@mmmm- ale to chyba mało istotne że masz za dużo wolnego miejsca na monitorze. Było by mało- też by przeszkadzało. I pewnie dla jednej osoby mają to zmieniać. Hehe.... Nie robie zakupów w Janie on-line, ale czytam to i śmieszy mnie jak się czepiacie szerokich marginesów, tego że się wolno ładuje, niedługo zaczną się skargi na kolory i na czcionke. Jedna rada- nie pasuje, wyjdź z domu i zrób zakupy tradycyjnie...
[quote=gość: saq] @mmmm- ale to chyba mało istotne że masz za dużo wolnego miejsca na monitorze. Było by mało- też by przeszkadzało. I pewnie dla jednej osoby mają to zmieniać. Hehe.... Nie robie zakupów w Janie on-line, ale czytam to i śmieszy mnie jak się czepiacie szerokich marginesów, tego że się wolno ładuje, niedługo zaczną się skargi na kolory i na czcionke. Jedna rada- nie pasuje, wyjdź z domu i zrób zakupy tradycyjnie... [/quote]
Masz rację to że się wolno ładuje nie ma przecież znaczenia. To trochę tak jak postać w kolejce do kasy czyli normalnie ;)
Przepraszam, zapomniałem napisać że Tobie się wolno ładuje. Ja choć jak już wcześniej napisałem nie korzytam z tej formy zakupów odwiedziłem tę stronkę żeby wiedzieć o czym dyskutuję, zresztą na poprzednią też dwa- trzy razy zaglądnąłem i nie zauważyłem żeby nowa się jakoś wolno ładowała, u mnie wszystko płynnie chodzi, nawet na specjalne życzenie mogę specjalnie dla Ciebie zrobić filmik i Ci go wysłać. Czy mam w tym jakiś interes? Nie. Ale bardzo nie lubię narzekaczy czepiających się wszystkiego wokół.
Myślę, że ludzie którzy jednak korzystają z tej formy zakupów cenią sobie swój czas i jest to dla nich dość ważne czy strona ładuje się szybko czy wolno.
To może jeśli nie korzystasz … To warto najpierw skorzystać a dopiero potem komentować … Z tej pozycji zdecydowanie łatwiej o obiektywną ocenę …
Jestem „internetową” klientką Jana od dawna i bardzo cenię sobie tę formę zakupów (a przede wszystkim czas jaki mogę w ten sposób zaoszczędzić). Na dodatek uprzejmy Pan … zawsze skrupulatnie zrealizuje zamówienie i dostarczy towar do domu … Gorąco polecam ….
Poprzednia wersja była bardzo dobra … przejrzysta forma, „bez zbędnych kliknięć”, duże zdjęcia –można było zobaczyć (a nie przeczytać) co kupiłam … Z nowej wersji korzystałam zaledwie raz … i faktycznie stonka działa zdecydowanie wolniej, za małe obrazki w koszyku, brak możliwości dopisania uwag do poszczególnych produktów , podwójne zatwierdzanie i jeszcze trochę drobiazgów … Myślę że twórcy strony się nie obrażą … to mają być konstruktywne uwagi ... Od nowszych wersji zawsze oczekujemy co najmniej poprawy …
A kolorki też są ważne …
No cóż, a mnie strona laduje się płynnie. @klientka- napisalem że nie korzystam, ale próbowałem robić zakupy żeby wiedzieć o czym dyskutuje, i tak jak mówie- wszystko ładnie chodzi, przynajmniej u mnie. Dziwne. Albo jestem szczęściarzem, albo wy się już naprawde czepiacie.
