[quote]No Greta to teraz pojechałaś po bandzie. Mostek pod strażnicą prędzej czy puźniej i tak pójdzie do remontu. Prawy brzeg Bysinki od strażnicy w dół to same nowe rzeczy. Dobudowanie kolejnego mostku nie zmieni charakterystyki tego miejsca. Natomiast sama organizacja ruchu (tradycyjne skrzyżowanie, ruch okręzny)nie jest objęty ochroną prawną przez konserwatora. Przy odpowiednim projekcie to miejsce nic nie straci ze swego charakteru.[/quote]
Pozwolę się nie zgodzić. Zbudować trzeba nie jeden ale DWA dodatkowe obiekty mostowe, w zupełnie innym miejscu. Istniejący prawdopodobnie rozebrać. Polecam zapoznanie się z wstępną koncepcją. To miejsce będzie wyglądać zupełnie inaczej. Skrzyżowanie będzie ruchliwe a dzięki układowi dojazdów do niego samochody będą mogły się po nim poruszać dość szybko - stąd niebezpieczeństwo dla pieszych. Układ taki wymuszony jest przez dostosowanie geometrii skrzyżowania do ruchu pojazdów ciężarowych typu ciągnik + naczepa.
To jest głównym powodem mojego wzburzenia. ZDP robi rondo dla TIRów.
Otóż właśnie ta dyskusja o czymś czego NIE WSZYSCY widzieli jest pozbawiona sensu, a tym bardziej bulwersujące jest to, że głosują w ankiecie ludzie, którzy nawet szkicu nie widzieli.
Jeśli w zupełnie innym miejcu, to mam nadzieję, że nie w Rynku.
Skrzyżowanie tak czy owak jest ruchliwe. Wielkość skrzyżowania musi odpowiadać pewnym normom (droga powiatowa). Nieraz długa solówka czy autobus będą miały dużo trudniej niż "patelnia".
[quote]Skrzyżowanie tak czy owak jest ruchliwe. Wielkość skrzyżowania musi odpowiadać pewnym normom (droga powiatowa). Nieraz długa solówka czy autobus będą miały dużo trudniej niż "patelnia".[/quote]
Rondo przy Reja/Kazimierza/Żeromskiego też musi odpowiadać normom drogi powiatowej a jednak jak pamiętamy TIR się na nim powiesił. :)
Mr.0, Kononowicz nie reformowalny? Skąd masz pewność że to Twoja racja jest ta bardziej właściwa? Może to Ty jesteś nie reformowalny? Nie czytasz uważnie "wypocin", od początku pisze o konieczności budowy obwodnicy, tylko jestem realistą i wiem ze to szybko nie będzie, a ruch w centrum będzie się zwiększał z roku na rok. Propozycje? Jakie propozycje? Narazie słysze tylko populistyczne pokrzykiwania sprowadzajace się w ogólności do "nic nie ruszać", ew. zmienić parę znaków.
Kononowicz dżentelmenem? Oczywiście. Wygodnie być kobietą, można wylewać pomyje wiadrami na wszystkich oponentów. Można wyzywać ludzi od wsioków, można insynuować że "płaci im burmistrz" etc etc. Ale "niedaj Bóg" napisać złe słowo i obrazić majestat. Czasami język Greta J. wprawia mnie w zadumę. Szczerze zastanawiam się czy to kobieta czy pseudonim artystyczny.
Przepraszać nie będę bo i nie mam za co. Prawda poprostu czasami boli:
Greta dla własnych celów, świadomie lub nie, rozmija się z prawdą. Lekko przymanipulowane fakty są idealną pożywką dla mniej zainteresowanych tematem.
- Greta roztacza przed nami apokaliptyczną wizję pędzących bez hamowania ciężąrówek przez centrum miasta. Jakież to medialne, taka demoniczna ciężarówka? Tylko gdy zaczynamy "jechać" od świateł po mleczarnie okazuje się że osobowym się nie bardzo da rozpędzić, bo wąsko, kręto i korki.
