Forum » Myślenice

DOBRY! MECHANIK - naprawa i usługi samochodowe w Myślenicach

  • 2 kwi 2011

    no i wszystko jasne. Jeżeli otwiera się na pilota, a z ręki nie to...padł ci mikrowyłącznik i tyle. Nie ma czegoś takiego jak blokowanie się tylnej klapy.

    Żeby od razu nie iść w 100-150 zł, to zrób tak:
    - delikatnie odegnij na rogach gumę od tego wyłącznika. Jak coś to delikatnie suszarką podgrzej
    - wystarczy odrobina, tak aby...rurka od WD40 wlazła
    - potem na wal tam WD-40
    Powodzenia.

    Cytuj
  • 19 kwi 2011

    Witam, potrzebuję namiar na mechanika dobrze znającego się na francuzach, głównie chodzi o zawieszenie pneumatyczne

    Cytuj
  • adzygmunt 19 kwi 2011

    Jestem zielony - niestety Moje umiejętności skończyły się na fiacie 125 p, potem jeszcze coś na fiacie 126. Uno to już nic. W peugeocie nie można było wykręcić świec bez super łamanego klucza. Ford jest najlepszy, bo żarówki wymienia się ok
    To gdzie jest ten mikrowyłącznik?

    Cytuj
  • 21 kwi 2011

    W Myślenicach nie ma DOBREGO MECHANIKA to są tylko podmieniacze części.
    Każdy z was mając odrobine w głowie za co się zabrać i oczywiście mając odpowiednie narzędzia zrobi to samo.
    Dla tego nie piszcie że w Myślenicach są mechanicy nazywajcie ich podmieniaczami.

    1 Cytuj
  • 21 kwi 2011

    [quote=gość: jarek] W Myślenicach nie ma DOBREGO MECHANIKA to są tylko podmieniacze części.
    Każdy z was mając odrobine w głowie za co się zabrać i oczywiście mając odpowiednie narzędzia zrobi to samo.
    Dla tego nie piszcie że w Myślenicach są mechanicy nazywajcie ich podmieniaczami. [/quote]
    Smutne to ale duże ziarno prawdy w tym jest. Przekonałem się nie raz. Przewagę mają taką, że dyponują jakimś tam sprzętem, choćby podnośnikami.

    Cytuj
  • 21 kwi 2011

    jarek napisał/a: W Myślenicach nie ma DOBREGO MECHANIKA to są tylko podmieniacze części...
    Ciekawa teoria. Czyli mechanik np. zamiast wymienić łożysko powinien naprawić łożysko???

    Cytuj