[quote=gość: saq] No cóż, a mnie strona laduje się płynnie. @klientka- napisalem że nie korzystam, ale próbowałem robić zakupy żeby wiedzieć o czym dyskutuje, i tak jak mówie- wszystko ładnie chodzi, przynajmniej u mnie. Dziwne. Albo jestem szczęściarzem, albo wy się już naprawde czepiacie. [/quote]
tak na logikę cieżko jest chyba wyrobić sobie obiektywne zdanie jeżeli sie jedynie "próbowało" i nie jest się stałym klientem ... a skoro się nie jest klientem ... i wbrew opinii klientów, którzy mówią ze chodzi powoli ... Tobie SAQ chodzi super ... to może jest się autorem :) ??? Proponuję zostań klientem ... może wtedy Ty też dostaniesz nerw ... że jednak chodzi powoli ... i łatwiej Ci będzie zrozumieć co jest nie tak ... Zrobisz zakupy raz ... dwa ... trzy razy na tydzień to pogadamy ...
Czy w naszym kraju broniąc czegoś trzeba być właścicielem, wykonawcą lub osobą w jakiś sposób powiązaną z tematem? Rownie dobrze ja móglbym napisać że osoby powyżej piszące negatywnie to jedna osoba- konkurencja sklepu, lub konkurencja firmy obsługującej stronkę. Po prostu irytuje mnie narzekactwo na forum. Co temat- sami znawcy i narzekacze. Jest pierwszy sklep internetowy w M-cach- zamiast się cieszyć ze jest możliwość robienia zakupów w takiej formie, to Wam oczywiście nie pasują detale. @staly klient- mnie wystarczy wejść na stronkę i spróbować robic zamówienie żeby zobaczyć czy chodzi płynnie czy nie. Myślisz że chodziło by wolniej gdybym chciał je zrobić naprawdę? Ja proponuje zrobić coś takiego samemu i spróbować dogodzić takim narzekaczom jak Wy, wszystkim naraz. Realne? Chyba nie.
[quote=gość: klientka]...Poprzednia wersja była bardzo dobra … przejrzysta forma, „bez zbędnych kliknięć”, duże zdjęcia –można było zobaczyć (a nie przeczytać) co kupiłam … [/quote]
Dziekujemy za tak przychylna recenzje tym bardziej, że pochodzi jak rozumiem od stałej klientki :) . Autorom nowego wcielenia życzymy sukcesów i wytrwałości w ew. poprawianiu detali i ulepszaniu stronki.
[quote=gość: saq] Czy w naszym kraju broniąc czegoś trzeba być właścicielem, wykonawcą lub osobą w jakiś sposób powiązaną z tematem? Rownie dobrze ja móglbym napisać że osoby powyżej piszące negatywnie to jedna osoba- konkurencja sklepu, lub konkurencja firmy obsługującej stronkę. Po prostu irytuje mnie narzekactwo na forum. Co temat- sami znawcy i narzekacze. Jest pierwszy sklep internetowy w M-cach- zamiast się cieszyć ze jest możliwość robienia zakupów w takiej formie, to Wam oczywiście nie pasują detale. @staly klient- mnie wystarczy wejść na stronkę i spróbować robic zamówienie żeby zobaczyć czy chodzi płynnie czy nie. Myślisz że chodziło by wolniej gdybym chciał je zrobić naprawdę? Ja proponuje zrobić coś takiego samemu i spróbować dogodzić takim narzekaczom jak Wy, wszystkim naraz. Realne? Chyba nie. [/quote]
Pomysł na SKLEP INTERNETOWY JEST ŚWIETNY i jestem przekonana, ze tego akurat nikt nie podważa (zresztą jak Pan wspomniał kto nie ma ochoty nie korzysta). Proszę jednak zrozumieć że sam pomysł to jedno a narzędzie to oddzielna rzecz (i o tym oprogramowaniu tu właśnie mowa!!!). To narzędzie powinno być przyjazne dla użytkownika a nie odwrotnie.
Dotychczasowa wersja oprogramowania działała szybo, bez zarzutów - nie rozumiem dlaczego zatem ktoś pokusił się o zmiany. Jeżeli chodzi o funkcjonalność to zachowane zostały wszystkie zalety dotychczasowego oprogramowania tylko komunikacja, moim skromnym zdaniem , wymaga zdecydowanie większej troski i uwagi od „nowego autora” (czego bardzo sobie życzę:)).