- Greta zna mentalność kierowców, oszczędzą każdy grosz, pojadą w samo centrum i po zakazach byle zaoszczędzić paliwo. Cool, paskudny kierowca ciężarówki, też medialne! Wie jak jeździć ciężarówką, wie bo ma w rodzinie wielu "ciężarowców". W tej sytuacji, skoro to tacy zapatrzeni w materialny zysk ludzie... Grecie gratulujemy rodziny.
- Greta zna alternatywną drogę. Można ominąć Myślenice! Można, przez inne miasteczko - Sułkowice. Nie ważne że tam wąsko, nie ważne że od strony Sułkowic tonaż na mostkach. Jest alternatywa i to jest medialne. O szczegóły nie pytajcie... Chcesz mieć czytelniku swoje zdanie? Przejedź się przez Rudnik i Sułkowice do Myślenic - właśnie tak zrobiłem z czystej ciekawości - tylko zwróć uwagę na to na co musi zwrócić uwagę kierowca ciężarówki, podjazdy, wąskie łuki i skrzyżowania oraz tonaż mostków - do Jasienicy od Sułkowic dużym NIE WJEDZIESZ, 5 mostków, każdy 15t! Greta ma kolejną alternatywę, przez ul. Sportową. To że w okolicach Suchej Góry jest bez przesady prawie jak pod Borzęte (tylko krócej), to że tam szkoła równie wąsko i mostek 15t, nie ważne... O tym że już 2x dalej to nawet Greta wie.
- Greta nie chce znać liczb bo psu na budę się zdają. Może warto jednak poznać skalę problemu, stosunek samochodów osobowych do cieżarowych? Gdyby jednak się okazało że odsetek jest relatywnie niski to co wtedy z naszą dyskusją?
I za co mam przepraszać? Za obnażenia nieścisłości w wypowiedziach?
Łatwo jest pokrzykiwać slogany, gorzej gdy się nad czymś spokojnie i chłodno zastanowimy. Ścierają się tu różne racje, rozumiem stanowisko mieszkańców, ale nie zapominajmy że powiat myślenicki ma ok. 116 tyś osób i ich racje też się liczą. Chce zobaczyć te (psu na bude) liczby, chce zobaczyć by wiedzieć czy te demoniczne ciężarówki stanowią 50%, 5% czy 0.5% Ponadto dla mnie oczywistym jest że nowo projektowane skrzyżowanie (w tym przypadku rondo) musi przyjąć samochody "długie" choćby tylko i wyłącznie ze względu na autobusy PKS czy inne jeżdżace np. na basen. To że rondo przy Żeromskiego jest mniejsze, też jest oczywiste, bo z tamtąd do kąd? W Reja? W przesmyk przy Cegielni? Czy pod SP2? Dla tych tras ISTNIEJĄ alternatywy! A to że się TIR powiesił to błąd kierowcy, a ile takich błędów popełniają osobówki... tylko że to już mniej efektowne :(
Ktoś tu poruszył sprawę ciągu pieszego, wróce do tego jeszcze raz. Proponowana przez Was zmiana organizacji ruchu nie wpłynie na szerokość chodników a gdyby nawet nieznacza przebudowa mostka zawęzi szerokosć jezdni utrudniając manewrowania np autobusom. Polecam sprawdzić jak szerokie są chodniki koło strażnicy i przy Nepomucenie. Zostawmy więc to wszystko tak jak jest, niech dalej autobusy ocierają nam się o wózki z dziećmi.
Kononowicz nie jest "niereformowalny", kononowicz jest realistą i jest w stanie sobie wyobrazić że nim powstanie obwodnica, centrum pozostawione bez zmian zostanie zupełnie sparaliżowane. Zabytkowy charekter miasta? Ktoś tu słusznie zauważył że tam już prawie wszystko jest nowe. Zabytkowy charakter? W smrodzie spalin stojących w korku samochodów? Kononowicz apeluje, róbice ten plebiscyt czy referendum, niech wypowie się nie 170 tylko np 17 tyś ludzi...
