ale po co te skrajności z RSMP? Nie napisałem , że puszczamy ich z Chełmu w dół.
Mam na oku dwa odcinki, wystarczy je wyhamować i będzie wolniej niż na parkingu. Jak już wspomniałem kiedyś parking koło Coopera był bardziej niebezpieczny niż kawałek prostej, o rolkę na wpół przetartym tak naprawdę trudno nie było, nie wspomnę już jak parking idzie na sucho : http://www.youtube.com/watch?v=8HGFyOTO4Zc albo tak http://www.youtube.com/watch?v=UOoK-_Nc_l4
dużo bezpieczniejsza jest prosta a jak z szykaną to takie A4 już nie podskoczy.
Co do tras , oczywiście i jak najchętniej. Cienias mi już mówił o Drogini na uboczu miał się tylko dowiedzieć czyja własność, ja też mam na oku na obrzeżach i to są chyba powiatowe, jak przyjdzie czas posprawdzamy, szukajcie i Wy ale koniecznie z informacją kto jest właścicielem: powiat, gmina, prywatna (takie najlepsze bo nie ma dużo chodzenia).
[quote]T4D3k napisał:[quote]Z tego co mi wiadomo na następną imprezę szykują się dwa Punta 1.4 turbo dość mocne coś ok 200 KM nooo i dlatego przelicznik poj.musi być. Takie 1,4 T spokojnie na suchym może konkurować z STI, a swoją klasę a nawet wyższe robi jak chce o ile kierownik sprawny. Stąd też po zastosowaniu mnożnika poj.wskazuje na 2380 czyli w klasie max.
Impreza organizowana w Łapanowie po odcinkach rajdu krakowskiego średnia prędkość bardzo wysoka jak na amatorke. Każdy "żółtodziób" mógł wystartować w tej imprezie. Brać przykład z organizatorów i działać wielki szacun panowie za to co robicie :)
:D[/quote]
dobre:) "Polski kierowca w polskim samochodzie." To chyba już nie wróci: http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki/news/polonez-180-km-6-s-do-setki,1456183
Mało kto już tak jeździ na Walimiu jak kierowca tego poldka (5:04) niestety:( Nawet kierowcy dzisiejszych trzystukonnych potworów tak nie umieją/nie chcą/walczą o czas :( (choć nie wszyscy oczywiście), a ja osobiście uważam, że przejeżdżanie dwóch najsłynniejszych zakrętów w Polsce na okrągło to ciężki grzech, wymagający spowiedzi i mocnego postanowienie poprawy.
[quote=obajt]zapomniałem o tym filmiku od qbusa :):):)[/quote]radzisz se całkiem sprawnie, coś jeszcze w życiu z Ciebie będzie :D
takie pytanko mam kto Ci silnik stroił? Bardzo ładnie się otwiera. Jakby co znam jednego jakby trzeba było.
pierwszy filmik - od sulkowic, prawy 4 50 lewy 2+ i w dol prawy 5 do lewy 5 do prawy 5 mocno podbija 50 za szczytem prawy 3- 150 (przez mostek ten, co widac na filmie), lewy 90 300 lewy 90 wasko nie ciac(na ostatnik krakowskim tam jechanym civic w rowie siedzial dluuugo)http://www.youtube.com/watch?v=7ylYGFv6-Hg&feature=related do prawy 90 i pozniej jeszcze taka waska partia i na glowna. ciekawa sprawa tam byla bo na zapoznaniu byl czysty, ale dziurawy asfalt, a dzien przed rajdem chlopaki polatali dziury smola i zasypali kamyczkami. stad taki efekt i to nie jedyny, ktory tam mial problemy (chyba Kamila Butruka wywalilo z tego zakretu). przejezdzalem tamtedy dziesiatki razy, trase znam na pamiec i naprawde wtedy mnie te kamyczki zaskoczyly i sam mialem moment, bo sensownie sobei lecialem, ale nie bylo az tak hadrcorowo. na krakowskim laczonym z mistrzostwami slowacji (1995 rok) Bohdan Herink w Clio MAXI zaliczyl dzwona na zakrecie w tym przypadku opisanym jako drugi (L2-), ale wtedy jechali w przeciwna strone.
[quote=pesymista]A co powiecie na to? http://www.youtube.com/watch?v=FNjeIFR5S88
Kibicom podoba się taka jazda ale czy to przekłada się na wynik?
Może jeszcze to-http://www.youtube.com/watch?v=kAOImSPKpbo chociaż wiem że to nie było zaplanowane tylko tak wyszło,typowe ratowanie.[/quote]tak po mojemu to Pugiem się juz po prostu ratował, 50 przed łukiem zorientował się że jest sporo za szybko. Miał szczęście że ta ziemia go wyhamowała i rolki nie odwalił, fart. A sawicki świetnie pod publikę, mógł poczekać na przyczepność (czas) a dołożył do pieca i przy okazji było na co popatrzeć.
