Forum » Sport

BP Myjnia Cup - 8 maja- kręciołek

  • 7 maj 2010

    [quote]To odrazu po 13 wyruszam z dobczyc i na ogniu ide pod borzęte i bokiem na zakopianke i do Lampy :)[/quote]na szczycie w Borzecie w prawo, przez Polankę bo zacne winkle, omijasz światłą na Borzęcie i centrum M-c a wylatujesz po wiaduktem na Polance, potem tylko hebel do 70 bo radarek i dalej z otwartą przepustnicą :D
    Dzwoń do mnie z drogi numer poszedł na priva, yyyy nie pójdzie na priva bo jesteś tu jako "gość" daj mi swój na priva, tyrknę.

    Cytuj
  • 7 maj 2010

    Mozesz puscic jakiegos esa na 504 118 815
    Mowisz na szczycie, a nie czasem ponizej?
    Chyba ze jest jakas droga o ktorej nie wiem?

    Cytuj
  • Bartłomiej 7 maj 2010

    droga tam jest pokręcona, także bierz dzisiaj kolegę z zeszytem i ołówkiem i opis róbcie :)

    Cytuj
  • Michal P. 7 maj 2010

    i jak lista? jak beda wygladac klasy?

    Cytuj
  • 7 maj 2010

    chyba uda mi się jutro "zwiać" z uczelni i pojawię się na rajdzie, więc do zobaczenia :)

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    Kurde noi nie udało mi sie przyjechac bo impreza sie wczesniej skonczyla :(

    Cytuj
  • Michal P. 8 maj 2010

    ze swojej strony dziekuje za spoko impreze i zarazem bije sie w piers :) tak, przepraszam, ponioslo mnie i szarpnalem recznym, jednak gdybym nie mial pewnosci ze nikogo tam nie bedzie nie robil bym tego;)

    Dziekuje za wspaniala rywalizacje, organizatorom za umozliwienie zabawy, przyznam ze do ostatniej chwili czekalismy ze startem, mielismy po prostu poogladac:) szkoda ze w mojej klasie zawodnicy nie dopisali, ciesze sie ze przynajmniej w klasie wyzszej udalo sie cos osiagnac:)
    No i drugie autko z teamu wygralo generalke:) brawo Janek! :)

    Na zakonczenie zapraszam jutro na kolejna eliminacje Pucharu WRT, www.poludniowy.eu

    Pozdrawiam,
    www.rally.solidpc.pl

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    tym razem już przynajmniej było oficjalnie pod barwami klubu, ale jak zawsze i niezmiennie SUPER. Pogoda dopisała, tylko szkoda, że było tak mało startujących :( Liczę, że z każdym koleinym rajdem będzie nas coraz więcej.
    Gratulacje dla zwycięsców i zawodników...
    Jak wrócę z uczelni to wrzucę wszystki czasy z poszczególnych przejazdów, chyba że zrobi to ktoś wcześniej :)

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    Organizacja ,miejsce i pogoda super.Co do frekwencji,po prostu impreza pokrywała się z innymi w okolicy(dzisiaj Kraków,jutro Olkusz)oraz to że sobota-nie wszyscy mogli mieć wolne.

    Cytuj
  • lalala 8 maj 2010

    Impreza udana :) pogoda dopisała do samego końca trasa była super :)) czekamy na wyniki i nastepnom imprezke naszego KLUBU :) pozdro dla wszystkich

    Cytuj
  • lalala 8 maj 2010

    jak ktos ma jakies foty to czekamy na linki do fotek ??

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    jak troche ogarne te fotki, to zrobie jakis album...

    Cytuj
  • lalala 8 maj 2010

    fkuzi555
    dawaj dawaj foteczki :))

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    dalby rade mi ktos w paru zdaniach wyjasnic jak gdzies zrobic album?? od razu mowie, ze nie uzywam picassy, a chce jakis prosty sposob... sorry, ze w tym miejscu pisze

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    a kiedy będą podane wyniki generalki

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    Moim skromnym zdaniem organizacyjnie nie było dobrze. Z boku wyglądało to to tak jakby nikt nad tym nie panował.
    Pan w niebieskim subaru urządził sobie pokaz palenia gumy i kręcenia bączków, przy czym poprzestawiał pół trasy. A kolega w białym 106 i jego brat w renault za to co wyczynili po przekroczeniu mety lotnej powinni zostać wykluczeni oraz nie dopuszczeni do następnej imprezy.