"moim zdaniem" i bardzo słusznie! Tylko jak ciężarówka się zawiesi, albo zawadzi o dom, to news na pierwszą stronę gazet i święte oburzenie! Tak, błędy kierowcy, nie broni ich! Ale jak osobowym przecinając chodnik zawiśnie nad Bysinką (ile to już? 3? 4?) jak przez mur wiedzie do mleczarni, czy permanentnie tłuczą ogrodzenie przy LO, to wina organizacji ruchu...
kononowicz, nie opowiadaj BZDUR, że droga przez Sułkowice jest równie niebezpieczna jak przez Myślenice. Gdzie ty tam naliczyłeś 5 mostków 15tonowych ?!
A poza tym - to, że nie maja którędy jeździć TIRY to nie znaczy, że mogą ŁAMAĆ przepisy, prawo jest po to aby go WSZYSCY przestrzegali od kierowców samochodów osobowych kierowanych przez amatorów po ZAWODOWYCH kierujących łamańcami.
Poza tym - co innego jest autobus a co innego patelnia, chyba potrafisz rozróżnić ?
Autobus radzi sobie na tym skrzyżowaniu pod strażnicą, a tir paraliżuje ruch we wszystkie strony.
Co on tam robi ? Gdzie jest Policja ?! Ma klapy na oczach bo musiałaby sponsora ukarać ?
Gdzieś Ty te 5 mostków od Sułkowic do Jasienicy naliczył? Chyba tam i z powrotem. I to ze dwa razy.
Liczby psu na budę bo szanowne ZDP to wysoce niekompetentne towarzystwo, więc te dane przydadzą się im tyle co elektrokardiogram kowalowi.
Zamiast wracać wciąż do tematu objazdu przez drogę wojewódzką (podałam jako możliwy przykład)i kłamać że na Sportowej jest wąsko (6 m) powiedz wprost:
czy nadal jesteś za tym by olać mieszkańców Górnego i Bysiny?
Może to dobry pomysł bo mógłbyś się od nich dowiedzieć jak co rano o 4 budzą ich tłukące się ciężarówy i jak do snu kołysze ich ten sam dźwięk.
Skoro podejrzewasz, że faktyczna ilość samochodów ciężarowych jest znikoma to może zróbmy małe, zgrabne rondo, ot takie jak koło Cegielni. Sporadyczny ciężarowiec powoli się wyrobi, autobus też.
Mogę nawet być za. Z ciekawości jak zareaguje lobby betonowo-kamieniowe.
I na koniec. Skoro wszystko jest tam nowe (a kolega pisał, że po prawej stronie:)), skoro zabytkowy charakter nie liczy się ze względu na zawartośc spalin w powietrzu to może najwyższy czas (i byłoby najprościej) zburzyć tą dziadowską strażnicę oraz kilka budynków za nią a potem pociągnąć drugą jezdnię aż do Sredniawskiego?
Czemu sam manipulujesz sugerując ,że alterantywą "niebudowania ronda" jest pozostawienie wszystkiego tak jak było, z wąskimi chodnikami koło Nepomucena gdzie (UWAGA: APOKALIPTYCZNA WIZJA ALA KONONOWICZ!!!) "autobusy ocierają się nam o wózki z dziećmi"?
A miałeś facet przeprosić za "bredzenie" a nie za obnażenie nieścisłości w wypowiedziach.
Jesteś jednak demagog i manipulator tyle, że dość niskiego lotu.
"decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Starosta Myślenicki
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Myślenicach"
No comments !
A dlaczego nikt nie zapytał Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie ?
Bądź co bądź tam 2 zabytki w bezpośredniej bliskości jezdni będą....
Decyzję środowiskową wydaje się w oparciu o inne przepisy. Konserwator też pewnie będzie się wypowiadać ale na innym etapie. Szczerze mówiąc w nim cała nadzieja.
To jeszcze z innej beczki...
Zainteresowany przedsiebiorca może wystąpić o zezwolenie na przejazd pomimo przekroczonego tonażu. Sugerując sie waszymi opiniami sądzę, że nie będą mieli z tym problemu.
Malutkie rondo zostanie szybko zniszczone przez pojazdy posiadające zezwolwnie na przejazd tą drogą (np. dojazd do tartaku przy granicy z Myślenicami)więc zupełnie legalnie zdewastują centrum miasta.