[quote=gość: monalisa75] Możecie iść-"misiek2" spokojnie po badziewia do textil marketu-juz tam nie pracuje ale nie wybieraj sie do pepco bo ja tam możesz spotkac-heheheh [/quote]
I w pepeco też badziewie kupiłam spodnie dresowe, które podczas pierwszego i przez to jedynego założenia zaczęły się pruć od dołu i góry . Porażka!!!!Na pierwszy rzut oka sklep wydaje się ciekawy ale towar pozostawia bardzo wiele do życzenia. No i skoro pracuje tam ta osoba to już raczej sklep spalony:)
[quote=gość: Market Jan] No i stało się. Nareszczcie ruszyła nasza nowa strona. Prosimy o przeglądanie, wysyłanie uwag i przedewszystkim korzystanie z niej w nowej formie. Zapraszamy [/quote]
Staram się robić zakupy w nowej wersji lecz z przykrością stwierdzam że czas jaki poświęcam tej czynności zdecydowanie się wydłużył.
Mam nadzieję że „nowi Państwo autorzy/opiekunowie serwisu” czytają nasze (klientów) uwagi zamieszczane na stronie i starają się im zaradzić.
[quote=gość: monalisa75] Możecie iść-"misiek2" spokojnie po badziewia do textil marketu-juz tam nie pracuje ale nie wybieraj sie do pepco bo ja tam możesz spotkac-heheheh [/quote]
Dokładnie ta pani zabija wzrokiem, ne zadowolona z zycia i obrazona na cały swiat.
Media Expert kłamie !!!! Byłem dziś u nich i XBOX Kinect kosztuje 519 zł w sklepie komputerowym na przeciw Dekady 489 zl !! A w Media Expercie napisali ze najtaniej w mieście czyli kłamią jak zykle :)
[quote=gość: Czesio] Media Expert kłamie !!!! Byłem dziś u nich i XBOX Kinect kosztuje 519 zł w sklepie komputerowym na przeciw Dekady 489 zl !! A w Media Expercie napisali ze najtaniej w mieście czyli kłamią jak zykle :) [/quote]
[quote=gość: Czesio] Media Expert kłamie !!!! Byłem dziś u nich i XBOX Kinect kosztuje 519 zł w sklepie komputerowym na przeciw Dekady 489 zl !! A w Media Expercie napisali ze najtaniej w mieście czyli kłamią jak zykle :) [/quote]
kto kupuje w tych dużych sklepach sam sobie strzela w kolano. Małe lokalne sklepy górą!! Doradzą itp już coraz więcej ludzi dochodzi do wniosku że w tych molochach nie zaoszczedzi a więcej wyda.
gdzie można dostać karte stałego klienta bo wiem ze sa, mysle ze nie usłysze odpowiedzi takiej samej jak od pani kasjerki dziś:
TAK BYŁY ALE JUŻ CHYBA NIE MA !!
buhahah śmieszne to było jak były to znaczy ze co ze juz nie bedzie dziwe
Czesio w sklepie komputerowym naprzeciw Dekady, chyba kpisz tam ludzie nie mają pojęcia o braży IT dla nich liczy sie tylko wies wagen w gazie i suzuki. Robota po rodzinie, niedouczeni i smierdzi tam jak z szamba.
Kinect kup na allegro wyjdzie ci nowka z przesylka za 449 to jest cena a nie jakieś tam pseudo logo PEPSIco.
@mmmm- ale to chyba mało istotne że masz za dużo wolnego miejsca na monitorze. Było by mało- też by przeszkadzało. I pewnie dla jednej osoby mają to zmieniać. Hehe.... Nie robie zakupów w Janie on-line, ale czytam to i śmieszy mnie jak się czepiacie szerokich marginesów, tego że się wolno ładuje, niedługo zaczną się skargi na kolory i na czcionke. Jedna rada- nie pasuje, wyjdź z domu i zrób zakupy tradycyjnie...
