Hej! dopiero teraz udalo mi sie napisac bo mnie choroba zmogla. Widze ze i ta impreza byla udana i bardzo zaluje z powodu mojej nieobecnosci.A tak na marginesie to te kamyczki mnie tez ubawily!Rajdy to nie sterylna Formula 1 (Chociaz i tam sa kamyczki)wiec musi byc pare blizn.Pozdrawiam wszystkich z rajdowej druzyny i mysle ze zobaczymy sie na nastepnej imprezie.
co do kamyczków to rozumiem jak najbardziej ze zostaja slady na aucie, na szczescie sa niewielkie wiec tez mało widoczne.
Co do filmiku ktory ktos umiescił na YT. Jak cie proszę zmień nazwe bo wstyd mnie ogarnia jak to ogladam a niestety korzystasz z "naszej" nazwy.
Wiesz co jak Cię stać na BMW to chyba stać Cię na 106, clio, saxo, czy nawet malucha.
Troszkę chęci i uwierz mi można.
Park serwisowy też nie jest wymagający, śrubokręt płaski, klucze 13, 17, 10 i chyba tyle.
Jak to powiedział mój kolega: "Nie sprzęt czyni zawodnika a prowadzenia technika".
Zrobić to co zrobiłeś potworem który ma na bank powyżej 200 kucy to jest nic. A zrobić to samo maluchem i pokazując, że ma się nad nim pełną kontrolę to jest coś. Kto został to wie do czego pije.
Sorki ale wiesz że zawsze byłem wobec Ciebie szczery.
[quote=Z_Myślenic]To w takim razie też coś dodam od siebie: http://www.youtube.com/watch?v=q4et5l7lQp0 [/quote] jak dostaniemy (z Bożą i UMiGm pomocą) nówka nie śmigany asfalt na Mostowej to pierwsza impreza aż się prosi dla kartingowców. Jednak tor trzeba by nagumować z deka, co wy na nagumowanie do wystrzału. Gumy do wystrzału zapewne Olek da bez problemu. Byłby ktoś chętny, skoro po każdej imprezie aż się rwą stadem te rumaki? Nie ma problemu z rozładowaniem, tylko na pewnych zasadach i wiecie, że się da.
Przed jednym z rajdów w Tomaszowie, na imprezie towarzyszącej chłopakom na motorach z 8 razy gumka strzeliła, ale zasada podstawowa na sucho, bez oleju(!!!).
A może by sobie tak odmienić i nie kręcioł kolejny ale przed OSami drift i upalanie (warunek asfalt na Mostowej bo bez tego nie ma gdzie). Max do 10 aut, łuki są poprawne, długie, pomiar to najdłużej ciągnięty drift bez zatrzymania (jak wyprostuje liczy się ale wiadomo szybciej odjedzie za strefę pomiaru, straci czas). Niechże się drifterzy w końcu odezwą bo cicho z ich strony od miesiąca. Chcą pojeździć i na legalu upalić???
Wracając do kamyczków. Chciałem tylko zapytać czy zadrapania są bardzo widoczne na aucie i czy da sie je np: troche zamaskować polerowaniem, ponieważ troche mi szkoda porysować za grubo ponad 200k:D
Viv dobry pomysł z driftem myślę ze jak będzie nowy asfalt to miejscowe tylnobryki nie trzeba będzie długo namawiać;) a jest ich kilka i z okolicy tez się mogą zjawić
A ma tu ktoś bezpośredni kontakt z driftowcami? Czy mogą się skontaktować odnośnie tego pomysłu, ustalić zasady pomiaru (ja znam ale pobieżnie i nie pasujące do mostowej, trzeba stworzyć zasady pomiaru)? Oczywiście, jeżeli mostowa to podstawa na asfalcie a nie obecnym stanie nawierzchni ale gdyby się opóźniało to jak się bardzo chce zawsze można wydziechcić jakąś inną miejscówkę. Obajt ma kontakt z fajnymi motorynkami, można by wplec i razem popalać : Legalstreetdrift :D
Jakiś tam kontakt mam z nimi i przekaże żeby się do Ciebie zgłosili < rallymyslenice@interia.eu > o obgadanie tematu zorganizowania ślizgawki driftździrami jak potocznie swe auta nazywają ;)
Bardzo czysto, mi się tam Twoja jazda podobała jak kątem oka patrzyłem. Bez zbędnych uślizgów. 4 m-ce to to najgorsze zawsze. Na pewno będzie lepiej następnym razem, choć wg planów trasa będzie preferowała mocne smoki, ale podzieli się z głową na klasy albo wymieni czasy na p-ty x mnożnik jak w rajdach to i wynik będzie.