Kierowania ruchu tirów przez ul. Szkolną w Sułkowicach to abstrakcja. Taka sama jednak jak pozostawienie go w centrum Myślenic.
Kononowicz
Jeśli wiesz to czy mógłbys podać jak długo dyrektor Grabowski jest dyrektorem ZDP i co przez ten okres czasu zrobił, żeby powstała droga zachodnia?
Na jakim etapie byłaby jej budowa gdyby Pan dyrektor pracował nad nią wcześniej zamiast "studiować" w Austrii godpodarkę odpadami?
Jak myślisz ile może potrwać taka budowa ronda z dwoma mostami i wszystkimi komplikacjami, o których Pan Dyrektor sam wspomniał w wypowiedzi dla Dziennika Polskiego:
"Jak słyszymy od dyrektora ZDP, termin ten był niemal z góry skazany na niepowodzenie, gdyż wiadomo było, że przygotowanie tej dokumentacji jest zadaniem - jak się wyraził - karkołomnym, m.in. dlatego, że teren objęty jest ochroną konserwatorską oraz krzyżują się tam niemal wszystkie możliwe sieci. "
Jak wtedy będzie wyglądał ruch przez centrum Myslenic?
Którędy pojadą tiry na Bysinę w czasie budowy tego ronda? Przez Szkolną?
O ile dłuższy będzie proces budowania ze drogi od budowy ronda uwzględniając przy budowie drogi zgromadzeni grutów i inne trudności?
droga zachodnia rozwiązałaby problem, zredukowałaby natężenie ruchu o co najmniej 20%-30%, rondo w tym miejscu to nieporozumienie, raz że w tym miejscu nie pasuje, dwa że nie ma na nie miejsca, trzy te zabytki, jest to ścisłe centrum dlatego powinno się wprowadzać jak najwięcej ulic jednokierunkowych, ja mówię pas
[quote=cyrk]
Kononowicz
Jak wtedy będzie wyglądał ruch przez centrum Myslenic?
Którędy pojadą tiry na Bysinę w czasie budowy tego ronda? Przez Szkolną?
O ile dłuższy będzie proces budowania ze drogi od budowy ronda uwzględniając przy budowie drogi zgromadzeni grutów i inne trudności?
[/quote]
Myślę, że zabrakło tu podstawowego pytania - wobec takiego finału "przetargu" na zimowe odśnieżanie - ZA CO POWIAT ZAMIERZA WYBUDOWAĆ to rondo ?
Ile piejąszków za pomocą Sz.P. G.J. pójdzie w plecy Starostwo ?
A w międzyczasie pozostałe ulice i drogi powiatowe zamienią się w kocie łby, już teraz Słowackiego od "Agawy" do Strażnicy jedzie się jak na OS-ie...
Zgodność w Radzie Powiatu
29.09.2009.
Sesja Rady Powiatu, która odbyła się 25 września br. pod przewodnictwem Henryka Migacza przebiegła w zgodnej atmosferze, po merytorycznych dyskusjach we wszystkich komisjach; wszystkie uchwały przegłosowano praktycznie jednomyślnie.
(...)
Radni dyskutowali także na temat bezpieczeństwa na skrzyżowaniu ulic Jagiellońskiej i Piłsudskiego w Myślenicach, nt. projektu budowy ronda przy strażnicy w Śródmieściu i tzw. obejścia zachodniego. "
[quote]No Greta to teraz pojechałaś po bandzie. Mostek pod strażnicą prędzej czy puźniej i tak pójdzie do remontu. Prawy brzeg Bysinki od strażnicy w dół to same nowe rzeczy. Dobudowanie kolejnego mostku nie zmieni charakterystyki tego miejsca. Natomiast sama organizacja ruchu (tradycyjne skrzyżowanie, ruch okręzny)nie jest objęty ochroną prawną przez konserwatora. Przy odpowiednim projekcie to miejsce nic nie straci ze swego charakteru.[/quote]
Pozwolę się nie zgodzić. Zbudować trzeba nie jeden ale DWA dodatkowe obiekty mostowe, w zupełnie innym miejscu. Istniejący prawdopodobnie rozebrać. Polecam zapoznanie się z wstępną koncepcją. To miejsce będzie wyglądać zupełnie inaczej. Skrzyżowanie będzie ruchliwe a dzięki układowi dojazdów do niego samochody będą mogły się po nim poruszać dość szybko - stąd niebezpieczeństwo dla pieszych. Układ taki wymuszony jest przez dostosowanie geometrii skrzyżowania do ruchu pojazdów ciężarowych typu ciągnik + naczepa.