Ale looknijcie tutaj, Civic znalazł:
nie mam pojęcia kto to organizował ale ja jestem skłonny przerywać nasze imprezy i pakować zabawki jeżeli dojdzie do najmniejszych zaniedbań. Były pytania po co kaski? A tu prosze: bez kasku, bez pasów i jeszcze CO ROBIŁO TO AUTO NA trasie na poboczu !!??? Kto to puścił? Zaczynam rozumieć PZM, dlaczego odcinają się od imprez nie autoryzowanych. Honda 1
oraz Honda 2
a tutaj przykład konieczności posiadania klatki
[quote]www.youtube.com/watch?v=FNjeIFR5S88[/quote] byłem tam w tym dniu, ale niestety wcześniej musiałem zbierać się do roboty :( (choć i tak przycyganiłem, że będę w szkole :) ) Zakręt wyglądał na trudny i do tego były kamyczki dlatego tam zostałem. Dobra miejscówa.
A co do bezpieczeństwa to masz rację, lepiej przerwać zawody ku niezadowoleniu wielu osób, niż mieć później przez swoje zaniedbanie kogoś na sumieniu i prokuraturę na karku. A co do trzeciego filmiku, to niestety na szybkich próbach klatka, kubełek i dobry kask to podstawa, albo jazda na 80%. Adrenalina robi swoje, ale trochę pomyślunku trzeba mieć. Tym bardziej w takich starych, nadgryzionych zębem czasu samochodach z czasów kiedy bezpieczeństwo nie było jeszcze priorytetem.
Wcześniej wypadł tam Butruk i omal nie potrącił kibica(ten filmik też można zobaczyć).
Co do tego wypadku o którym pisze Vivaldi,to nie wiem czy klatka by coś pomogła gdyż w tym samochodzie była "zgnita" podłoga a w tym miejscu klatka nie chroni.
[quote]Vivaldi napisał:
a tutaj przykład konieczności posiadania klatki [/quote]
juz nie przesadzajmy, nawet jakby w tym samochodzie byla klatka to balbym sie nim jezdzic:)
ten slup lezal na poboczu, nawet klatka nie pomoze gdy buda trzyma sie na szpachli a podloga to tektura:)
a co do Peugeota to moze bylo za szybko, jednak wlasnie chyba o to chodzi, zeby zachowac zimna krew i ciagnac do konca, wielu innych kierowcow zapewne polecialoby na blokach, czy nawet zakonczylo tam jazde;)
Rajdówka na gaz??? Ha, ha, ha, a przewidywali koniec świata na 2012. Impreza na gaz= śmiech na sali. Ale najbardziej śmieszą mnie "tjuningowane" samochody z korkiem na LPG. Z drugiej strony na wykładach mówili nam, że gaz ziemny (CNG) jest najlepszym paliwem do silników. Ale czy ja wiem?? Jakoś mi to nie pasuje S2000-CNG.
ale po co te skrajności z RSMP? Nie napisałem , że puszczamy ich z Chełmu w dół.
Mam na oku dwa odcinki, wystarczy je wyhamować i będzie wolniej niż na parkingu. Jak już wspomniałem kiedyś parking koło Coopera był bardziej niebezpieczny niż kawałek prostej, o rolkę na wpół przetartym tak naprawdę trudno nie było, nie wspomnę już jak parking idzie na sucho : http://www.youtube.com/watch?v=8HGFyOTO4Zc albo tak http://www.youtube.com/watch?v=UOoK-_Nc_l4
dużo bezpieczniejsza jest prosta a jak z szykaną to takie A4 już nie podskoczy.
Co do tras , oczywiście i jak najchętniej. Cienias mi już mówił o Drogini na uboczu miał się tylko dowiedzieć czyja własność, ja też mam na oku na obrzeżach i to są chyba powiatowe, jak przyjdzie czas posprawdzamy, szukajcie i Wy ale koniecznie z informacją kto jest właścicielem: powiat, gmina, prywatna (takie najlepsze bo nie ma dużo chodzenia).
[quote]T4D3k napisał:[quote]Z tego co mi wiadomo na następną imprezę szykują się dwa Punta 1.4 turbo dość mocne coś ok 200 KM nooo i dlatego przelicznik poj.musi być. Takie 1,4 T spokojnie na suchym może konkurować z STI, a swoją klasę a nawet wyższe robi jak chce o ile kierownik sprawny. Stąd też po zastosowaniu mnożnika poj.wskazuje na 2380 czyli w klasie max.
Dokładnie. Każde auto z turbo powinno być przydzielone do klasy po zastosowaniu mnożnika.