[quote=gość: saq] @mmmm- ale to chyba mało istotne że masz za dużo wolnego miejsca na monitorze. Było by mało- też by przeszkadzało. I pewnie dla jednej osoby mają to zmieniać. Hehe.... Nie robie zakupów w Janie on-line, ale czytam to i śmieszy mnie jak się czepiacie szerokich marginesów, tego że się wolno ładuje, niedługo zaczną się skargi na kolory i na czcionke. Jedna rada- nie pasuje, wyjdź z domu i zrób zakupy tradycyjnie... [/quote]
Masz rację to że się wolno ładuje nie ma przecież znaczenia. To trochę tak jak postać w kolejce do kasy czyli normalnie ;)
Przepraszam, zapomniałem napisać że Tobie się wolno ładuje. Ja choć jak już wcześniej napisałem nie korzytam z tej formy zakupów odwiedziłem tę stronkę żeby wiedzieć o czym dyskutuję, zresztą na poprzednią też dwa- trzy razy zaglądnąłem i nie zauważyłem żeby nowa się jakoś wolno ładowała, u mnie wszystko płynnie chodzi, nawet na specjalne życzenie mogę specjalnie dla Ciebie zrobić filmik i Ci go wysłać. Czy mam w tym jakiś interes? Nie. Ale bardzo nie lubię narzekaczy czepiających się wszystkiego wokół.
Myślę, że ludzie którzy jednak korzystają z tej formy zakupów cenią sobie swój czas i jest to dla nich dość ważne czy strona ładuje się szybko czy wolno.
To może jeśli nie korzystasz … To warto najpierw skorzystać a dopiero potem komentować … Z tej pozycji zdecydowanie łatwiej o obiektywną ocenę …
Jestem „internetową” klientką Jana od dawna i bardzo cenię sobie tę formę zakupów (a przede wszystkim czas jaki mogę w ten sposób zaoszczędzić). Na dodatek uprzejmy Pan … zawsze skrupulatnie zrealizuje zamówienie i dostarczy towar do domu … Gorąco polecam ….
Poprzednia wersja była bardzo dobra … przejrzysta forma, „bez zbędnych kliknięć”, duże zdjęcia –można było zobaczyć (a nie przeczytać) co kupiłam … Z nowej wersji korzystałam zaledwie raz … i faktycznie stonka działa zdecydowanie wolniej, za małe obrazki w koszyku, brak możliwości dopisania uwag do poszczególnych produktów , podwójne zatwierdzanie i jeszcze trochę drobiazgów … Myślę że twórcy strony się nie obrażą … to mają być konstruktywne uwagi ... Od nowszych wersji zawsze oczekujemy co najmniej poprawy …
A kolorki też są ważne …
Przepraszam, zapomniałam dopisać że to odpowiedź do Pana SAQ ...
No cóż, a mnie strona laduje się płynnie. @klientka- napisalem że nie korzystam, ale próbowałem robić zakupy żeby wiedzieć o czym dyskutuje, i tak jak mówie- wszystko ładnie chodzi, przynajmniej u mnie. Dziwne. Albo jestem szczęściarzem, albo wy się już naprawde czepiacie.
[quote=gość: saq] No cóż, a mnie strona laduje się płynnie. @klientka- napisalem że nie korzystam, ale próbowałem robić zakupy żeby wiedzieć o czym dyskutuje, i tak jak mówie- wszystko ładnie chodzi, przynajmniej u mnie. Dziwne. Albo jestem szczęściarzem, albo wy się już naprawde czepiacie. [/quote]
tak na logikę cieżko jest chyba wyrobić sobie obiektywne zdanie jeżeli sie jedynie "próbowało" i nie jest się stałym klientem ... a skoro się nie jest klientem ... i wbrew opinii klientów, którzy mówią ze chodzi powoli ... Tobie SAQ chodzi super ... to może jest się autorem :) ??? Proponuję zostań klientem ... może wtedy Ty też dostaniesz nerw ... że jednak chodzi powoli ... i łatwiej Ci będzie zrozumieć co jest nie tak ... Zrobisz zakupy raz ... dwa ... trzy razy na tydzień to pogadamy ...
