Kapitalna sprawa, mam nadzieje że to odczaruje fatum i rajdy znów wrócą do Myślenic. A są tacy co twierdza że tutaj nic nie da się zrobić. BRAWO PANOWIE!
[quote=Zenek]Kapitalna sprawa, mam nadzieje że to odczaruje fatum i rajdy znów wrócą do Myślenic. A są tacy co twierdza że tutaj nic nie da się zrobić. BRAWO PANOWIE![/quote]
Masz racje tak było, tak w grudniu mówili, ale szkoda do tego wracać ;)
Przede wszystkim wielkie podziękowania dla uczestników i kibiców. Aura była przeciwko nam ale cóż to jak atmosfera jak zwykle gorąca. Wg.mnie impreza bardzo udana.
Mam jednak prośbę do kierowcy Audi A4 lub osób znających go. Proszę o przekazanie temu kierowcy, że uzyskał jak widać 13 czas. Wyjeżdżając z placu, pomiędzy autami ciasno zaparkowanymi oraz kibicami (także z dziećmi) poszedł pełnym ogniem w kierunku centrum. Każdy kulturalnie, spokojnie i po cichu opuszczał plac oprócz kierowcy który osiągnął 4 od końca czas w klasie. Panowie, takie zachowania przyciągają fatalną opinię do każdej kolejnej imprezy : a że wariaty, a że nerwowi, a gdzie jest Policja itp. Każda kolejne takie zachowanie wciągnie auto na czarną listę i nie zależnie od kierowcy to auto nie pojedzie na kolejnych imprezach. Jest plac oddany do takich rzeczy, dlaczego tam ma 13 m-ce a zaraz za nim mistrz prostej. Bardzo proszę o kulturę poza placem. Nie po to budowaliśmy zaufanie Policji, kibiców i mieszkańców.
Kurde, tendencja jest wyraźnie spadkowa. Od 3 miejsca w PnŚ, przez 4 w GP do 5 w RC. Trzeba się wziąć do roboty, żeby ją odwrócić. Dzięki wszystkim za fajną imprezę:)
Bartek wg mnie Twoje auto nie hamuje na tył, korektor co najmniej do przepatrzenia. Miałeś po prostu kłopot z zatrzymaniem 1300kg. Poważnie sprawdź hamulce a głównie tył.
Ale rzućcie okiem na dwa pierwsze maluszki i ich czasy do 3 pierwszych mocnych aut. Gratulacje dla Konrada i Mateusza !!!
Viv masz rację:) Długi okres czasu jeździłem z zepsutym abs-em i bardzo mocno hamował na tył, przez co szczęki z tyłu dostały mocno w kość. Abs zrobiłem, a hamulcami z tyłu zajmę się jak się trochę cieplej zrobi, bo nie mam garażu. Jeśli nie skombinuję innego autka do rajdowania, to na pewno na maj wszystko będzie git:)
Małe sprostowanie. Abs naprawiłem na tyle, aby rozkład sił na koła był normalny, ale sam system się nie włącza, czyli w praktyce z dwóch zepsutych czujników wymieniłem tylko jeden (jakoś tak to dziwnie działa), bo nie jestem zwolennikiem tego typu systemów. A poniżej mała przygoda z trasy:): http://yfrog.us/eupcdv0008z
No Bartku, wprowadziłeś mały dreszczyk emocji :) Szczęśliwie bez strat materialnych, no i bez strat w ludziach :) Poza tym bardzo dobrze pojechałeś i zastanów się nad zmianą auta no coś bardziej RALLY :)
[quote]Abs naprawiłem na tyle, aby rozkład sił na koła był normalny[/quote] uważam, że nie jest normalny, na moje oko było to widać po aucie i o ile na lodzie i śniegu nie wykorzystywałeś układu na 100% o tyle na suchym potrzebujesz sprawnych 4 kół, w innym przypadku szybko łapiesz nura i szybko na smykach popylasz. Wielu ludzi nie docenia znaczenia dobrze hamującego tyłu (nie o Tobie, ale ogólnie). Przy naprawie looknij na korektor, lubi stawać.