[quote=Raxon]Kurde, tendencja jest wyraźnie spadkowa. Od 3 miejsca w PnŚ, przez 4 w GP do 5 w RC. Trzeba się wziąć do roboty, żeby ją odwrócić. [/quote]
Bo najgorzej jak coś rozproszy uwagę http://www.youtube.com/watch?v=OTvnIEiN3CU&feature=player_embedded #
:D
Impreza organizowana w Łapanowie po odcinkach rajdu krakowskiego średnia prędkość bardzo wysoka jak na amatorke. Każdy "żółtodziób" mógł wystartować w tej imprezie. Brać przykład z organizatorów i działać wielki szacun panowie za to co robicie :)
akurat tego organizatora personalnie nie jest dobrze dawać za przykład ale jako klub owszem, jest tam sporo fanatyków :D
[quote]
Bo najgorzej jak coś rozproszy uwagę http://www.youtube.com/watch?v=OTvnIEiN3CU&feature=player_embedded #
:D[/quote]
dobre:) "Polski kierowca w polskim samochodzie." To chyba już nie wróci:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki/news/polonez-180-km-6-s-do-setki,1456183
Mało kto już tak jeździ na Walimiu jak kierowca tego poldka (5:04) niestety:( Nawet kierowcy dzisiejszych trzystukonnych potworów tak nie umieją/nie chcą/walczą o czas :( (choć nie wszyscy oczywiście), a ja osobiście uważam, że przejeżdżanie dwóch najsłynniejszych zakrętów w Polsce na okrągło to ciężki grzech, wymagający spowiedzi i mocnego postanowienie poprawy.
Raxon nie przesadzaj że mało kto :) http://www.youtube.com/watch?v=dNVVFCM2I6c
no to jak juz przy rogalach ze swidnickiego to jeszcze tu sa -> http://www.youtube.com/watch?v=zpasNg3FH28
:)
ktos tam jednak czasami łape zaciagnie :)
zapomniałem o tym filmiku od qbusa :):):)
[quote=obajt]Raxon nie przesadzaj że mało kto :) http://www.youtube.com/watch?v=dNVVFCM2I6c[/quote ] ojciec co tak szeroko ;)
[quote=obajt]zapomniałem o tym filmiku od qbusa :):):)[/quote]radzisz se całkiem sprawnie, coś jeszcze w życiu z Ciebie będzie :D
takie pytanko mam kto Ci silnik stroił? Bardzo ładnie się otwiera. Jakby co znam jednego jakby trzeba było.
[quote=obajt]Raxon nie przesadzaj że mało kto :) http://www.youtube.com/watch?v=dNVVFCM2I6c[/quote ]
NO I TO SIĘ CHWALI :) Będziecie w tym roku??
A co powiecie na to? http://www.youtube.com/watch?v=FNjeIFR5S88
Kibicom podoba się taka jazda ale czy to przekłada się na wynik?
Może jeszcze to-http://www.youtube.com/watch?v=kAOImSPKpbo chociaż wiem że to nie było zaplanowane tylko tak wyszło,typowe ratowanie.
pierwszy filmik - od sulkowic, prawy 4 50 lewy 2+ i w dol prawy 5 do lewy 5 do prawy 5 mocno podbija 50 za szczytem prawy 3- 150 (przez mostek ten, co widac na filmie), lewy 90 300 lewy 90 wasko nie ciac(na ostatnik krakowskim tam jechanym civic w rowie siedzial dluuugo)http://www.youtube.com/watch?v=7ylYGFv6-Hg&feature=related do prawy 90 i pozniej jeszcze taka waska partia i na glowna. ciekawa sprawa tam byla bo na zapoznaniu byl czysty, ale dziurawy asfalt, a dzien przed rajdem chlopaki polatali dziury smola i zasypali kamyczkami. stad taki efekt i to nie jedyny, ktory tam mial problemy (chyba Kamila Butruka wywalilo z tego zakretu). przejezdzalem tamtedy dziesiatki razy, trase znam na pamiec i naprawde wtedy mnie te kamyczki zaskoczyly i sam mialem moment, bo sensownie sobei lecialem, ale nie bylo az tak hadrcorowo. na krakowskim laczonym z mistrzostwami slowacji (1995 rok) Bohdan Herink w Clio MAXI zaliczyl dzwona na zakrecie w tym przypadku opisanym jako drugi (L2-), ale wtedy jechali w przeciwna strone.
drugi filmik - 400 moze 500m od mety i tam bylo naprawde mega spadanie i wczesniej hamowanie w zasadzie z odciecia do lewego 3. moje foto stamtad :)
http://www.mgfoto.pl/galeria.php?akcja=galeria-pokaz&iKatId=9&iZdjecieId=5915
http://www.mgfoto.pl/galeria.php?akcja=galeria-pokaz&iKatId=9&iZdjecieId=5909
http://www.mgfoto.pl/galeria.php?akcja=galeria-pokaz&iKatId=9&iZdjecieId=6034
wyzej w rowie siedzialo subaru, ale nie pamietam, kto to byl... w kazdym razie czerwone bylo ;P
[quote=pesymista]A co powiecie na to? http://www.youtube.com/watch?v=FNjeIFR5S88
Kibicom podoba się taka jazda ale czy to przekłada się na wynik?