To jest głównym powodem mojego wzburzenia. ZDP robi rondo dla TIRów.
Otóż właśnie ta dyskusja o czymś czego NIE WSZYSCY widzieli jest pozbawiona sensu, a tym bardziej bulwersujące jest to, że głosują w ankiecie ludzie, którzy nawet szkicu nie widzieli.
Jeśli w zupełnie innym miejcu, to mam nadzieję, że nie w Rynku.
Skrzyżowanie tak czy owak jest ruchliwe. Wielkość skrzyżowania musi odpowiadać pewnym normom (droga powiatowa). Nieraz długa solówka czy autobus będą miały dużo trudniej niż "patelnia".
[quote]Skrzyżowanie tak czy owak jest ruchliwe. Wielkość skrzyżowania musi odpowiadać pewnym normom (droga powiatowa). Nieraz długa solówka czy autobus będą miały dużo trudniej niż "patelnia".[/quote]
Rondo przy Reja/Kazimierza/Żeromskiego też musi odpowiadać normom drogi powiatowej a jednak jak pamiętamy TIR się na nim powiesił. :)
Autor ankiety powinien zadać sobie choć odrobinę trudu i wkleić szkic proponowanego ronda, inaczej - głosowanie nie ma sensu.
To trochę tak jakby pytał ludzi o smak czekolady przez szybę lizanej...
Po pierwsze rondo było fatalnie odśnieżone, po drugie nie każdy kierowca zawróci nawet na "lotnisku"
Mr.0, Kononowicz nie reformowalny? Skąd masz pewność że to Twoja racja jest ta bardziej właściwa? Może to Ty jesteś nie reformowalny? Nie czytasz uważnie "wypocin", od początku pisze o konieczności budowy obwodnicy, tylko jestem realistą i wiem ze to szybko nie będzie, a ruch w centrum będzie się zwiększał z roku na rok. Propozycje? Jakie propozycje? Narazie słysze tylko populistyczne pokrzykiwania sprowadzajace się w ogólności do "nic nie ruszać", ew. zmienić parę znaków.
Kononowicz dżentelmenem? Oczywiście. Wygodnie być kobietą, można wylewać pomyje wiadrami na wszystkich oponentów. Można wyzywać ludzi od wsioków, można insynuować że "płaci im burmistrz" etc etc. Ale "niedaj Bóg" napisać złe słowo i obrazić majestat. Czasami język Greta J. wprawia mnie w zadumę. Szczerze zastanawiam się czy to kobieta czy pseudonim artystyczny.
Przepraszać nie będę bo i nie mam za co. Prawda poprostu czasami boli:
Greta dla własnych celów, świadomie lub nie, rozmija się z prawdą. Lekko przymanipulowane fakty są idealną pożywką dla mniej zainteresowanych tematem.
- Greta roztacza przed nami apokaliptyczną wizję pędzących bez hamowania ciężąrówek przez centrum miasta. Jakież to medialne, taka demoniczna ciężarówka? Tylko gdy zaczynamy "jechać" od świateł po mleczarnie okazuje się że osobowym się nie bardzo da rozpędzić, bo wąsko, kręto i korki.
- Greta zna mentalność kierowców, oszczędzą każdy grosz, pojadą w samo centrum i po zakazach byle zaoszczędzić paliwo. Cool, paskudny kierowca ciężarówki, też medialne! Wie jak jeździć ciężarówką, wie bo ma w rodzinie wielu "ciężarowców". W tej sytuacji, skoro to tacy zapatrzeni w materialny zysk ludzie... Grecie gratulujemy rodziny.