Super Impreza :) Na początku troszku przestraszyły te pachołki ale po przejściu trasy nie było tak źle :) Pierwszy raz byłem u Was i na pewno będę w miarę możliwości przyjeżdżał na Wszystkie imprezy :) Wszystko poszło super sprawnie i nawet udało sie przeprowadzić III przejazd! P.S. W sumie data się nie liczy ;) ważne że jest puchar ale mam na nim datę 14 Luty 2010 ;) Pozdrawiam i do zobaczenia :) Konrad
[quote=kondziorally]troszku przestraszyły te pachołki ale po przejściu trasy nie było tak źle :) Pierwszy raz byłem u Was i na pewno będę w miarę możliwości przyjeżdżał na Wszystkie imprezy :) Wszystko poszło super sprawnie i nawet udało się przeprowadzić III przejazd! P.S. [/quote] w sumie dobiegające sygnały troszkę na początku zaniepokoiły, ponieważ po przeanalizowaniu trasy jeszcze raz przed startem nie stwierdziliśmy zbytniego skomplikowania. Owszem nie za łatwa, z elementem drogowym (łoś) i długimi łukami oraz prostą, wg.mnie obajt świetnie ją zaplanował i narysował, zapętliliśmy ją dodatkowo aby było po pierwsze dłużej a po drugie "podmęczyć szofera" i zmusić do myślenia. Nie jest problemem jeździć bezmyślnie po ósemce używając gazu w systemie zerojedynkowym, kręciołki mają także uczyć przez element zaskoczenia a po błędzie szybko się odszukać na drodze.
Niektórzy od początku po zapoznaniu jechali bezbłędnie inni potrzebowali na to 1go przejazdu. Summa summarum okazało się, że każdy z Was ogarnął trasę w 100%, czyli można. Dodatkowa korzyść z trasy którą nasz fachowiec przygotował jest taka, że gdziekolwiek indziej pojedziecie na kręcioła czy KJS taka "trudniejsza" technicznie konfiguracja Was nie zaskoczy a skupicie się na wyniku.
Ja to tak stałem i obserwowałem sobie z obajtem i strzeliło mi , że -o ile obajt chce, może i nie da się prosić po 2x :D -po lub lepiej nawet przed , nie na czas, wolno dla wiedzy pokazałby jak prawidłowo technicznie jechać taką trasę. Korzyścią byłaby wiedza szoferów po pierwsze primo nad autem, po drugie primo nad jeszcze lepszym czasem, po trzecie primo zdecydowanie lepszych "naszych" kierowców w innych imprezach.
W tej jeżdzie kluczem był brak błędów oraz szeroka jazda "na okrągło" a nie "na słupek".
[quote=Z_Myślenic]Czy w przyszłości rajdy będą organizowane na podłożu pozbawionym w miarę bez kamyczków?Pytam dlatego iż trochę szkoda mi obtłuc auta. [/quote]
nieeee no sorry ale jeżeli to żart to ci się udał - oplułem monitor, ide po jakąś szmatkie :D
taaaa jak się ładnie poukłada to następny będzie ..... szutrowo-asfaltowy ;)
co do filmu, bo ja wiem czy on tu potrzebny? Cóż on wnosi poza tym, że wiadomo BMW napęd na tył ma. Mój syn 11-letni też tak umie. Tu to jeszcze jakoś wygląda ale ta zielona astra to już był żal na maxa :/
Właśnie apel ponawiam : zapraszam wszystkich fachowców od takiej jazdy na pomiar czasu albo..... jeżeli zajdzie taka potrzeba zamykamy parking wpuszczamy potrzebujących i po prostu upalanie do bólu ale do strzału z gumy, inaczej się nie liczy. Co wy na to?
Niech wygra najlepszy!
