocy to chyba nawet trochę przeszkadza (niestety nie dane mi było jeszcze pojeździć 300 konnym potworem, to nie mam w tym względzie wiedzy i doświadczenia). Jak będzie śnieg (od piątku zapowiadają delikatne opady) może być trochę gorzej, ale jak pokazaliśmy na pierwszych zawodach da się!:)
Mam nadzieję, że to co napisałem nie urazi nikogo, proszę to traktować jako lekko wypowiedzianą sugestię, a nie "próbę dołożenia komuś"
również wydaje mi się, że jeśli będzie sporo maluszków to czemu kierowcy nie mają rywalizować z równym sobie przeciwnikiem. Ale to tylko jeśli będzie ich na tyle dużo, żeby to miało sens. Potem w tabeli i tak widać kto czym jechał. Coś wymyślimy, wilk musi być syty a i owca cała :)
na placu nie będzie śniegu w niedziele. Będzie +5 stopni i ewentualne lekkie opady deszczu.
Klub trzeba do PZM włączać , bo już nie mogę usiedzieć na majową imprezę :D na drodze szutrowo-asfaltowej + niespodzianka ;)
A więc mówisz Viv, że planujesz większą imprezę na maj? Troszkę mało będę miał czasu, żeby uzbierać kasę i skombinować na jakieś autko do rajdowania. Toledasa mi trochę szkoda (chociaż mówią, że szkoda to umrzeć), wszak mam zamiar jeszcze nim trochę się powozić, ale jak trzeba będzie, to się go kolejny raz zaprzęgnie do sportowej pracy. Już nie mogę się doczekać i trzymam kciuki, żeby się udało. Mam nadzieję, że zaciśnięte kciuki nie przeszkodzą w pracy, którą trzeba będzie włożyć.
Pozdrawiam
Raxon zapewniam Cię , że na tych drogowych m niej zniszczysz zawieszenie niż na placu np. koło Coopera. Oczywiście o ile sam (odpukać) nie zniszczysz późnym hamowaniem ;)
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
odpukać, odpukać, to zbyt późne hamowanie, wszak mówią,że w rajdach wygrywa ten kto hamuje najpóźniej, są też tacy, co wychodzą z założenia, że jeżeli wszystko jest pod kontrolą, to znaczy, że jedziesz za wolno
witam dopisuje jeszcze 2 zgłoszenia :)
1. Konrad Waśko, Fiat 126p
2. Mateusz Wyrwa, Fiat 126p
Wszystko wskazuje na to , że będzie klasa 126 kontra reszta świata :D
na 21 zgłoszeń w tej chwili , 8szt WRC (Wyrcy Rycy Cescy).
[quote=Civic]UWAGA UWAGA UWAGA
Zatem zapraszamy w niedzielę 14-03 na godzinę 10:00 na plac cementowni Mark-Pol, ul.Kazimierza Wlk. 218
Program :
8:00 spotkanie grupy , przygotowanie i zabezpieczenie trasy
9:15 otwarcie listy zgłoszeń chętnych do prób poślizgu kontrolowanego
9:15 kontrola dopuszczenia i rozpoczęcie przejazdów testowych
10:00 planowany pierwszy startujący przejazd 1
11:30 planowany pierwszy startujący przejazd 2
13:00 zakończenie przejazdów, podsumowanie wyników, wręczenie dyplomów
[/quote]
małe sprostowanie : wystarczy jak spotkamy się na miejscu o 8:30 (!!!). Nie ma tam wiele pracy z zabezpieczeniem. Kto może niech jednak profilaktycznie wrzuci łopatę do śniegu do bagażnika. Lepiej przegarnąć niż ubić na kostce.
Vivaldi a jakie są jeszcze autka na liście oprócz 8 "WRC" ??
Tadek, napewno moje czarne cudo po naprawie u ViValdiego pokaże co potrafi i jest tam gdzieś na liście :P
naprawie :) ja tam tylko pokazywał co trzeba odkręcać, a nooo i sztartowałem kluczykiem :D . Komisyjnie zostało stwierdzone, że jakby nie sufit wiaty to pompa wspomy spokojnie robi ciśnienie na 5m w górę :D
[quote=T4D3k]Vivaldi a jakie są jeszcze autka na liście oprócz 8 "WRC" ??[/quote]
generalnie wszystkie co zawsze : Astra GSI,Audi A4,Clio,Honda Civic,Mazda RX-7,Peugeot 106,Punto 2,Suzuki Swift,Toledo,Toledo,Golf 2 Rally,Evo 8,Impreza STI,Impreza STI
[quote=Vivaldi]naprawie :) ja tam tylko pokazywał co trzeba odkręcać, a nooo i sztartowałem kluczykiem :D . Komisyjnie zostało stwierdzone, że jakby nie sufit wiaty to pompa wspomy spokojnie robi ciśnienie na 5m w górę :D[/quote]
wyjaśniając, bo pewnie nikt nie wie o co chodzi. Naprawialiśmy u Valdiego pompę wspomagania kierownicy w Hondzie. Wyszło jak wyszło, kierownica się kręci, nawet trochę lepiej jak przed naprawą. Więc zaliczamy pit stopa do udanych :) Ale olej który wywaliło pod ciśnieniem z układu z pod maski był wszędzie. Wiata, komora silnika, szyba, ubrania, oczy usta.... i kto wie gdzie jeszcze.... Było wesoło, mi trochę średnio :)
UWAGA , REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY :
Tym razem na suchym (mam nadzieje, że zejdzie do 10:00 na sucho jak nie to łopatami z rana) aby nie powiedzieć , że ulegliśmy :D lobby 126P tworzymy dwie klasy do 999 i od 1000ccm. Na suchym walka się zdecydowanie wyrówna od poj.1000ccm w górę.
Zamknięcie listy zgłoszeń o godz. 15:00. Oczywiście chętni na miejscu , po badaniach , także zostaną dopuszczeni, chodzi o porządek w aktach i na starcie.
Organizatorzy spot 8:30, proszę nie zapomnieć kamizelek a nawet większą ich ilość.
[quote=Vivaldi]
Zamknięcie listy zgłoszeń o godz. 15:00. [/quote]
??????
co ??????? z tymi pytajnikami.
Tak zamknięcie listy zgłoszeń dzisiaj o godz.: 15:00. Ktoś to musi na jutro podrukować i przygotować.
a sorry, myślałem, że coś się pozmieniało i chodzi o jutro, mój błąd:)
bydziemy z pstrykmaszyna :) dzis bylem obadac teren i jesli pogoda bedzie w miare (znaczy jak nie bedzie walilo zabami), to bedziemy pokibicowac tak, jak bylismy na zimowym kreciolku ;)
prognoza marna http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_id_um.php?ntype=0u&id=554 pierwszy i drugi wykres od góry. Dobrze , że nie będzie marzło ale parasole i peleryny wskazane.
taaa jest źle, za oknem zima na całego! Miało być po suchym! Mokra kostka a nie mówiąc o pokrytej śniegiem jest bardzo śliska, będzie trzeba uważać....
marudzisz, będzie po mokrej kostce. Nie booooj. Ja na ten przykład od tygodnia na letnich i mi się miska śmieje, że hamulcowania nie ma :D ale daje rade.
"9:15 kontrola dopuszczenia i rozpoczęcie przejazdów testowych"
jak beda wygladac przejazdy testowe?
tzn ile takich przejazdow bedzie mozna zrobic?:)