- Greta zna alternatywną drogę. Można ominąć Myślenice! Można, przez inne miasteczko - Sułkowice. Nie ważne że tam wąsko, nie ważne że od strony Sułkowic tonaż na mostkach. Jest alternatywa i to jest medialne. O szczegóły nie pytajcie... Chcesz mieć czytelniku swoje zdanie? Przejedź się przez Rudnik i Sułkowice do Myślenic - właśnie tak zrobiłem z czystej ciekawości - tylko zwróć uwagę na to na co musi zwrócić uwagę kierowca ciężarówki, podjazdy, wąskie łuki i skrzyżowania oraz tonaż mostków - do Jasienicy od Sułkowic dużym NIE WJEDZIESZ, 5 mostków, każdy 15t! Greta ma kolejną alternatywę, przez ul. Sportową. To że w okolicach Suchej Góry jest bez przesady prawie jak pod Borzęte (tylko krócej), to że tam szkoła równie wąsko i mostek 15t, nie ważne... O tym że już 2x dalej to nawet Greta wie.
- Greta nie chce znać liczb bo psu na budę się zdają. Może warto jednak poznać skalę problemu, stosunek samochodów osobowych do cieżarowych? Gdyby jednak się okazało że odsetek jest relatywnie niski to co wtedy z naszą dyskusją?
I za co mam przepraszać? Za obnażenia nieścisłości w wypowiedziach?
Łatwo jest pokrzykiwać slogany, gorzej gdy się nad czymś spokojnie i chłodno zastanowimy. Ścierają się tu różne racje, rozumiem stanowisko mieszkańców, ale nie zapominajmy że powiat myślenicki ma ok. 116 tyś osób i ich racje też się liczą. Chce zobaczyć te (psu na bude) liczby, chce zobaczyć by wiedzieć czy te demoniczne ciężarówki stanowią 50%, 5% czy 0.5% Ponadto dla mnie oczywistym jest że nowo projektowane skrzyżowanie (w tym przypadku rondo) musi przyjąć samochody "długie" choćby tylko i wyłącznie ze względu na autobusy PKS czy inne jeżdżace np. na basen. To że rondo przy Żeromskiego jest mniejsze, też jest oczywiste, bo z tamtąd do kąd? W Reja? W przesmyk przy Cegielni? Czy pod SP2? Dla tych tras ISTNIEJĄ alternatywy! A to że się TIR powiesił to błąd kierowcy, a ile takich błędów popełniają osobówki... tylko że to już mniej efektowne :(
Ktoś tu poruszył sprawę ciągu pieszego, wróce do tego jeszcze raz. Proponowana przez Was zmiana organizacji ruchu nie wpłynie na szerokość chodników a gdyby nawet nieznacza przebudowa mostka zawęzi szerokosć jezdni utrudniając manewrowania np autobusom. Polecam sprawdzić jak szerokie są chodniki koło strażnicy i przy Nepomucenie. Zostawmy więc to wszystko tak jak jest, niech dalej autobusy ocierają nam się o wózki z dziećmi.
Kononowicz nie jest "niereformowalny", kononowicz jest realistą i jest w stanie sobie wyobrazić że nim powstanie obwodnica, centrum pozostawione bez zmian zostanie zupełnie sparaliżowane. Zabytkowy charekter miasta? Ktoś tu słusznie zauważył że tam już prawie wszystko jest nowe. Zabytkowy charakter? W smrodzie spalin stojących w korku samochodów? Kononowicz apeluje, róbice ten plebiscyt czy referendum, niech wypowie się nie 170 tylko np 17 tyś ludzi...
Pzdr.
Po trzecie - rondo zbudowane po to aby przez niego takie pojazdy NIE przejeżdżały.
Dlaczego ? Bo pod nosem Starostwa !
Pod strażnicą ? Czemu nie !
"moim zdaniem" i bardzo słusznie! Tylko jak ciężarówka się zawiesi, albo zawadzi o dom, to news na pierwszą stronę gazet i święte oburzenie! Tak, błędy kierowcy, nie broni ich! Ale jak osobowym przecinając chodnik zawiśnie nad Bysinką (ile to już? 3? 4?) jak przez mur wiedzie do mleczarni, czy permanentnie tłuczą ogrodzenie przy LO, to wina organizacji ruchu...