Ale było fajnie :) udana impreza :)
Dzięki za przybycie, jak zawsze było super, a oto kilka zdjęć...
http://picasaweb.google.pl/114722070449088413297/RallyCupMyslenice20100314?feat=directlink
Wyniki wieczorem :)
Impraza udana było super :))
fajnie bylo :) naprawde jest kilku chlopakow z niezla fantazja :)
to tylko 2 przyklady naprawde ladnie latajacych bokami samochodow, choc bylo ich wiecej :)
Kapitalna sprawa, mam nadzieje że to odczaruje fatum i rajdy znów wrócą do Myślenic. A są tacy co twierdza że tutaj nic nie da się zrobić. BRAWO PANOWIE!
WYNIKI dzisiejszej imprezy!
Przypominam, że są to sumy dwóch najlepszych przejazdów.
1.Jakub Kęsek Impreza STI 00:58,3 + 00:59,3 - 01:57,6
2.Bartłomiej Talaga Toyota 01:01,8 + 01:02,2 - 02:04,0
3.Jan Malina Suzuki Swift 01:03,0 + 01:04,7 - 02:07,7
4.Tadeusz Wawok Punto 2 01:05,3 + 01:03,2 - 02:08,5
5.Bartłomiej Rakoczy Toledo 01:05,4 + 01:04,4 - 02:09,7
6.Stanisław Bajer Astra GSI 01:05,8 + 01:04,7 - 02:10,6
7.Kania Piotr Polo 01:06,2 + 01:05,6 - 02:11,8
8.Michał Poradzisz 106 01:06,5 + 01:05,5 - 02:12,0
9.Michał Loręcik Impreza STI 01:07,2 + 01:04,9 - 02:12,1
10.Marek Solarz Golf 5 01:06,9 + 01:05,3 - 02:12,2
11.Krzysztof Rawło Honda 01:08,6 + 01:09,6 - 02:18,1
12.Darek Wronowski Golf 2 01:03,7 + 10sek + 01:05,2 - 02:18,9
13.Sebastian Stela Audi A4 01:09,8 + 01:09,2 - 02:19,0
14.Piotr Klakla Mazda RX-7 01:11,5 + 01:11,0 - 02:22,5
15.Klaudia Temple Saxo 01:06,0+10sek + 01:06,3+30sek - 02:52,3
16.Mariusz Kowalczyk Evo 8 01:03,7+10sek + 01:03,0+1:30sek - 03:46,7
1.Konrad Waśko 126P 01:00,3 + 01:01,0 = 02:01,2
2.Mateusz Wyrwa 126P 01:01,1 + 01:06,0 = 02:07,1
3.Ciapała Łukasz 126P 01:12,4 + 01:05,7 = 02:18,2
4.Artur Jarzębiak 126P 01:13,7 + 01:05,7 = 02:19,4
5.Andrzej Cienkosz 126P 01:05,9 + 01:18,8 = 02:24,8
6.Łukasz Kmiecik 126P 01:11,3 + 01:15,6+10sek = 02:36,9
7.Tomasz Ciapała 126P 01:22,7+10sek + 01:14,9 = 02:47,6
[quote=Zenek]Kapitalna sprawa, mam nadzieje że to odczaruje fatum i rajdy znów wrócą do Myślenic. A są tacy co twierdza że tutaj nic nie da się zrobić. BRAWO PANOWIE![/quote]
Masz racje tak było, tak w grudniu mówili, ale szkoda do tego wracać ;)
Przede wszystkim wielkie podziękowania dla uczestników i kibiców. Aura była przeciwko nam ale cóż to jak atmosfera jak zwykle gorąca. Wg.mnie impreza bardzo udana.
