dyzma, widzisz ile pieniędzy kosztuje utrzymanie dróg i w jakim są stanie ?!
Czy nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na poprawę - porządny remont dróg i ulic na terenie miasta i okolic niż na nikomu niepotrzebną budowę ronda, które de-facto już jest i tylko trzeba go wykorzystać tak jak pod Carrefourem ?
Tak jak pisze "powaga", parę znaków, policjant przez parę dni (dla "wdrożenia zmian") i ruch się sam rozładowuje
Popieram. Warto choćby spróbować wdrożyć proponowaną zmianę organizacji ruchu i zrobić analizę jakie odniosła zmiany, a później podejmować decyzje, za którymi pójdą jakby nie patrzeć duuuże pieniądze
Popieram taką koncepcje od dawna. Wykorzystać mosty tak jak pod Carrefourem.
Dodam najpierw droga zachodnia, by usunąć "patelnie" z miasta.
Jak oba zrealizowane projekty nie poprawią komunikacji wrócić do koncepcji ronda.
Powiedzcie mi czy poprawi to przejazd przed strażnicą w stronę Bysiny. Ja to na to zwracam uwagę codziennie. Problem promienia skrętu nie tylko dla ciężarówek ale i dla osobowych . Ciężarówka zajmuje dwa pasy ,a osobowy do samej lini środkowej.
[quote]Problem promienia skrętu nie tylko dla ciężarówek ale i dla osobowych . Ciężarówka zajmuje dwa pasy ,a osobowy do samej lini środkowej. [/quote]
Dla osobówki ([u]KAŻDEJ[/u]) to żaden problem, a i dla ciężarówki również (poza Tirami i wannami !).
Ograniczenia w tonażu nie dopuszczają do przejazdu tym ostatnim pod strażnicą !
,,Dyzma" są jakieś priorytety i w Myślenicach od dawna borykamy się ze wzrostem poj członowych jest ku temu sprzeciw społeczny, popierając budowę mostów 30t wzmacniasz na długie lata ten ruch.Są dwa pomysły 1-pozostawienia ruchu poj członowych przez miasto(budowa ronda z mostami30t) 2-wyprowadzenie tego ruchu poza obszar zabudowy(droga zach)jak myślisz w perspektywie 30lat lub 50lat który pomysł jest poroniony.Jeśli chodzi o kierowców tych pojazdów i ich predyspozycje techniczne to to skrzyżowanie nie jest największym zmartwieniem dajemy sobie radę,bardziej obawiam się małych mieszkańców że z posesji wejdą wprost pod koła i 40/h nie pomoże. Ja też czasami śmigam takim sprzętem przez Myślenice i droga zachodnia to jest jedyne mądre rozwiązanie dla tego miasta-pozdrawiam przemyśl to ,,dyzma"
GM 1kwiecien 2010 (sesja rady)donosi,,Przy okazji poruszono sprawę budowy ronda koło strażnicy śródmiejskiej. W tej sprawie, w punkcie obrad dotyczącym wolnych wniosków,zdecydowano większością głosów o wspieraniu tej inwestycji"
Dla mnie jest oczywistym że Rada Miejska obrała kierunek na pozostawienie ruchu poj członowych przez centrum MYŚLENIC JEST TO BARDZO ZŁY KIERUNEK DZIAŁANIA -ŻEGNAJ DROGO ZACHODNIA
Tak sobie czytam i czytam i zastanawiam się komu i dlaczego zależy na tych udogodnieniach dla ciężarówek w samym centrum miasta ?
Dla kilku firm, które zatrudniają tak naprawdę garstkę ludzi nasze władze są gotowe wydać 8-10 mln złotych ? To przecież nie mieści się w żadnej głowie !
Bo jeśli chodzi o rozładowanie powstających korków pod PZU to jest - jak słusznie przedmówcy zauważyli - rozwiązanie (ruch jednokierunkowy w stronę starego Galalitu) zupełnie tanie i do wdrożenie niemal od zaraz.
Czy ktoś postawił sobie za cel wybudowanie tego ronda i myśli, że stanie jego pomnik obok Nepomucena ?! A może związana z "Myślenicami" firma jeszcze niedostatecznie zarobiła (wyssała nasze podatki z urzędów) i lobbuje ?