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    Dajcie Panowie jakieś fotki, była masa aparatów więc prosze, wrzucajcie. Jak ktoś nie wie jak to wyślijcie na meila: rallymyslenice@interia.eu ja je wrzuce na serwer i tutaj.
    Zaraz podam wyniki.

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    [quote] [...] [/quote]

    a to nie bylo mety stop?

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    co do subaru... jak sie nie ma techniki i pewno podejscia by do wiekszosci zalog nie mial to kibicow trzeba zabawic... z tekiego zalozenia chyba wyszedl. z taka moca spalic gume to nie problem. nastepnym razem proponuje zamiast pacholkow postawic koksowniki i czyms je wypelnic ;P zaraz bedzei spokoj od takiej jazdy ;P

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    META STOP jest cieciu zawsze na odcinku specjalnym 200 metrów za metą lotną na kręciołach nikt tak się nie spuszcza bo trzeba wtedy mieć te 200 metrów a to jest 1/5 trasy

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    [quote]Moim skromnym zdaniem organizacyjnie nie było dobrze. Z boku wyglądało to to tak jakby nikt nad tym nie panował.
    Pan w niebieskim subaru urządził sobie pokaz palenia gumy i kręcenia bączków, przy czym poprzestawiał pół trasy. A kolega w białym 106 i jego brat w renault za to co wyczynili po przekroczeniu mety lotnej powinni zostać wykluczeni oraz nie dopuszczeni do następnej imprezy.[/quote]
    Widzisz kolego, kolejna impreza i kolejny ktoś z nadmiarem adrenaliny. Subaru zostało wykluczone przez dyskwalifikacje. W jaki inny sposób chcesz zapanować nad czarnymi owcami? Strzelać z broni ostrej w koła czy od razu w kierowcę? Do końca nie wiesz kto siedzi za kółkiem, czy on prowadzi auto czy niestety tak jak w jego przypadku auto prowadziło jego. Zawsze takie ryzyko ponosi organizator. Wszystko co możemy po fakcie zrobić to te numery rejestracyjne wciągnąć na listę "zagrożeń".
    Mimo wszystko cieszę się, że taki się trafił na zamkniętym placu i w życiu z takim kierowcą nie chciałbym spotkać się w łuku drogi z przeciwka. Cieszę się dlatego, że jest to świetny przykład tego co chcemy osiągnąć czyli wpajać i pokazywać jak agresja za kółkiem wręcz nie pozwala na rywalizację, prowadzi dosłownie donikąd (najmocniejsze auto i najsłabsze czasy + wyrzucenie z imprezy). Co osiągną? Nie mam pojęcia. Może pod dyskoteką robi to na kimś wrażenie ale na ludziach którzy widzieli setki rajdów, przypalania gumy, latania bokiem i bączków myślę, że wzbudziło co najwyżej politowanie. Uważam , że ten kierowca nie potrafi jeździć a jeżeli się myle niech to udowodni na kolejnym kręciołku, albo założy diodki na spryskiwacze i jedzie pod jakąś tancbude. Agresja w prawej nodze i brak umiejętności przewidywania to w linii prostej kiepski wynik. Dokładnie tak samo jest na drodze jak i na placu. Nie szarpana jazda, może mało widowiskowa, "na okrągło", wydawałoby się wręcz wolna pozwala na świetny wynik.

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    Zgadzam się z wypowiedziami powyżej... mi osobiście jeżeli chodzi o płynność ( + rozmiar samochodu) podobał się przejazd kolegi w seacie... kawał fury, ciasny plac i jego płynna jazda dały naprawdę dobre czasy jak na gabaryty. Biję się w pierś za wybryk który tak głęboko dotknął "widza". Nie wiem czy to Twój bus stał na wylocie z mety lotnej i dlatego tak się oburzyłeś.. ;) Za dużo adrenaliny skończyło się moim ratowaniem przed uderzeniem w Niego po szybkim wpadnięciu na metę lotną.. mógłbym napisać, że mam OC;) itd ale po co? biję się w pierś i kajam:) Obiecuję poprawę. Peace;)

    P.S. Co do mety stop... pomysł ok w przypadku gdy będą egzekwowane kary za jej "przestrzelenie" (np. 5s)

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    raxon faktycznie seatem niezle jezdzi... kawal fury, buja sie niemilosiernie, ale ciesno, plynnie... i chyba o to w tym chodzi

    Cytuj
  • 8 maj 2010

    FKUZI555 może staniesz ty jako pierwszy pachołek te najbardziej cierpią a reszta to już poleci za lub na ciebie

    Cytuj

Odpowiedz