Mam jednak prośbę do kierowcy Audi A4 lub osób znających go. Proszę o przekazanie temu kierowcy, że uzyskał jak widać 13 czas. Wyjeżdżając z placu, pomiędzy autami ciasno zaparkowanymi oraz kibicami (także z dziećmi) poszedł pełnym ogniem w kierunku centrum. Każdy kulturalnie, spokojnie i po cichu opuszczał plac oprócz kierowcy który osiągnął 4 od końca czas w klasie. Panowie, takie zachowania przyciągają fatalną opinię do każdej kolejnej imprezy : a że wariaty, a że nerwowi, a gdzie jest Policja itp. Każda kolejne takie zachowanie wciągnie auto na czarną listę i nie zależnie od kierowcy to auto nie pojedzie na kolejnych imprezach. Jest plac oddany do takich rzeczy, dlaczego tam ma 13 m-ce a zaraz za nim mistrz prostej. Bardzo proszę o kulturę poza placem. Nie po to budowaliśmy zaufanie Policji, kibiców i mieszkańców.
Kurde, tendencja jest wyraźnie spadkowa. Od 3 miejsca w PnŚ, przez 4 w GP do 5 w RC. Trzeba się wziąć do roboty, żeby ją odwrócić. Dzięki wszystkim za fajną imprezę:)
Bartek wg mnie Twoje auto nie hamuje na tył, korektor co najmniej do przepatrzenia. Miałeś po prostu kłopot z zatrzymaniem 1300kg. Poważnie sprawdź hamulce a głównie tył.
Ale rzućcie okiem na dwa pierwsze maluszki i ich czasy do 3 pierwszych mocnych aut. Gratulacje dla Konrada i Mateusza !!!
Viv masz rację:) Długi okres czasu jeździłem z zepsutym abs-em i bardzo mocno hamował na tył, przez co szczęki z tyłu dostały mocno w kość. Abs zrobiłem, a hamulcami z tyłu zajmę się jak się trochę cieplej zrobi, bo nie mam garażu. Jeśli nie skombinuję innego autka do rajdowania, to na pewno na maj wszystko będzie git:)
Małe sprostowanie. Abs naprawiłem na tyle, aby rozkład sił na koła był normalny, ale sam system się nie włącza, czyli w praktyce z dwóch zepsutych czujników wymieniłem tylko jeden (jakoś tak to dziwnie działa), bo nie jestem zwolennikiem tego typu systemów. A poniżej mała przygoda z trasy:):
http://yfrog.us/eupcdv0008z
No Bartku, wprowadziłeś mały dreszczyk emocji :) Szczęśliwie bez strat materialnych, no i bez strat w ludziach :) Poza tym bardzo dobrze pojechałeś i zastanów się nad zmianą auta no coś bardziej RALLY :)
[quote]Abs naprawiłem na tyle, aby rozkład sił na koła był normalny[/quote] uważam, że nie jest normalny, na moje oko było to widać po aucie i o ile na lodzie i śniegu nie wykorzystywałeś układu na 100% o tyle na suchym potrzebujesz sprawnych 4 kół, w innym przypadku szybko łapiesz nura i szybko na smykach popylasz. Wielu ludzi nie docenia znaczenia dobrze hamującego tyłu (nie o Tobie, ale ogólnie). Przy naprawie looknij na korektor, lubi stawać.
Super Impreza :) Na początku troszku przestraszyły te pachołki ale po przejściu trasy nie było tak źle :) Pierwszy raz byłem u Was i na pewno będę w miarę możliwości przyjeżdżał na Wszystkie imprezy :) Wszystko poszło super sprawnie i nawet udało sie przeprowadzić III przejazd! P.S. W sumie data się nie liczy ;) ważne że jest puchar ale mam na nim datę 14 Luty 2010 ;) Pozdrawiam i do zobaczenia :) Konrad
kondziorally bo to walentynka od nas dla ciebie. wiec teraz dorob sobie dyplom z neidzielna data i bedziesz miał 2 dyplomy.
:) Dzięki Dzięki :)
http://www.dziennik.krakow.pl/pl/region/myslenice/1004460-myslenicki-kreciolek.html
[quote=kondziorally]ważne że jest puchar ale mam na nim datę 14 Luty 2010 ;) [/quote] pozostaje przeprosić w imieniu organizatorów, czysty przypadek.