Obserwator-Te pytania pozostaną bez odpowiedzi, tak jak nikt nie chce jasno przedstawić okoliczności powstania we wsi Bysina kamieniołomu.Budowa mostów 30t na tej drodze to konsekwencja wcześniejszej decyzji o otwarciu kamieniołomu, ściele się mosty 30t pod kamieniołom za naszą kase.Kto stoi za tą sprawą UMIG czy Starostwo? Myślę że jedni i drudzy, tak naprawdę to powstaną trzy mosty 2 w Myślenicach 1 we wsi Bysina fundowany przez starostwo i program ,,schetynówki"no i droga będzie otwarta dla ładowanych poj członowych przez centrum Myślenic.Wrócę jeszcze do sprawy kamieniołomu, p burmistrz twierdzi że wydał opinie negatywną dla tej inwestycji pomimo to decyzja w starostwie była wydana pozytywna?!!św pamięci starosta Chorobik twierdził że jego urzędnik musiał wydać pozwolenie gdyż nie było podstaw do odmowy,Czy UMiG odwołał się w terminie ustawowym?!! bo ponoć się odwołał- czy to przypadek że sprawy wzięły taki obrót? Czy ktoś może to sprawdzić, są to sprawy ważne i bezpośrednio związane z budową ronda mostów i traktowania łagodnie zagrożeń płynących z funkcjonowania tego kamieniołomu. Dodam że otwarto go na 25 lat.Zachęcam p Półtoraka do opisania tej sprawy na łamach Dz pl
Przebudowuje się wjazd w osiedle I, czy nie warto było choć trochę pomyśleć i zrobić rondo k/mleczarni ?
Tyyyyyyyyyyyle tam jest miejsca a korki są od Kniaziewicza w dół nie do określenia.
Widać już zarys jakże wąskiej jedni co poddaje w wątpliwość czy tam przypadkiem nie będzie ruchu jednokierunkowego. No ale chodniki po obu stronach są to znaczy, że ludzie mają PRZEDAĆ auta i dyndać na butach !
Ani nawet nie spróbowali innego rozwiązania, łatwo im się rozporządza pieniędzmi podatników, którzy niekoniecznie są zwolennikami tego rozwiązania.
No ale jeden Starosta (ś.p.) ma już swoje rondo, Tomal chce mieć jeszcze "za życia", ale czy zdąży ?
może by tak wielopoziomowe zrobić zawsze to nowy projekt z "zaprzyjaźnionym" biurze projektowym i nowo wydana kasa (film MIŚ i procent od kwoty)
Zgodnie z protestami mieszkańców wyda się ich kasę.
inwestycja bardzo pilna (to rondo) i najitoniejsze DROGA!!!!!!! ( z możliwością wystąpienia komplikacji może być jeszcze droźej) jeszcze raz GRATULACJE dla decydentów.
21,09,2009 cytat:
propozycje, proszę bardzo:
-wprowadzić ruch jednokierunkowy na mostku koło strażnicy w stronę ul. Niepodległości
-na kolejnym mostku na ul. Mickiewicza zrobić to samo tylko w przeciwnym kierunku
-wprowadzić pierwszeństwo w ciągu ulic 3-go Maja Słowackiego
-z ul. Niepodległości dopuścić tylko skręt w prawo
to powinno wystarczyć żeby ruch odbywał się w tym miejscu płynniej.
Poza tym można zmienić kierunek ul.Jordana pomiędzy ulicami Słowackiego i Reja na przeciwny co dodatkowo rozładuje korek na Reja (brak lewoskręyu) i "wyprostować" pierwszeństwo między Jordana i Dąbrowskiego zachęcając kierowców do objeżdżania rynku górą i ul. Kniaźiewicza
Pozwolenie na budowę ronda przy strażnicy śródmieście które to wykluczało stworzenie ścieżek rowerowych w Myślenicach zostało uchylone. Może teraz władza zrozumie że tranzytowy ruch poj trzeba wyprowadzić poza miasto na drogę zachodnią, a pieniądze zarezerwowane na rondo powinny być skierowane na budowę drogi zachodniej. I to jest właściwa droga działania panowie!!!
Znając jednak naszych ,,panów" to i tak będą oni dążyć by wydać pieniądze zarezerwowane do wydania!- rzekomo na słuszny cel wbrew oczekiwaniom społecznym. A tak na marginesie to kasa jest już wydana za bzdurny projekt kto wie ile?
dyzma, widzisz ile pieniędzy kosztuje utrzymanie dróg i w jakim są stanie ?!
Czy nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na poprawę - porządny remont dróg i ulic na terenie miasta i okolic niż na nikomu niepotrzebną budowę ronda, które de-facto już jest i tylko trzeba go wykorzystać tak jak pod Carrefourem ?
Tak jak pisze "powaga", parę znaków, policjant przez parę dni (dla "wdrożenia zmian") i ruch się sam rozładowuje
Popieram. Warto choćby spróbować wdrożyć proponowaną zmianę organizacji ruchu i zrobić analizę jakie odniosła zmiany, a później podejmować decyzje, za którymi pójdą jakby nie patrzeć duuuże pieniądze
Popieram taką koncepcje od dawna. Wykorzystać mosty tak jak pod Carrefourem.
Dodam najpierw droga zachodnia, by usunąć "patelnie" z miasta.
