Forum » Myślenice

SKLEPY w Myślenicach: opinie gdzie i co kupić?

  • 4 sty 2012

    [quote=gość: spragniony] hej jestem nowy w miescie,czy moze jest tu gdzies seks-szop??? [/quote]
    albo szop pracz by Ci brudne myśli wyprał

    4 4 Cytuj
  • 4 sty 2012

    ale kicha w naszym tesco. ludzi tam nie ma, pustki coraz wieksze na regałach, bułek brakuje, surówki jakieś wyschnięte, bananów nie ma, pomarańcze przejrzałe, ekspedientka zamiast siedziec na kasie to w biurze,coraz mniejsza ilosc ekpedientek
    kicha straszna
    a tak sie pieknie zapowiadało i takie piekne bilbordy wisiały na mieście. Ktoś chyba wtopił z tym tesco

    16 1 Cytuj
  • 4 sty 2012

    dzis to nawet dziewczyny z wysepki z lakierami do paznokci zwijały swoj biznes

    7 1 Cytuj
  • 4 sty 2012

    a tak hucznie wszyscy otwierali TESCO i wojna o BUS-y z tym związana żeby Tesco klientów napędzać....czasem życie jest sprawiedliwe :-)

    9 1 Cytuj
  • 4 sty 2012

    [quote=gość: ale kiszka z tym TESCO] ale kicha w naszym tesco. ludzi tam nie ma, pustki coraz wieksze na regałach, bułek brakuje, surówki jakieś wyschnięte, bananów nie ma, pomarańcze przejrzałe, ekspedientka zamiast siedziec na kasie to w biurze,coraz mniejsza ilosc ekpedientek
    kicha straszna
    a tak sie pieknie zapowiadało i takie piekne bilbordy wisiały na mieście. Ktoś chyba wtopił z tym tesco [/quote]

    Ekspedientka to może raczej na krześle powinna siedzieć...przy kasie :)

    3 2 Cytuj
  • 4 sty 2012

    I właśnie dlatego lubię to Tesco. Brak kolejek, kasa bez obsługowa, ciepłe bułeczki - poezja. Tylko mało asortymentu, ale na małe zakupy jest super.
    Nie wiem czy tak nie ma ludzi, bo parking no-stop zajęty.

    Po co ekspedientki mają siedzieć przy kasie jak są kasy bez obsługowe - dużo to szybsze niż stanie w sznureczku do kasy.

    3 12 Cytuj
  • 4 sty 2012