Start tylko dla zabawy i przyjemności bez żadnej presji na wynik. A następnym razem w zależności od frekwencji można podzielić klasy tak jak dawniej w kjs
klasa 1 samochody o pojemności do 903 cm3
klasa 2 powyżej 903 cm3 do 1300 cm3
klasa 3 powyżej 1300 cm3 do 1600 cm3
klasa 4 powyżej 1600 cm3 do 2000 cm3
klasa 5 powyżej 2000 cm3
Cyt."Na pewno będzie lepiej następnym razem, choć wg planów trasa będzie preferowała mocne smoki, ale podzieli się z głową na klasy ..."
I tu się z tobą nie zgodzę,gdyż impreza tej rangi powinna bardziej uczyć techniki a nie preferować szybkości nie mówiąc o tym że początkujących zawodników nie stać na 200 konne potwory.Chyba że organizujecie imprezę dla kilku kolegów w Subaru i Miśkach.Jako organizator obawiałbym się puścić początkujących zawodników trasą gdzie przeciętna wychodzi 80 km/h a i takie imprezy się zdarzały.Trzeba kiedyś wyjechać z parkingów ale trasa powinna być przede wszystkim bezpieczna.Nie jestem zawodnikiem tylko kibicem i w przeciwieństwie do wielu nie przepadam za "dzwonami",po prostu żal mi zawodników którzy ze swojej czy czyjejś głupoty rozbili wóz w który włożyli tyle serca.
Tadek, klasy podałeś klasycznie ale jest ich za dużo. Nie w tym rzecz aby każdy dostał pucharek :D chyba , że zrobimy przelicznik (mnożnik np o turbo) i z całości zrobi się 3ch wygranych. Z powyższych klas zrobiłbym do 1000, do 1600, do 2000 i współczynnik turbo. TSI VWeja 1,2 ma 105KM i świetnie się wkręca więc robi klasę jak chce, podobnie 1,8T jak sucho to w ośce potrafi porobić nawet impreze czy evo. To jest do przemyślenia. To , że trasa będzie preferowała mocne auta nie oznacza , że będzie szybka. Nie jest żadnym problemem wyhamulcowanie zapału czy adrenaliny nawet do 30-40kmh jak będzie taka potrzeba.
Moim zdaniem nie śliskie parkingi tym bardziej nasze myślenickie tzn ciasne, mało co wniosą w technikę. Gdyby rozmowa była w zimie, nie podzieliłbym wasze zdanie, teraz jednak jest czas na dobre zabezpieczenie, przemyślaną trasę i wyjście z parkingu. Zobaczymy kiedy wyleją nowy asfalt na mostowej. Weźcie pod uwagę , że oprócz rajdów trzeba robić jeszcze karting i drift (te 2 na pierwszy raz na 100% na parkingu), a później lub w między czasie off road jakiś. Wszystko to po wyborze zarządzających sekcjami. Odda się tym osobom funkcje i niech działają. My (ci co do tej pory organizowali) nie jesteśmy w stanie skupić się na wszystkim na raz a dodatkowo mistrzostwa świata w Trialu we wrześniu.
Jeżli uważacie , że jest do maja-czerwca potrzeba jeszcze dwóch parkingów musicie zacząć za tym chodzić ja natomiast skupiam się na 2 OSach oraz asfalcie na mostowej czyli karting i drift.
Obajt już nie jedno w rajdach widział i wie co miałem na myśli,widział co w rajdach wyprawia tzw. ogon-młodzi,gniewni którym wydaje się że są mistrzami.Na naszym terenie bardzo trudno znaleźć ciekawe odcinki,nie dlatego że ich nie ma tylko dlatego że mało kto zgodzi się na zamknięcie drogi na kilka godzin.
Odnośnie klas to nie ma co kombinować tylko ustalić taki podział na klasy jak jest w większości KJSów.
No to jak, traktujemy chłopaków jak żółtodziobów i nawet jak ich wyhamujesz szykanami i nie pozwolisz jechać więcej niż 70km/h to mają zostać na placu? Rozumiem Wasze obawy , dlatego nikt do tej pory 3ligi nie puścił ale dlaczego nie rozumiecie tego , że to wy układacie prędkość na odcinku a nie kierowcy. W ekstremalnych obawach, układasz trasę tak, że nawet trójki nie zapnie. Myślisz, że mądrze zabezpieczony i ułożony OS jest bardziej niebezpieczny od placu? Ja uważam , że wkładając cegłę pod gaz dadzą obie wszyscy świetnie radę.