Czy w naszym kraju broniąc czegoś trzeba być właścicielem, wykonawcą lub osobą w jakiś sposób powiązaną z tematem? Rownie dobrze ja móglbym napisać że osoby powyżej piszące negatywnie to jedna osoba- konkurencja sklepu, lub konkurencja firmy obsługującej stronkę. Po prostu irytuje mnie narzekactwo na forum. Co temat- sami znawcy i narzekacze. Jest pierwszy sklep internetowy w M-cach- zamiast się cieszyć ze jest możliwość robienia zakupów w takiej formie, to Wam oczywiście nie pasują detale. @staly klient- mnie wystarczy wejść na stronkę i spróbować robic zamówienie żeby zobaczyć czy chodzi płynnie czy nie. Myślisz że chodziło by wolniej gdybym chciał je zrobić naprawdę? Ja proponuje zrobić coś takiego samemu i spróbować dogodzić takim narzekaczom jak Wy, wszystkim naraz. Realne? Chyba nie.
[quote=gość: klientka]...Poprzednia wersja była bardzo dobra … przejrzysta forma, „bez zbędnych kliknięć”, duże zdjęcia –można było zobaczyć (a nie przeczytać) co kupiłam … [/quote]
Dziekujemy za tak przychylna recenzje tym bardziej, że pochodzi jak rozumiem od stałej klientki :) . Autorom nowego wcielenia życzymy sukcesów i wytrwałości w ew. poprawianiu detali i ulepszaniu stronki.
[quote=gość: saq] Czy w naszym kraju broniąc czegoś trzeba być właścicielem, wykonawcą lub osobą w jakiś sposób powiązaną z tematem? Rownie dobrze ja móglbym napisać że osoby powyżej piszące negatywnie to jedna osoba- konkurencja sklepu, lub konkurencja firmy obsługującej stronkę. Po prostu irytuje mnie narzekactwo na forum. Co temat- sami znawcy i narzekacze. Jest pierwszy sklep internetowy w M-cach- zamiast się cieszyć ze jest możliwość robienia zakupów w takiej formie, to Wam oczywiście nie pasują detale. @staly klient- mnie wystarczy wejść na stronkę i spróbować robic zamówienie żeby zobaczyć czy chodzi płynnie czy nie. Myślisz że chodziło by wolniej gdybym chciał je zrobić naprawdę? Ja proponuje zrobić coś takiego samemu i spróbować dogodzić takim narzekaczom jak Wy, wszystkim naraz. Realne? Chyba nie. [/quote]
Pomysł na SKLEP INTERNETOWY JEST ŚWIETNY i jestem przekonana, ze tego akurat nikt nie podważa (zresztą jak Pan wspomniał kto nie ma ochoty nie korzysta). Proszę jednak zrozumieć że sam pomysł to jedno a narzędzie to oddzielna rzecz (i o tym oprogramowaniu tu właśnie mowa!!!). To narzędzie powinno być przyjazne dla użytkownika a nie odwrotnie.
Dotychczasowa wersja oprogramowania działała szybo, bez zarzutów - nie rozumiem dlaczego zatem ktoś pokusił się o zmiany. Jeżeli chodzi o funkcjonalność to zachowane zostały wszystkie zalety dotychczasowego oprogramowania tylko komunikacja, moim skromnym zdaniem , wymaga zdecydowanie większej troski i uwagi od „nowego autora” (czego bardzo sobie życzę:)).
co to wymarło to forum ???? nie ma już nikogo do ,,obgadania,,
dlaczego na niepodleglosci sklep odziezowy zamkniety
witam byłam w tym nowym sklepie na kosciuszki LA BELLE jest super ciuszki pierwsza klasa i obsługa bardzo miła i sympatyczna,takze polecam!!!!!