[quote=kondziorally]troszku przestraszyły te pachołki ale po przejściu trasy nie było tak źle :) Pierwszy raz byłem u Was i na pewno będę w miarę możliwości przyjeżdżał na Wszystkie imprezy :) Wszystko poszło super sprawnie i nawet udało się przeprowadzić III przejazd! P.S. [/quote] w sumie dobiegające sygnały troszkę na początku zaniepokoiły, ponieważ po przeanalizowaniu trasy jeszcze raz przed startem nie stwierdziliśmy zbytniego skomplikowania. Owszem nie za łatwa, z elementem drogowym (łoś) i długimi łukami oraz prostą, wg.mnie obajt świetnie ją zaplanował i narysował, zapętliliśmy ją dodatkowo aby było po pierwsze dłużej a po drugie "podmęczyć szofera" i zmusić do myślenia. Nie jest problemem jeździć bezmyślnie po ósemce używając gazu w systemie zerojedynkowym, kręciołki mają także uczyć przez element zaskoczenia a po błędzie szybko się odszukać na drodze.
Niektórzy od początku po zapoznaniu jechali bezbłędnie inni potrzebowali na to 1go przejazdu. Summa summarum okazało się, że każdy z Was ogarnął trasę w 100%, czyli można. Dodatkowa korzyść z trasy którą nasz fachowiec przygotował jest taka, że gdziekolwiek indziej pojedziecie na kręcioła czy KJS taka "trudniejsza" technicznie konfiguracja Was nie zaskoczy a skupicie się na wyniku.
Ja to tak stałem i obserwowałem sobie z obajtem i strzeliło mi , że -o ile obajt chce, może i nie da się prosić po 2x :D -po lub lepiej nawet przed , nie na czas, wolno dla wiedzy pokazałby jak prawidłowo technicznie jechać taką trasę. Korzyścią byłaby wiedza szoferów po pierwsze primo nad autem, po drugie primo nad jeszcze lepszym czasem, po trzecie primo zdecydowanie lepszych "naszych" kierowców w innych imprezach.
W tej jeżdzie kluczem był brak błędów oraz szeroka jazda "na okrągło" a nie "na słupek".
To w takim razie też coś dodam od siebie:
http://www.youtube.com/watch?v=q4et5l7lQp0
I mam jeszcze takie pytanie do organizatorów:
Czy w przyszłości rajdy będą organizowane na podłożu pozbawionym w miarę bez kamyczków?
Pytam dlatego iż trochę szkoda mi obtłuc auta.
[quote=Z_Myślenic]Czy w przyszłości rajdy będą organizowane na podłożu pozbawionym w miarę bez kamyczków?Pytam dlatego iż trochę szkoda mi obtłuc auta. [/quote]
nieeee no sorry ale jeżeli to żart to ci się udał - oplułem monitor, ide po jakąś szmatkie :D
taaaa jak się ładnie poukłada to następny będzie ..... szutrowo-asfaltowy ;)
co do filmu, bo ja wiem czy on tu potrzebny? Cóż on wnosi poza tym, że wiadomo BMW napęd na tył ma. Mój syn 11-letni też tak umie. Tu to jeszcze jakoś wygląda ale ta zielona astra to już był żal na maxa :/
Właśnie apel ponawiam : zapraszam wszystkich fachowców od takiej jazdy na pomiar czasu albo..... jeżeli zajdzie taka potrzeba zamykamy parking wpuszczamy potrzebujących i po prostu upalanie do bólu ale do strzału z gumy, inaczej się nie liczy. Co wy na to?
[quote=Z_Myślenic]
Czy w przyszłości rajdy będą organizowane na podłożu pozbawionym w miarę bez kamyczków?
Pytam dlatego iż trochę szkoda mi obtłuc auta. [/quote]
hehe to tak jakby iść biegać i bać się, że się człowiek może spocić :)