Co do drogi, w tym właśnie rzecz aby wcześniej zacząć przygotowania.
Klasy jeżeli mają zostać takie j.w. to dochodzi 6 klasa, czteronapędy bez względu na pojemność jednak w lecie sens ma zastosowanie innej klasy i mnożnika : w kazdej klasie silniki doładowane liczone są do klasy jak w RD3L, ponieważ tak jest uczciwie czyli samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone
w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
W naszych realiach gdzie nie ma 1,2 TSI oraz TT1,8 wszystkie potwory jadą w klasie "max". Noooo chyba , że jest wśród nas jakiś CC z 1,4 turbo ale nie słyszałem. Przy czym weźcie pod uwagę , że klasę tworzą co najmniej 3 samochody. Pokrzywdzenie lecą klasę wyżej po to aby nie skrzywdzić wszystkich w klasie niżej.
Cyt."No to jak, traktujemy chłopaków jak żółtodziobów i nawet jak ich wyhamujesz szykanami i nie pozwolisz jechać więcej niż 70km/h to mają zostać na placu?"
Oczywiście że muszą wyjechać z placu ale na trasę z której wrócą "w całości".Co do umiejętności jeżeli uważasz że to nie żółtodzioby to może niech od razu zgłoszą się do RSMP .Przed chłopakami jeszcze dużo nauki i nie tylko jazdy ale i ...przykład A4 z ostatniej imprezy mówi sam za siebie.Uważam że dobrze byłoby wspólnymi siłami poszukać ciekawych tras i zorientować się czy byłaby możliwość rozegrania na nich prób sportowych.
Hej! dopiero teraz udalo mi sie napisac bo mnie choroba zmogla. Widze ze i ta impreza byla udana i bardzo zaluje z powodu mojej nieobecnosci.A tak na marginesie to te kamyczki mnie tez ubawily!Rajdy to nie sterylna Formula 1 (Chociaz i tam sa kamyczki)wiec musi byc pare blizn.Pozdrawiam wszystkich z rajdowej druzyny i mysle ze zobaczymy sie na nastepnej imprezie.
co do kamyczków to rozumiem jak najbardziej ze zostaja slady na aucie, na szczescie sa niewielkie wiec tez mało widoczne.
Co do filmiku ktory ktos umiescił na YT. Jak cie proszę zmień nazwe bo wstyd mnie ogarnia jak to ogladam a niestety korzystasz z "naszej" nazwy.
Wiesz co jak Cię stać na BMW to chyba stać Cię na 106, clio, saxo, czy nawet malucha.
Troszkę chęci i uwierz mi można.
Park serwisowy też nie jest wymagający, śrubokręt płaski, klucze 13, 17, 10 i chyba tyle.
Jak to powiedział mój kolega: "Nie sprzęt czyni zawodnika a prowadzenia technika".
Zrobić to co zrobiłeś potworem który ma na bank powyżej 200 kucy to jest nic. A zrobić to samo maluchem i pokazując, że ma się nad nim pełną kontrolę to jest coś. Kto został to wie do czego pije.
Sorki ale wiesz że zawsze byłem wobec Ciebie szczery.
[quote=Z_Myślenic]To w takim razie też coś dodam od siebie:
http://www.youtube.com/watch?v=q4et5l7lQp0 [/quote] jak dostaniemy (z Bożą i UMiGm pomocą) nówka nie śmigany asfalt na Mostowej to pierwsza impreza aż się prosi dla kartingowców. Jednak tor trzeba by nagumować z deka, co wy na nagumowanie do wystrzału. Gumy do wystrzału zapewne Olek da bez problemu. Byłby ktoś chętny, skoro po każdej imprezie aż się rwą stadem te rumaki? Nie ma problemu z rozładowaniem, tylko na pewnych zasadach i wiecie, że się da.
Przed jednym z rajdów w Tomaszowie, na imprezie towarzyszącej chłopakom na motorach z 8 razy gumka strzeliła, ale zasada podstawowa na sucho, bez oleju(!!!).