fajne sukienki i duzy wybor ubran jest w tym nowym sklepie LA BELLE na kosciuszki
[quote=gość: monalisa75] Możecie iść-"misiek2" spokojnie po badziewia do textil marketu-juz tam nie pracuje ale nie wybieraj sie do pepco bo ja tam możesz spotkac-heheheh [/quote]
I w pepeco też badziewie kupiłam spodnie dresowe, które podczas pierwszego i przez to jedynego założenia zaczęły się pruć od dołu i góry . Porażka!!!!Na pierwszy rzut oka sklep wydaje się ciekawy ale towar pozostawia bardzo wiele do życzenia. No i skoro pracuje tam ta osoba to już raczej sklep spalony:)
[quote=gość: Market Jan] No i stało się. Nareszczcie ruszyła nasza nowa strona. Prosimy o przeglądanie, wysyłanie uwag i przedewszystkim korzystanie z niej w nowej formie. Zapraszamy [/quote]
Staram się robić zakupy w nowej wersji lecz z przykrością stwierdzam że czas jaki poświęcam tej czynności zdecydowanie się wydłużył.
Mam nadzieję że „nowi Państwo autorzy/opiekunowie serwisu” czytają nasze (klientów) uwagi zamieszczane na stronie i starają się im zaradzić.
jest super
witam la belle jest nie daleko kochalandu dwa sklepy dalej w strone rynku.rzeczy sa fajne w sumie sa rozne bo i na codzien i na imprezke!
[quote=gość: monalisa75] Możecie iść-"misiek2" spokojnie po badziewia do textil marketu-juz tam nie pracuje ale nie wybieraj sie do pepco bo ja tam możesz spotkac-heheheh [/quote]
Dokładnie ta pani zabija wzrokiem, ne zadowolona z zycia i obrazona na cały swiat.
Media Expert kłamie !!!! Byłem dziś u nich i XBOX Kinect kosztuje 519 zł w sklepie komputerowym na przeciw Dekady 489 zl !! A w Media Expercie napisali ze najtaniej w mieście czyli kłamią jak zykle :)
[quote=gość: Czesio] Media Expert kłamie !!!! Byłem dziś u nich i XBOX Kinect kosztuje 519 zł w sklepie komputerowym na przeciw Dekady 489 zl !! A w Media Expercie napisali ze najtaniej w mieście czyli kłamią jak zykle :) [/quote]
Czyli ma byc "Media Markt dla idiotów" hehe
[quote=gość: Czesio] Media Expert kłamie !!!! Byłem dziś u nich i XBOX Kinect kosztuje 519 zł w sklepie komputerowym na przeciw Dekady 489 zl !! A w Media Expercie napisali ze najtaniej w mieście czyli kłamią jak zykle :) [/quote]
kto kupuje w tych dużych sklepach sam sobie strzela w kolano. Małe lokalne sklepy górą!! Doradzą itp już coraz więcej ludzi dochodzi do wniosku że w tych molochach nie zaoszczedzi a więcej wyda.
gdzie można dostać karte stałego klienta bo wiem ze sa, mysle ze nie usłysze odpowiedzi takiej samej jak od pani kasjerki dziś:
TAK BYŁY ALE JUŻ CHYBA NIE MA !!
buhahah śmieszne to było jak były to znaczy ze co ze juz nie bedzie dziwe
Czesio w sklepie komputerowym naprzeciw Dekady, chyba kpisz tam ludzie nie mają pojęcia o braży IT dla nich liczy sie tylko wies wagen w gazie i suzuki. Robota po rodzinie, niedouczeni i smierdzi tam jak z szamba.
Kinect kup na allegro wyjdzie ci nowka z przesylka za 449 to jest cena a nie jakieś tam pseudo logo PEPSIco.
myślę że Pan Jan rozdał i nakazał rozdać tym bardziej zamożnym więc jeśli jesteś w tej lepszej klasie to dostaniesz