Jak oba zrealizowane projekty nie poprawią komunikacji wrócić do koncepcji ronda.
Powiedzcie mi czy poprawi to przejazd przed strażnicą w stronę Bysiny. Ja to na to zwracam uwagę codziennie. Problem promienia skrętu nie tylko dla ciężarówek ale i dla osobowych . Ciężarówka zajmuje dwa pasy ,a osobowy do samej lini środkowej.
[quote]Problem promienia skrętu nie tylko dla ciężarówek ale i dla osobowych . Ciężarówka zajmuje dwa pasy ,a osobowy do samej lini środkowej. [/quote]
Dla osobówki ([u]KAŻDEJ[/u]) to żaden problem, a i dla ciężarówki również (poza Tirami i wannami !).
Ograniczenia w tonażu nie dopuszczają do przejazdu tym ostatnim pod strażnicą !
,,Dyzma" są jakieś priorytety i w Myślenicach od dawna borykamy się ze wzrostem poj członowych jest ku temu sprzeciw społeczny, popierając budowę mostów 30t wzmacniasz na długie lata ten ruch.Są dwa pomysły 1-pozostawienia ruchu poj członowych przez miasto(budowa ronda z mostami30t) 2-wyprowadzenie tego ruchu poza obszar zabudowy(droga zach)jak myślisz w perspektywie 30lat lub 50lat który pomysł jest poroniony.Jeśli chodzi o kierowców tych pojazdów i ich predyspozycje techniczne to to skrzyżowanie nie jest największym zmartwieniem dajemy sobie radę,bardziej obawiam się małych mieszkańców że z posesji wejdą wprost pod koła i 40/h nie pomoże. Ja też czasami śmigam takim sprzętem przez Myślenice i droga zachodnia to jest jedyne mądre rozwiązanie dla tego miasta-pozdrawiam przemyśl to ,,dyzma"
Powaga - niezwykle rozsądny głos, gratuluję!
GM 1kwiecien 2010 (sesja rady)donosi,,Przy okazji poruszono sprawę budowy ronda koło strażnicy śródmiejskiej. W tej sprawie, w punkcie obrad dotyczącym wolnych wniosków,zdecydowano większością głosów o wspieraniu tej inwestycji"
Dla mnie jest oczywistym że Rada Miejska obrała kierunek na pozostawienie ruchu poj członowych przez centrum MYŚLENIC JEST TO BARDZO ZŁY KIERUNEK DZIAŁANIA -ŻEGNAJ DROGO ZACHODNIA
Tak sobie czytam i czytam i zastanawiam się komu i dlaczego zależy na tych udogodnieniach dla ciężarówek w samym centrum miasta ?
Dla kilku firm, które zatrudniają tak naprawdę garstkę ludzi nasze władze są gotowe wydać 8-10 mln złotych ? To przecież nie mieści się w żadnej głowie !
Bo jeśli chodzi o rozładowanie powstających korków pod PZU to jest - jak słusznie przedmówcy zauważyli - rozwiązanie (ruch jednokierunkowy w stronę starego Galalitu) zupełnie tanie i do wdrożenie niemal od zaraz.
Czy ktoś postawił sobie za cel wybudowanie tego ronda i myśli, że stanie jego pomnik obok Nepomucena ?! A może związana z "Myślenicami" firma jeszcze niedostatecznie zarobiła (wyssała nasze podatki z urzędów) i lobbuje ?
Obserwator-Te pytania pozostaną bez odpowiedzi, tak jak nikt nie chce jasno przedstawić okoliczności powstania we wsi Bysina kamieniołomu.Budowa mostów 30t na tej drodze to konsekwencja wcześniejszej decyzji o otwarciu kamieniołomu, ściele się mosty 30t pod kamieniołom za naszą kase.Kto stoi za tą sprawą UMIG czy Starostwo? Myślę że jedni i drudzy, tak naprawdę to powstaną trzy mosty 2 w Myślenicach 1 we wsi Bysina fundowany przez starostwo i program ,,schetynówki"no i droga będzie otwarta dla ładowanych poj członowych przez centrum Myślenic.Wrócę jeszcze do sprawy kamieniołomu, p burmistrz twierdzi że wydał opinie negatywną dla tej inwestycji pomimo to decyzja w starostwie była wydana pozytywna?!!św pamięci starosta Chorobik twierdził że jego urzędnik musiał wydać pozwolenie gdyż nie było podstaw do odmowy,Czy UMiG odwołał się w terminie ustawowym?!! bo ponoć się odwołał- czy to przypadek że sprawy wzięły taki obrót? Czy ktoś może to sprawdzić, są to sprawy ważne i bezpośrednio związane z budową ronda mostów i traktowania łagodnie zagrożeń płynących z funkcjonowania tego kamieniołomu. Dodam że otwarto go na 25 lat.Zachęcam p Półtoraka do opisania tej sprawy na łamach Dz pl
Prosz, prosze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Naukowcy-w-Krakowie-badaja-uliczne-korki,wid,12150066,wiadomosc_prasa.html
Może nasi zakupią jedno takie ustrojstwo i będą badać korki pod PZU i potem zastanowią się nad realnymi rozwiązaniami ?