A może by sobie tak odmienić i nie kręcioł kolejny ale przed OSami drift i upalanie (warunek asfalt na Mostowej bo bez tego nie ma gdzie). Max do 10 aut, łuki są poprawne, długie, pomiar to najdłużej ciągnięty drift bez zatrzymania (jak wyprostuje liczy się ale wiadomo szybciej odjedzie za strefę pomiaru, straci czas). Niechże się drifterzy w końcu odezwą bo cicho z ich strony od miesiąca. Chcą pojeździć i na legalu upalić???
jaka nazwa by Wam odpowiadała do tego filmiku?
"zimny łokieć" , tak mi się jakoś kojarzy z bąkami w BMW :D
Wracając do kamyczków. Chciałem tylko zapytać czy zadrapania są bardzo widoczne na aucie i czy da sie je np: troche zamaskować polerowaniem, ponieważ troche mi szkoda porysować za grubo ponad 200k:D
Nie ma filmiku?
Nie ma. Skasowałem.
Nie ma. Skasowałem.
Viv dobry pomysł z driftem myślę ze jak będzie nowy asfalt to miejscowe tylnobryki nie trzeba będzie długo namawiać;) a jest ich kilka i z okolicy tez się mogą zjawić
A ma tu ktoś bezpośredni kontakt z driftowcami? Czy mogą się skontaktować odnośnie tego pomysłu, ustalić zasady pomiaru (ja znam ale pobieżnie i nie pasujące do mostowej, trzeba stworzyć zasady pomiaru)? Oczywiście, jeżeli mostowa to podstawa na asfalcie a nie obecnym stanie nawierzchni ale gdyby się opóźniało to jak się bardzo chce zawsze można wydziechcić jakąś inną miejscówkę. Obajt ma kontakt z fajnymi motorynkami, można by wplec i razem popalać : Legalstreetdrift :D
Jakiś tam kontakt mam z nimi i przekaże żeby się do Ciebie zgłosili < rallymyslenice@interia.eu > o obgadanie tematu zorganizowania ślizgawki driftździrami jak potocznie swe auta nazywają ;)
Filmiki pojawia się pod adresem:
http://www.youtube.com/user/MotoSportMyslenice
http://www.youtube.com/watch?v=dfnqNBf1eJA punto :)
Bardzo czysto, mi się tam Twoja jazda podobała jak kątem oka patrzyłem. Bez zbędnych uślizgów. 4 m-ce to to najgorsze zawsze. Na pewno będzie lepiej następnym razem, choć wg planów trasa będzie preferowała mocne smoki, ale podzieli się z głową na klasy albo wymieni czasy na p-ty x mnożnik jak w rajdach to i wynik będzie.
Start tylko dla zabawy i przyjemności bez żadnej presji na wynik. A następnym razem w zależności od frekwencji można podzielić klasy tak jak dawniej w kjs
klasa 1 samochody o pojemności do 903 cm3
klasa 2 powyżej 903 cm3 do 1300 cm3
klasa 3 powyżej 1300 cm3 do 1600 cm3
klasa 4 powyżej 1600 cm3 do 2000 cm3
klasa 5 powyżej 2000 cm3
Viv a powiedz nam gdzie planowana jest następna impreza??
Cyt."Na pewno będzie lepiej następnym razem, choć wg planów trasa będzie preferowała mocne smoki, ale podzieli się z głową na klasy ..."
I tu się z tobą nie zgodzę,gdyż impreza tej rangi powinna bardziej uczyć techniki a nie preferować szybkości nie mówiąc o tym że początkujących zawodników nie stać na 200 konne potwory.Chyba że organizujecie imprezę dla kilku kolegów w Subaru i Miśkach.Jako organizator obawiałbym się puścić początkujących zawodników trasą gdzie przeciętna wychodzi 80 km/h a i takie imprezy się zdarzały.Trzeba kiedyś wyjechać z parkingów ale trasa powinna być przede wszystkim bezpieczna.Nie jestem zawodnikiem tylko kibicem i w przeciwieństwie do wielu nie przepadam za "dzwonami",po prostu żal mi zawodników którzy ze swojej czy czyjejś głupoty rozbili wóz w który włożyli tyle serca.
zgadzam sie z pesymista. lepiej zrobic jeszcze ze 2 razy jakis parking.
Tadek, klasy podałeś klasycznie ale jest ich za dużo. Nie w tym rzecz aby każdy dostał pucharek :D chyba , że zrobimy przelicznik (mnożnik np o turbo) i z całości zrobi się 3ch wygranych. Z powyższych klas zrobiłbym do 1000, do 1600, do 2000 i współczynnik turbo. TSI VWeja 1,2 ma 105KM i świetnie się wkręca więc robi klasę jak chce, podobnie 1,8T jak sucho to w ośce potrafi porobić nawet impreze czy evo. To jest do przemyślenia. To , że trasa będzie preferowała mocne auta nie oznacza , że będzie szybka. Nie jest żadnym problemem wyhamulcowanie zapału czy adrenaliny nawet do 30-40kmh jak będzie taka potrzeba.
