Forum » Edukacja

NAGŁAŚNIAMY!!! Coś się dzieje z LO na zarabiu!!!

  • 23 gru 2011

    Moim zdaniem nie, tak naprawdę to nikt nic pewnego nie wie. A temat która szkoła lepsza gdzieś już chyba był.

    3 Cytuj
  • 24 gru 2011

    mam taką nadzieję ! :)

    1 4 Cytuj
  • 28 gru 2011

    Lo na zarabiu jest bardzo dobre i nie powinni go zamykać niech zamkna klasy na kościuszki gdzie nie mają takich warunków do nauki jak na Zarabiu.

    13 5 Cytuj
  • 28 gru 2011

    Neo! Naprawdę nie warto kontynuować tego tematu. Jak napisałam wyżej - zawsze można sobie stworzyć, a nie podłączać się do już istnbiejącego gorącego.

    3 1 Cytuj
  • 5 sty 2012

    nie chce rzucać nazwiskami ale słyszałem pogłoskę nie wiem czy to tylko plotka czy jest w tym więcej prawdy niż myślę ale słyszałem że Dyrektor jednej z Myślenickich szkół chce przejąć ten obiekt.

    6 3 Cytuj
  • 5 sty 2012

    Jestem uczniem tej szkoły, z tego co wiem, to nawet sami nauczyciele nie słyszeli o żadnym zamknięciu.
    Pozdrawiam! ;)

    4 1 Cytuj
  • 6 sty 2012

    Sama jestem uczennicą szkoły na Zarabiu i z rozmów z nauczycielami wiem jak to wygląda;). W tym momencie jest 6 klas(profili) jeśli chodzi o liceum,w najgorszym przypadku od września będzie 4;). W najgorszym przypadku podkreślam;). I nic więcej się nie zmieni:)

    2 2 Cytuj
  • 6 sty 2012

    Jesli którąs zamknąć yo napewno Szkołę podstawową na Chełmie . Uczy sie tam 15 dzieci -po 2 w klasie!!! A zatrudnionych jest pewnie z 10 lub więcej nauczycieli !! I gdzie tu polityka??

    5 2 Cytuj
  • 6 sty 2012