Szerokości
choć mam odmienną koncepcję rozładowania korków pod strażnicą od Kononowicza to w wielu sprawach przyznam mu rację.
kononowicz, nie opowiadaj BZDUR, że droga przez Sułkowice jest równie niebezpieczna jak przez Myślenice. Gdzie ty tam naliczyłeś 5 mostków 15tonowych ?!
A poza tym - to, że nie maja którędy jeździć TIRY to nie znaczy, że mogą ŁAMAĆ przepisy, prawo jest po to aby go WSZYSCY przestrzegali od kierowców samochodów osobowych kierowanych przez amatorów po ZAWODOWYCH kierujących łamańcami.
Poza tym - co innego jest autobus a co innego patelnia, chyba potrafisz rozróżnić ?
Autobus radzi sobie na tym skrzyżowaniu pod strażnicą, a tir paraliżuje ruch we wszystkie strony.
Co on tam robi ? Gdzie jest Policja ?! Ma klapy na oczach bo musiałaby sponsora ukarać ?
Gdzieś Ty te 5 mostków od Sułkowic do Jasienicy naliczył? Chyba tam i z powrotem. I to ze dwa razy.
Liczby psu na budę bo szanowne ZDP to wysoce niekompetentne towarzystwo, więc te dane przydadzą się im tyle co elektrokardiogram kowalowi.
Zamiast wracać wciąż do tematu objazdu przez drogę wojewódzką (podałam jako możliwy przykład)i kłamać że na Sportowej jest wąsko (6 m) powiedz wprost:
czy nadal jesteś za tym by olać mieszkańców Górnego i Bysiny?
Może to dobry pomysł bo mógłbyś się od nich dowiedzieć jak co rano o 4 budzą ich tłukące się ciężarówy i jak do snu kołysze ich ten sam dźwięk.
To inaczej.
Skoro podejrzewasz, że faktyczna ilość samochodów ciężarowych jest znikoma to może zróbmy małe, zgrabne rondo, ot takie jak koło Cegielni. Sporadyczny ciężarowiec powoli się wyrobi, autobus też.
Mogę nawet być za. Z ciekawości jak zareaguje lobby betonowo-kamieniowe.
:)
I na koniec. Skoro wszystko jest tam nowe (a kolega pisał, że po prawej stronie:)), skoro zabytkowy charakter nie liczy się ze względu na zawartośc spalin w powietrzu to może najwyższy czas (i byłoby najprościej) zburzyć tą dziadowską strażnicę oraz kilka budynków za nią a potem pociągnąć drugą jezdnię aż do Sredniawskiego?
Czemu sam manipulujesz sugerując ,że alterantywą "niebudowania ronda" jest pozostawienie wszystkiego tak jak było, z wąskimi chodnikami koło Nepomucena gdzie (UWAGA: APOKALIPTYCZNA WIZJA ALA KONONOWICZ!!!) "autobusy ocierają się nam o wózki z dziećmi"?
A miałeś facet przeprosić za "bredzenie" a nie za obnażenie nieścisłości w wypowiedziach.
Jesteś jednak demagog i manipulator tyle, że dość niskiego lotu.
Jest !
http://tiny.pl/hqfgz
Greto, "szkoda głową w mur tłuc"..., resztę niech sobie kononowicz dośpiewa.
"decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Starosta Myślenicki
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Myślenicach"
No comments !
A dlaczego nikt nie zapytał Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie ?
Bądź co bądź tam 2 zabytki w bezpośredniej bliskości jezdni będą....
Decyzję środowiskową wydaje się w oparciu o inne przepisy. Konserwator też pewnie będzie się wypowiadać ale na innym etapie. Szczerze mówiąc w nim cała nadzieja.
To jeszcze z innej beczki...
Zainteresowany przedsiebiorca może wystąpić o zezwolenie na przejazd pomimo przekroczonego tonażu. Sugerując sie waszymi opiniami sądzę, że nie będą mieli z tym problemu.