Może jeszcze to-http://www.youtube.com/watch?v=kAOImSPKpbo chociaż wiem że to nie było zaplanowane tylko tak wyszło,typowe ratowanie.[/quote]tak po mojemu to Pugiem się juz po prostu ratował, 50 przed łukiem zorientował się że jest sporo za szybko. Miał szczęście że ta ziemia go wyhamowała i rolki nie odwalił, fart. A sawicki świetnie pod publikę, mógł poczekać na przyczepność (czas) a dołożył do pieca i przy okazji było na co popatrzeć.
Ale looknijcie tutaj, Civic znalazł:
nie mam pojęcia kto to organizował ale ja jestem skłonny przerywać nasze imprezy i pakować zabawki jeżeli dojdzie do najmniejszych zaniedbań. Były pytania po co kaski? A tu prosze: bez kasku, bez pasów i jeszcze CO ROBIŁO TO AUTO NA trasie na poboczu !!??? Kto to puścił? Zaczynam rozumieć PZM, dlaczego odcinają się od imprez nie autoryzowanych.
Honda 1
oraz Honda 2
a tutaj przykład konieczności posiadania klatki
[quote]www.youtube.com/watch?v=FNjeIFR5S88[/quote] byłem tam w tym dniu, ale niestety wcześniej musiałem zbierać się do roboty :( (choć i tak przycyganiłem, że będę w szkole :) ) Zakręt wyglądał na trudny i do tego były kamyczki dlatego tam zostałem. Dobra miejscówa.
A co do bezpieczeństwa to masz rację, lepiej przerwać zawody ku niezadowoleniu wielu osób, niż mieć później przez swoje zaniedbanie kogoś na sumieniu i prokuraturę na karku. A co do trzeciego filmiku, to niestety na szybkich próbach klatka, kubełek i dobry kask to podstawa, albo jazda na 80%. Adrenalina robi swoje, ale trochę pomyślunku trzeba mieć. Tym bardziej w takich starych, nadgryzionych zębem czasu samochodach z czasów kiedy bezpieczeństwo nie było jeszcze priorytetem.
Wcześniej wypadł tam Butruk i omal nie potrącił kibica(ten filmik też można zobaczyć).
Co do tego wypadku o którym pisze Vivaldi,to nie wiem czy klatka by coś pomogła gdyż w tym samochodzie była "zgnita" podłoga a w tym miejscu klatka nie chroni.
[quote]Vivaldi napisał:
a tutaj przykład konieczności posiadania klatki [/quote]
juz nie przesadzajmy, nawet jakby w tym samochodzie byla klatka to balbym sie nim jezdzic:)
ten slup lezal na poboczu, nawet klatka nie pomoze gdy buda trzyma sie na szpachli a podloga to tektura:)
a co do Peugeota to moze bylo za szybko, jednak wlasnie chyba o to chodzi, zeby zachowac zimna krew i ciagnac do konca, wielu innych kierowcow zapewne polecialoby na blokach, czy nawet zakonczylo tam jazde;)
do tego wydaje mi się , że podłużnice w nim były nie raz reanimowane. Taki sobie strzał a dach się złamał, ba cały się złamał ;)
są nawet lepsi niż ci z WOŚP w organizacji rajdów :)
http://www.youtube.com/watch?v=gAY1aEPA3BA&feature=related
[quote=Civic]są nawet lepsi niż ci z WOŚP w organizacji rajdów :)
http://www.youtube.com/watch?v=gAY1aEPA3BA&feature=related[/quote ]
dosc nietypowy sposob zastapienia tasm na rajdzie:)
Do Merca chcą pchać silniki Renault`a, Jaguar to Tata ale teraz to i świat prawdziwych aut staje na głowie : http://moto.onet.pl/1607216,1,impreza-1-5-hatchback-z-gazem,artykul.html?node=20128
albo tu http://rajdy.autoklub.pl/news/pierwszy-gazowy-s2000,29078
Rajdówka na gaz??? Ha, ha, ha, a przewidywali koniec świata na 2012. Impreza na gaz= śmiech na sali. Ale najbardziej śmieszą mnie "tjuningowane" samochody z korkiem na LPG. Z drugiej strony na wykładach mówili nam, że gaz ziemny (CNG) jest najlepszym paliwem do silników. Ale czy ja wiem?? Jakoś mi to nie pasuje S2000-CNG.