Przebudowuje się wjazd w osiedle I, czy nie warto było choć trochę pomyśleć i zrobić rondo k/mleczarni ?
Tyyyyyyyyyyyle tam jest miejsca a korki są od Kniaziewicza w dół nie do określenia.
Widać już zarys jakże wąskiej jedni co poddaje w wątpliwość czy tam przypadkiem nie będzie ruchu jednokierunkowego. No ale chodniki po obu stronach są to znaczy, że ludzie mają PRZEDAĆ auta i dyndać na butach !
RONDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!I WYGRA KIELAN
szkoda, że jak Kielan wygra to wjazd w osiedle już będzie gotowy :(((
zawsze można przebudować.....w tym jesteśmy nieźli
No i mamy decyzję nieudolnych:
http://www.gazeta.myslenice.pl/serwis/archiwum/2011/5/Czy-powstanie-rondo-w-centrum-Myslenic-1.html
Ani nawet nie spróbowali innego rozwiązania, łatwo im się rozporządza pieniędzmi podatników, którzy niekoniecznie są zwolennikami tego rozwiązania.
No ale jeden Starosta (ś.p.) ma już swoje rondo, Tomal chce mieć jeszcze "za życia", ale czy zdąży ?
może by tak wielopoziomowe zrobić zawsze to nowy projekt z "zaprzyjaźnionym" biurze projektowym i nowo wydana kasa (film MIŚ i procent od kwoty)
Zgodnie z protestami mieszkańców wyda się ich kasę.
inwestycja bardzo pilna (to rondo) i najitoniejsze DROGA!!!!!!! ( z możliwością wystąpienia komplikacji może być jeszcze droźej) jeszcze raz GRATULACJE dla decydentów.
21,09,2009 cytat:
propozycje, proszę bardzo:
-wprowadzić ruch jednokierunkowy na mostku koło strażnicy w stronę ul. Niepodległości
-na kolejnym mostku na ul. Mickiewicza zrobić to samo tylko w przeciwnym kierunku
-wprowadzić pierwszeństwo w ciągu ulic 3-go Maja Słowackiego
-z ul. Niepodległości dopuścić tylko skręt w prawo
to powinno wystarczyć żeby ruch odbywał się w tym miejscu płynniej.
Poza tym można zmienić kierunek ul.Jordana pomiędzy ulicami Słowackiego i Reja na przeciwny co dodatkowo rozładuje korek na Reja (brak lewoskręyu) i "wyprostować" pierwszeństwo między Jordana i Dąbrowskiego zachęcając kierowców do objeżdżania rynku górą i ul. Kniaźiewicza
nie nie nie to za tanie ---- RONDO RONDO RONFO
CZY NOWI RADNI NIC NIE MOGĄ ZROBIĆ??????
Na środku tego nowego ronda CAŁODOBOWE ze trzy sklepy monopolowe!
oj tam oj tam ... mamy neony, będzie rondo ... myślenickie Picadilly Circus jak się patrzy nam się buduje
a obok tego nową asfaltownię z pozwoleniem na 3 lata (chyba dobra lokalizacja?)
czy ta "mądra" decyzja jest ostateczna?
czy w księstwie myślenickim nie da się podjąć decyzji na poziomie?
czy jest nad tym jakaś kontrola?
bo te nasze wpisy mają po prostu w ... !!!!
Wojewoda uchylił pozwolenie na budowę ronda w Śródmieściu, słyszał ktoś tą DOBRĄ nowinę ?
Oby tak było..........
Pozwolenie na budowę ronda przy strażnicy śródmieście które to wykluczało stworzenie ścieżek rowerowych w Myślenicach zostało uchylone. Może teraz władza zrozumie że tranzytowy ruch poj trzeba wyprowadzić poza miasto na drogę zachodnią, a pieniądze zarezerwowane na rondo powinny być skierowane na budowę drogi zachodniej. I to jest właściwa droga działania panowie!!!
Znając jednak naszych ,,panów" to i tak będą oni dążyć by wydać pieniądze zarezerwowane do wydania!- rzekomo na słuszny cel wbrew oczekiwaniom społecznym. A tak na marginesie to kasa jest już wydana za bzdurny projekt kto wie ile?
Ciekawe czy jest ktoś odpowiedzialny za wydanie kilkudziesięciu pewnie tysięcy na projekty i przygotowania do budowy tego ronda...
To może teraz powinno się takiej osobie potrącać przez najbliższe 50 lat z pensji.