Moim zdaniem nie śliskie parkingi tym bardziej nasze myślenickie tzn ciasne, mało co wniosą w technikę. Gdyby rozmowa była w zimie, nie podzieliłbym wasze zdanie, teraz jednak jest czas na dobre zabezpieczenie, przemyślaną trasę i wyjście z parkingu. Zobaczymy kiedy wyleją nowy asfalt na mostowej. Weźcie pod uwagę , że oprócz rajdów trzeba robić jeszcze karting i drift (te 2 na pierwszy raz na 100% na parkingu), a później lub w między czasie off road jakiś. Wszystko to po wyborze zarządzających sekcjami. Odda się tym osobom funkcje i niech działają. My (ci co do tej pory organizowali) nie jesteśmy w stanie skupić się na wszystkim na raz a dodatkowo mistrzostwa świata w Trialu we wrześniu.
Jeżli uważacie , że jest do maja-czerwca potrzeba jeszcze dwóch parkingów musicie zacząć za tym chodzić ja natomiast skupiam się na 2 OSach oraz asfalcie na mostowej czyli karting i drift.
Obajt już nie jedno w rajdach widział i wie co miałem na myśli,widział co w rajdach wyprawia tzw. ogon-młodzi,gniewni którym wydaje się że są mistrzami.Na naszym terenie bardzo trudno znaleźć ciekawe odcinki,nie dlatego że ich nie ma tylko dlatego że mało kto zgodzi się na zamknięcie drogi na kilka godzin.
Odnośnie klas to nie ma co kombinować tylko ustalić taki podział na klasy jak jest w większości KJSów.
No to jak, traktujemy chłopaków jak żółtodziobów i nawet jak ich wyhamujesz szykanami i nie pozwolisz jechać więcej niż 70km/h to mają zostać na placu? Rozumiem Wasze obawy , dlatego nikt do tej pory 3ligi nie puścił ale dlaczego nie rozumiecie tego , że to wy układacie prędkość na odcinku a nie kierowcy. W ekstremalnych obawach, układasz trasę tak, że nawet trójki nie zapnie. Myślisz, że mądrze zabezpieczony i ułożony OS jest bardziej niebezpieczny od placu? Ja uważam , że wkładając cegłę pod gaz dadzą obie wszyscy świetnie radę.
Co do drogi, w tym właśnie rzecz aby wcześniej zacząć przygotowania.
Klasy jeżeli mają zostać takie j.w. to dochodzi 6 klasa, czteronapędy bez względu na pojemność jednak w lecie sens ma zastosowanie innej klasy i mnożnika : w kazdej klasie silniki doładowane liczone są do klasy jak w RD3L, ponieważ tak jest uczciwie czyli samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone
w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
W naszych realiach gdzie nie ma 1,2 TSI oraz TT1,8 wszystkie potwory jadą w klasie "max". Noooo chyba , że jest wśród nas jakiś CC z 1,4 turbo ale nie słyszałem. Przy czym weźcie pod uwagę , że klasę tworzą co najmniej 3 samochody. Pokrzywdzenie lecą klasę wyżej po to aby nie skrzywdzić wszystkich w klasie niżej.
Cyt."No to jak, traktujemy chłopaków jak żółtodziobów i nawet jak ich wyhamujesz szykanami i nie pozwolisz jechać więcej niż 70km/h to mają zostać na placu?"
Oczywiście że muszą wyjechać z placu ale na trasę z której wrócą "w całości".Co do umiejętności jeżeli uważasz że to nie żółtodzioby to może niech od razu zgłoszą się do RSMP .Przed chłopakami jeszcze dużo nauki i nie tylko jazdy ale i ...przykład A4 z ostatniej imprezy mówi sam za siebie.Uważam że dobrze byłoby wspólnymi siłami poszukać ciekawych tras i zorientować się czy byłaby możliwość rozegrania na nich prób sportowych.
[quote=Vivaldi] Noooo chyba , że jest wśród nas jakiś CC z 1,4 turbo ale nie słyszałem. [/quote]
Z tego co mi wiadomo na następną imprezę szykują się dwa Punta 1.4 turbo dość mocne coś ok 200 KM