Malutkie rondo zostanie szybko zniszczone przez pojazdy posiadające zezwolwnie na przejazd tą drogą (np. dojazd do tartaku przy granicy z Myślenicami)więc zupełnie legalnie zdewastują centrum miasta.
moim zdaniem, poczytaj sobie prawo o ruchu drogowym a potem pisz takie bzdury :P
A z innej jeszcze beczki - jeśli mostek ma określoną nośność to czy zezwolenie na przejazd (jakąkolwiek drogą "załatwione") ją podniesie ?!
P.o R.D. Art.64.1 zapraszam do lektury
Kierowania ruchu tirów przez ul. Szkolną w Sułkowicach to abstrakcja. Taka sama jednak jak pozostawienie go w centrum Myślenic.
Kononowicz
Jeśli wiesz to czy mógłbys podać jak długo dyrektor Grabowski jest dyrektorem ZDP i co przez ten okres czasu zrobił, żeby powstała droga zachodnia?
Na jakim etapie byłaby jej budowa gdyby Pan dyrektor pracował nad nią wcześniej zamiast "studiować" w Austrii godpodarkę odpadami?
Jak myślisz ile może potrwać taka budowa ronda z dwoma mostami i wszystkimi komplikacjami, o których Pan Dyrektor sam wspomniał w wypowiedzi dla Dziennika Polskiego:
"Jak słyszymy od dyrektora ZDP, termin ten był niemal z góry skazany na niepowodzenie, gdyż wiadomo było, że przygotowanie tej dokumentacji jest zadaniem - jak się wyraził - karkołomnym, m.in. dlatego, że teren objęty jest ochroną konserwatorską oraz krzyżują się tam niemal wszystkie możliwe sieci. "
Jak wtedy będzie wyglądał ruch przez centrum Myslenic?
Którędy pojadą tiry na Bysinę w czasie budowy tego ronda? Przez Szkolną?
O ile dłuższy będzie proces budowania ze drogi od budowy ronda uwzględniając przy budowie drogi zgromadzeni grutów i inne trudności?
Chodziło mi o ulicę Sportową, nie Szkolną. Przepraszam.
droga zachodnia rozwiązałaby problem, zredukowałaby natężenie ruchu o co najmniej 20%-30%, rondo w tym miejscu to nieporozumienie, raz że w tym miejscu nie pasuje, dwa że nie ma na nie miejsca, trzy te zabytki, jest to ścisłe centrum dlatego powinno się wprowadzać jak najwięcej ulic jednokierunkowych, ja mówię pas
[quote=cyrk]
Kononowicz
Jak wtedy będzie wyglądał ruch przez centrum Myslenic?
Którędy pojadą tiry na Bysinę w czasie budowy tego ronda? Przez Szkolną?
O ile dłuższy będzie proces budowania ze drogi od budowy ronda uwzględniając przy budowie drogi zgromadzeni grutów i inne trudności?
[/quote]
Myślę, że zabrakło tu podstawowego pytania - wobec takiego finału "przetargu" na zimowe odśnieżanie - ZA CO POWIAT ZAMIERZA WYBUDOWAĆ to rondo ?
Ile piejąszków za pomocą Sz.P. G.J. pójdzie w plecy Starostwo ?
A w międzyczasie pozostałe ulice i drogi powiatowe zamienią się w kocie łby, już teraz Słowackiego od "Agawy" do Strażnicy jedzie się jak na OS-ie...
http://www.myslenicki.pl/pl/content/view/1573/45/
Zgodność w Radzie Powiatu
29.09.2009.
Sesja Rady Powiatu, która odbyła się 25 września br. pod przewodnictwem Henryka Migacza przebiegła w zgodnej atmosferze, po merytorycznych dyskusjach we wszystkich komisjach; wszystkie uchwały przegłosowano praktycznie jednomyślnie.
(...)
Radni dyskutowali także na temat bezpieczeństwa na skrzyżowaniu ulic Jagiellońskiej i Piłsudskiego w Myślenicach, nt. projektu budowy ronda przy strażnicy w Śródmieściu i tzw. obejścia zachodniego. "
Czyżby czytali forum?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!